Paslaugos
Skelbimo nr.: | 100501 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-07 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-21 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Ignalinos rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Ignalinos rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Centralizuotos vidaus audito tarnybos Vidaus auditorius |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,70 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1249,78 |
Darbo vieta (miestas): | Ignalina |
Informacija apie įstaigą: | Išsamesnė informacija teikiama Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriuje, Laisvės a. 70, Ignalinoje, 17 kab., tel. +37038651828, el. paštu ramune.satkeviciene@ignalina.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. birželio 12 d. įsakymu Nr. VT-200 IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS CENTRALIZUOTOS VIDAUS AUDITO TARNYBOS VIDAUS AUDITORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Centralizuotos vidaus audito tarnybos (toliau – Tarnyba) vidaus auditorius (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų, dirbančių pagal darbo sutartį, grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Tarnybos vedėjui. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą ekonomikos, arba teisės, arba vadybos arba finansų studijų krypties išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis); 4.2. būti susipažinęs su Tarnybai priskirtų funkcijų vykdymu, vietos savivaldą ir viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir teisės aktais, reglamentuojančiais Tarnybai priskirtų uždavinių ir funkcijų vykdymą; 4.3. išmanyti Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas; 4.4. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. Atlieka viešojo juridinio asmens, jam pavaldžių ir (arba) atskaitingų viešųjų juridinių asmenų vidaus auditą – nepriklausomą ir objektyvią tyrimo, vertinimo ir konsultavimo veiklą. 5.2. Atlikdamas vidaus auditą, tikrina ir vertina audituojamų subjektų veiklą, siekdamas vidaus audito tikslų. 5.3. Dalyvauja rengiant teisės aktų, susijusių su vidaus auditu, projektus arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus su vidaus auditu susijusius dokumentus. 5.4. Dalyvauja vidaus audito ataskaitos projekto aptarimuose su audituojamų subjektų vadovais, prireikus aptarimus organizuoja. 5.5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su stebėsena ir (ar) analizės vykdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su stebėsena ir (ar) analize susijusių dokumentų rengimą. 5.6. Rengia ir teikia konsultacijas valdymo, rizikos valdymo ir vidaus kontrolės klausimais. 5.7. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą. 5.8. Stebėtojo teisėmis gali dalyvauti viešojo juridinio asmens organizuojamuose pasitarimuose, komisijų ir darbo grupių posėdžiuose. 5.9. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą. 5.10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais. 5.11. Planuoja vidaus audito procesą: atlieka vidaus audito išankstinį tyrimą ir nustato rizikos veiksnius bei audituotinas sritis; rengia vidaus audito plano ir programos projektą ir teikia jį Tarnybos vadovui tvirtinti. 5.12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais. 5.13. Atlieka rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą arba prireikus koordinuoja rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą. 5.14. Tikrina finansinių ir veiklos ataskaitų duomenų teisingumą arba prireikus koordinuoja finansinių ir veiklos ataskaitų duomenų teisingumo tikrinimą. 5.15. Vertina, kaip vykdomas Administracinės naštos mažinimo priemonių planas arba administracinės naštos mažinimo priemonės, įtrauktos į savivaldybės strateginį veiklos planą. 5.16. Atlieka korupcijos rizikos valdymo vertinimą vadovaudamasis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos rekomenduojamu klausimynu. 5.17. Vykdo Tarnybos vedėjo funkcijas jo tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos metu ir kitais atvejais, kai Tarnybos vedėjas negali eiti pareigų. 5.18. Pagal savo kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. _______________ Susipažinau ________________________ (Parašas) ________________________ (Vardas, pavardė) ________________________ (Data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8-386-39107 |
El. paštas: | info@ignalina.lt |
Adresas: | Laisvės a.70, LT- 30122 Ignalina |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa