Paslaugos
Skelbimo nr.: | 104336 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-04-25 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-05-12 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kauno lopšelis-darželis "Žuvintas" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Kauno lopšelis-darželis "Žuvintas" |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Darbo užmokestis nuo 3497 Eur (neatskaičius mokesčių). |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,96 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 3499,38 |
Darbo vieta (miestas): | Kaunas |
Informacija apie įstaigą: | Kontaktai: Tel. +370 600 59033 El. p. zuvintodarzelis@gmail.com Svetainė: https://www.zuvintas.kaunas.lm.lt/ |
Pareigybės aprašymas: | |
KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „ŽUVINTAS“ DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Kauno lopšelio-darželio ,,Žuvintas“ (toliau – Įstaiga) direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybės aprašymas reglamentuoja specialius reikalavimus šioms pareigoms eiti, funkcijas, atsakomybę. 2. Pareigybės lygis – A2, profesijos kodas – 112001. 3. Pareigybės paskirtis - užtikrinti kokybišką ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimą, koordinavimą ir priežiūrą, prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą. 4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Įstaigos direktoriui. 5. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui į darbą priimamas konkurso būdu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui turi atitikti šiuos reikalavimus: 6.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 6.2. Turėti ikimokyklinio ugdymo mokytojo kvalifikaciją, švietimo vadybos magistro laipsnį ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą; 6.3. Turėti ne mažesnę kaip 3 metų administracinio/vadovaujamo darbo, veiklų patirties arba vadovavimo asmenų grupei (grupėms) patirtį; 6.4. Lietuvių kalbos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus. 6.5. Mokėti ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygio sistemą) bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių); 6.6. Išmanyti Įstaigos struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis, švietimo įstaigos ugdymo procesui keliamus reikalavimus; 6.7. Išmanyti valstybės švietimo politikos įgyvendinimą, švietimo įstaigų veiklą reglamentuojančius dokumentus; švietimo įstaigos higienos normas; 6.8. Žinoti pirmosios medicinos pagalbos suteikimo priemones, būdus ir esant būtinybei, gebėti suteikti pirmąją medicininę pagalbą vaikui ar darbuotojui iki atvykstant medicinos personalui; 6.9. Turėti šiuolaikinės pedagogikos ir psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje; 6.10. Žinoti bendrąsias ir pedagoginės etikos normas; 6.11. Žinoti ikimokyklinio ugdymo veiklos organizavimo būdus ir metodus, ugdymo procesą reglamentuojančius dokumentus, darbo teisinius santykius, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, Vyriausybės nutarimai, Lietuvos Respublikos Darbo kodeksas; 6.12. Mokėti savarankiškai planuoti, racionaliai organizuoti savo veiklą; 6.13. Mokėti kaupti, analitiškai vertinti, sisteminti, apibendrinti ir valdyti informaciją, rengti išvadas; 6.14. Mokėti planuoti Įstaigos ugdomąją veiklą, ją vertinti, analizuoti ugdymo(si) procesą; 6.15. Gebėti bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; 6.16. Mokėti rengti ataskaitas ir kitus dokumentas, teikti išvadas ir siūlymus dėl Įstaigos veiklos kokybės gerinimo; 6.17. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, dirbti kompiuterinėmis programomis MS Word, MS Excel, Internet Explorer, „Power Point“, teisės aktų paieškos sistemomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas; 6.18. Mokėti rengti ir įforminti dokumentus pagal raštvedybos taisykles; 6.19. Mokėti rengti vidaus, miesto, respublikinius ir tarptautinius projektus; 6.20. Mokėti organizuoti Įstaigos veiklos įsivertinimą; 6.21. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų veiklą, dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, priimti sprendimus ir pasidalinti atsakomybe; 6.22. Žinoti Įstaigos tikslus, strategiją, finansines galimybes; 6.23. