Įstaigos pavadinimas: | Viešoji įstaiga Naujosios Akmenės ligoninė |
---|---|
Pareigos : | Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (terminuota darbo sutartis) |
Pareigų pavadinimas: | Direktorius |
Darbo vieta: | Žemaitijos g. 6, LT-85138 Naujoji Akmenė, kodas: 153083122 Naujoji Akmenė |
Reikalavimai: | |
Bendrieji kvalifikaciniai reikalavimai: 1. Pilietybė: Lietuvos Respublikos pilietis ar asmuo, turintis leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikos teritorijoje teisės aktų nustatyta tvarka. 2. Valstybinės kalbos mokėjimas: valstybinės kalbos mokėjimo III kvalifikacinė kategorija (privaloma baigusiems nelietuviškas mokyklas iki 1991 m.). 3. Išsimokslinimas: turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis). 4. Darbo stažas: turėti ne mažesnį kaip 2 metų administracinio darbo stažą sveikatos priežiūros ir (arba) socialinių paslaugų srityse. Specialieji kvalifikaciniai reikalavimai: 1. Išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą. 2. Žinoti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant bei planuojant sveikatinimo veiklą. 3. Mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (MS Office programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.). Papildoma kompetencija: 1. Vadovavimo sveikatinimo veiklos valdymo subjektams (ar jų padaliniams, filialams) patirtis. 2. Įgytas aukštasis universitetinis ar jam prilygintas biomedicinos mokslų studijų srities medicinos, odontologijos, farmacijos, visuomenės sveikatos, slaugos ar reabilitacijos studijų krypčių išsilavinimas (magistro kvalifikacinis laipsnis), biomedicinos mokslų studijų srities medicinos ir sveikatos arba gyvybės mokslų studijų krypčių grupių, arba socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, teisės arba viešojo administravimo studijų krypties mokslo laipsnis. 3. Kvalifikacijos tobulinimas ir (arba) mokslinės publikacijos sveikatos politikos, sveikatinimo veiklos strateginio planavimo, valdymo bei organizavimo, visuomenės sveikatos, sveikatos priežiūros reformos, sveikatos ekonomikos, vadybos, teisės, sveikatos mokymo ir ugdymo, socialinio darbo, informacinių technologijų, kitose su sveikatinimo veiklos organizavimu ir valdymu susijusiose srityse per paskutinius 5 metus (pretendentui pateikus kvalifikacijos tobulinimą liudijančius pažymėjimus ar mokslinių publikacijų kopijas). 4. Darbdavio (-ių) ir (arba) aukštojo mokslo įstaigos vadovo rekomendacija (pretendentui pateikus rekomendacinį raštą apie savo profesinę patirtį (vykdytą veiklą) ir darbo kokybę). 5. Europos Sąjungos oficialių kalbų (anglų, vokiečių ar prancūzų) mokėjimas ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu (kalbos mokėjimo lygiai nustatomi vadovaujantis 2004 m. gruodžio 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 2241/204/EB dėl bendros Bendrijos sistemos siekiant užtikrinti kvalifikacijų ir gebėjimų skaidrumą (Europasas) (OL 2004 L 390, p. 6). |
|
Funkcijos: | |
1. Organizuoja Ligoninės veiklą, kad būtų įgyvendinami tikslai ir uždaviniai. 2. Organizuoja bei užtikrina įstatymų, Vyriausybės nutarimų, Tarybos sprendimų, mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų, Ligoninės įstatų įgyvendinimą arba pats juos įgyvendina. 3. Planuoja darbus, kontroliuoja, kaip struktūriniai padaliniai vykdo darbo planus, koordinuoja ir kontroliuoja jų darbą. 4. Suderinus su Ligoninės stebėtojų taryba, tvirtina Ligoninės darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką, neviršijant steigėjo patvirtinto darbo užmokesčio fondo. 5. Rengia Ligoninės įstatų, direktoriaus pareigybės aprašymo projektus ir teikia juos tvirtinti Savivaldybės merui arba jo įgaliotam asmeniui, tvirtina Ligoninės darbuotojų etatų ir pareigybių sąrašus ir nustato darbuotojams pareiginius atlyginimus, priedus bei priemokas, neviršijant nustatyto darbo užmokesčio fondo. 6. Įstatymų nustatyta tvarka sudaro su Ligoninės sveikatos specialistais ir kitais darbuotojais darbo sutartis ir jas nutraukia, tvirtina darbuotojų pareigybių aprašymus. 7. Organizuoja konkursus padalinių ir filialų vadovų pareigoms užimti, padalinių ir filialų vadovų atestaciją, reglamentuoja ir vertina Ligoninės darbuotojų veiklą, skiria paskatinimus ir drausmines nuobaudas. 