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Vaiko teisių konvencija ir kitais teisės aktais, reguliuojančiais švietimo įstaigų veiklą, vaikų ugdymą ir jų teisių apsaugą, darbo santykius (Švietimo, Vietos savivaldos, ir kt.), Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimais ir Švietimo skyriaus vedėjo įsakymais, reglamentuojančiais ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo įstaigų veiklą, biudžetinių įstaigų finansavimo tvarką. 6.24. Užtikrinti bendradarbiavimu grįstus santykius, bendruomenės narių informavimą, etišką nuomonės išsakymą; 6.25. Būti darbščiu, kūrybingu, iniciatyviu, pareigingu, emociškai atspariu stresui, tolerantišku, motyvuotu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui funkcijos: 7.1. Koordinuoti darbo grupių ir komisijų veiklą, rengiant ir įgyvendinant Įstaigos strateginį, metinį veiklos planus, vidaus ir darbo tvarkos taisykles, pedagoginių darbuotojų pareigybių aprašymus ir kt.; 7.2. Koordinuoti Įstaigos veiklos kokybės įsivertinimą, vykdant bendruomenės narių apklausas ir tyrimus ugdymo ir veiklos tobulinimo klausimais, gautus duomenis pritaikyti Įstaigos veiklos gerinimui; 7.3. Paruošti informaciją Mokytojų tarybos ir Metodinės tarybos posėdžiams; 7.4. Organizuoti kryptingą Metodinės tarybos, kūrybinių ir kitų grupių veiklą; 7.5. Organizuoti ir koordinuoti pedagoginių darbuotojų metodinę veiklą, švietimo naujovių, diegiamų novacijų, ugdymo priemonių, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus bei inicijuoti gerosios patirties sisteminimą ir sklaidą; 7.6. Skatinti mokytojus ir pagalbos mokiniui specialistus savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, kvalifikacijos kėlimui; 7.7. Rengti mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos programas; 7.8. Koordinuoti, planuoti ir organizuoti mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų dokumentų atestacijai parengimą, teikti metodinę profesinę pagalbą, vertinti jų praktinę veiklą; 7.9. Vykdyti pedagogų veiklos priežiūrą, analizuoti ir teikti siūlymus, rekomendacijas pedagoginės veiklos tobulinimui ir kompetencijos gerinimui, organizuoti pedagogų veiklos įsivertinimą; 7.10. Planuoti pedagoginiam personalui (savo kompetencijos ribose) užduotis ir darbų paskirstymą, jų veiklos vertinimą; 7.11. Koordinuoti pedagoginį personalą dėl savalaikio dokumentacijos parengimo ir pateikimo ugdymo(si) procesui užtikrinti; 7.12. Rengti pedagoginio personalo darbo grafikus, laiku pateikti tvirtinti Įstaigos direktoriui, kontroliuoti jų laikymąsi; 7.13. Rengti ugdymo proceso (meninio ugdymo, švietimo pagalbos specialistų užsiėmimų) tvarkaraščius, kontroliuoti jų laikymąsi; 7.14. Organizuoti pedagoginių darbuotojų pavadavimą (ligos, atostogų ir kt. metu), kad Įstaigos ugdymo procesas funkcionuotų be trikdžių; 7.15. Rengti preliminarų pedagoginių darbuotojų atostogų grafiką vasaros laikotarpiui; 7.16. Rengti Įstaigos ikimokyklinio ugdymo programą; 7.17. Rengti kiekvieno mėnesio veiklos planą ir jį pateikia direktoriui tvirtinti iki einamojo mėnesio 25 d. 7.18. Koordinuoti vykdomų programų, mokymo priemonių, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus; 7.19. Koordinuoti ugdymo(si) priemonių, kanceliarinių prekių, spaudinių, knygų, žaislų užsakymą kokybiškam ugdymo procesui užtikrinti; 7.20. Nuolat stebėti, vertinti ugdymo(si) proceso organizavimą ir dėl jo gerinimo teikti siūlymus Įstaigos direktoriui; 7.21. Nuolat stebėti ir analizuoti vaikų ugdymo(si) pasiekimus, inicijuoti analitinę-tiriamąją veiklą; 7.22. Koordinuoti ir organizuoti Vaiko gerovės komisijos darbą; 7.23. Organizuoti vaiko ugdymą(si) namuose, jeigu vienas iš tėvų (globėjų, rūpintojų) pateikia Įstaigos vadovui prašymą; 7.24. Organizuoti ugdytinių tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimą; 7.25. Rengti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo sutartis, jas registruoti sutarčių registravimo žurnale, tvarkyti ugdytinių bylas; 7.26. Tvarkyti Mokinių registro, Pedagogų registro ir Centralizuoto vaikų priėmimo sistemos duomenis, užtikrinti informacijos jose tikslumą ir savalaikį pateikimą; 7.27. Vykdyti elektroninio dienyno „Mūsų darželis“ tvarkymą, priežiūrą bei kontrolę; 7.28. Organizuoti ir vykdyti vaikų lankomumo apskaitos kontrolę, mokesčio už vaiko išlaikymą Įstaigoje mokėjimo priežiūrą bei dokumentų lengvatoms gauti savalaikį pateikimą; 7.29. Naudotis socialinės paramos šeimai informacine sistema (SPIS) dėl informacijos gavimo apie socialiai remtinus ugdytinius ir pildyti mokinių nemokamo maitinimo registravimo žurnalą; 7.30. Kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną iš elektroninio dienyno „Mūsų darželis“ suformuoti vaikų lankomumo apskaitos žiniaraščius, patikrinti pateiktų duomenų teisingumą ir pateikti informaciją BĮ Kauno biudžetinių įstaigų buhalterinė apskaita specialistei; 7.31. Pildyti statistines ir kitas su Įstaigos veikla susijusias ataskaitas, jas pateikti laiku; 7.32. Teikti savalaikius ir tikslius duomenis Švietimo valdymo informacinės sistemos ataskaitoms; 7.33. Pagal kompetenciją pildyti savo srities ataskaitas Kauno miesto savivaldybės administracijai, Švietimo skyriui ir kitoms institucijoms; 7.34. Ruošti, kaupti ir perduoti į archyvą dokumentų bylas pagal savo atliekamas funkcijas bei atsakomybę, vadovaujantis Įstaigos dokumentacijos planu. 7.35. Bendradarbiauti su esamais ir galimais socialiniais partneriais Kauno miesto ir respublikos mastu; 7.36. Rengti savo metinę veiklos ataskaitą; 7.37. Vykdyti Įstaigos direktoriaus pareigas jo atostogų, ligos, komandiruočių metu; 7.38. Prisiimti atsakomybę už visą Įstaigos veiklą, išvykus direktoriui iš Įstaigos teritorijos; 7.39. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui darbas virš nustatytos darbo trukmės nelaikomas viršvalandiniu darbu; 7.40. Stebėti pedagogų vidaus ir darbo tvarkos laikymąsi, raštiškai informuoti Įstaigos direktorių apie darbo drausmės pažeidimus; 7.41. Vykdyti smurto ir patyčių prevenciją, t. y. pastebėjus bet kokio pobūdžio smurto ar patyčių požymius, privalo (nedelsdamas įsikišti, nutraukti neleistinus veiksmus ir kt.) operatyviai apie juos pranešti Įstaigos direktoriui, Vaiko gerovės komisijai; 7.42. Atlikti kitas Įstaigos direktoriaus įsakymu priskirtas funkcijas bei vykdyti kitus su Įstaigos veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio direktoriaus pavedimus ir užduotis 8. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui dalyvauja Įstaigos sudarytose darbo grupėse, savivaldos institucijose, komisijose, Įstaigos organizuojamuose susirinkimuose, posėdžiuose, vykdo kitas Įstaigos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, direktoriaus įsakymuose ir kituose Įstaigos darbą reglamentuojančiuose dokumentuose aprašytas funkcijas. 9. Laiku ir kokybiškai vykdo vadovo įsakymus, nurodymus, susijusius su atliekamomis darbo funkcijomis. Jei darbuotojas nesutinka vykdyti vadovo įsakymo ar nurodymo, privalo raštu nurodyti nesutikimo priežastis nurodymų gavimo dieną. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 10. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui privalo laikytis Įstaigos nuostatų, vidaus tvarkų ir taisyklių, šio pareigybės aprašymo; darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisro saugos, civilinės saugos, elektrosaugos instrukcijų / reikalavimų / taisyklių, Etikos kodekso normų. 11. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už: 11.1. Patikėto Įstaigos turto naudojimą, saugumą; 11.2. Kokybišką Įstaigos ugdymo proceso dokumentų parengimą, 11.3. Įstaigos veiklos dokumentų konfidencialumą, asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka; 11.4. Teikiamų duomenų ir informacijos tikslumą ir patikimumą; 11.5. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Įstaigos nuostatų, direktoriaus įsakymų vykdymą, tinkamą funkcijų atlikimą; 11.6. Emociškai saugios darbo aplinkos Įstaigoje puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias pagal Įstaigos nustatytą tvarką; 11.7. Savalaikį sveikatos pasitikrinimą ir nustatyta tvarka išklausytus sveikatos mokymus. 12. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui už savo pareigų nevykdymą, netinkamą vykdymą ar dėl jo kaltės padarytą materialinę žalą atsako Įstaigos vidaus tvarkų ir taisyklių bei Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. 13. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui pasižada ir įsipareigoja neatskleisti žodžiu, raštu ar kitokiu būdu pašaliniams asmenims jokios dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +37037348385 |
El. paštas: | |
Adresas: | Kaunas, Žuvinto g. 8, LT-51420 |
Nėra diskusijų