8. Organizuoja Ligoninės biudžeto pajamų ir išlaidų bei kitų piniginių išteklių buhalterinės apskaitos tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka. 9. Užtikrina teisėtą bei racionalų lėšų naudojimą pagal paskirtį, kontroliuoja, kad būtų atliekamos tik teisėtos, įformintos pagal taisykles finansinės ir buhalterinės operacijos. 10. Administruoja Ligoninės turtą, organizuoja ir užtikrina tinkamą jo apskaitą, valdymą, naudojimą, tvarkymą, finansinę priežiūrą. Gavus steigėjo raštišką sutikimą pasirašo sutartis dėl įstaigos ilgalaikio turto pardavimo, perleidimo, mainų, išnuomojimo, įkeitimo, garantavimo ar laidavimo juo, kitų subjektų prievolių vykdymo. 11. Tvirtina vidaus tvarkos taisykles, darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijas, darbo normas, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, darbo grafikus, reikalauja, kad darbuotojai laikytųsi patvirtintų taisyklių, instrukcijų ir normų. 12. Organizuoja Ligoninės vidaus veiklos kontrolę, jos veikimą ir tobulinimą. 13. Sudaro sandorius, reikalingus Ligoninės veiklai užtikrinti, atidaro ir uždaro sąskaitas bankuose, Ligoninės vardu pasirašo bankinius ir finansinius bei kitus dokumentus. 14. Pagal savo kompetenciją leidžia Ligoninės veiklą reguliuojančius įsakymus, organizuoja ir kontroliuoja jų vykdymą. 15. Sudaro sąlygas darbuotojams mokytis, kelti kvalifikaciją ir atestuotis. 16. Pagal savo kompetenciją atstovauja Ligoninei arba įgalioja kitus Ligoninės darbuotojus atstovauti santykiuose su juridiniais ir fiziniais asmenimis. 17. Užtikrina civilinės saugos organizavimą. 18. Organizuoja statistinių ir veiklos ataskaitų parengimą bei užtikrina jų teisingumą. 19. Užtikrina informacijos apie Ligoninės veiklą pateikimą visuomenei ir viešos informacijos paskelbimą. 20. Organizuoja piliečių skundų, siūlymų ir prašymų nagrinėjimą, sprendžia iškilusias problemas teisės aktų nustatyta tvarka. 21. Organizuoja iš valstybės ir savivaldybės biudžetų bei kitų finansavimo šaltinių finansuojamų programų bei investicinių projektų parengimą ir vykdymą. 22. Užtikrina kokybiškų sveikatos priežiūros paslaugų teikimą. 23. Organizuoja Ligoninės dokumentacijos tvarkymą, duomenų, susijusių su Ligoninės veikla, kaupimą. 24. Atlieka kitas teisės aktuose, Ligoninės įstatuose, šiame pareigybės aprašyme numatytas ar Ligoninės steigėjo ir jo įgaliotos institucijos jam priskirtas funkcijas. |
|
Darbo užmokestis: | 8,4 BMA |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti: | |
1. prašymą leisti dalyvauti viešame konkurse, nurodant, kokiu būdu – paštu arba elektroniniu paštu informuoti pretendentą apie atitikimą viešo konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams; 2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir šių dokumentų kopijas; 3. valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą, jo kopiją ir (ar) kitą dokumentą, įrodantį ne mažesnį kaip 2 metų administracinio darbo stažą sveikatos priežiūros ir (arba) socialinių paslaugų srityse; 4. valstybinės kalbos mokėjimo pažymėjimą (baigusiems nelietuviškas mokyklas iki 1991 m.) ir jo kopiją; 5. dokumentus, patvirtinančius viešo konkurso skelbime nurodytus specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus ir jų kopijas; 6. savo, viešosios įstaigos Naujosios Akmenės ligoninės direktoriaus, veiklos programą; 7. gyvenimo aprašymą; 8. viešo konkurso skelbime nurodytų savo papildomų kompetencijų sąrašą ir jas įrodančių dokumentų kopijas; 9. užpildytą nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaracija (pagal pridėtą priedą). Pretendentas gali pateikti dokumentus asmeniškai arba siųsti registruotu laišku. Jeigu dokumentai siunčiami registruotu laišku, vietoj 2 ir 3 punktuose nurodytų dokumentų ir jų kopijų pateikiamos tik šių dokumentų kopijos, patvirtintos notaro. |
|
Dokumentai priimami adresu: | Akmenės rajono savivaldybės administracija, Juridinis skyrius, 207 kab., L. Petravičiaus aikštė, 2 Naujoji Akmenė |
El. pašto adresas | vida.juozapaviciene@akmene.lt |
Pretendentų atrankos būdas: | Testas žodžiu, kuris susideda iš atskirai vertinamų trijų dalių: veiklos programos pristatymo, atsakymų į klausimus bei praktinės užduoties, skirtos vadovavimo gebėjimams įvertinti, vertinimo |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: | vida.juozapaviciene@akmene.lt, tel. Nr. 8 425 59 730 |
Prisegti dokumentai: | Deklaracija (VšĮ įstaigų vadovų pareigoms).docx (14 Kb) |
Skelbimas galioja iki: | 2017-05-16 |