Paslaugos
Skelbimo nr.: | 62502 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-22 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-04-04 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Palangos miesto savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Palangos miesto savivaldybės administracija | ||||
Pareigos: | Juridinio ir personalo skyriaus vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,44 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2570,98 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Palanga | ||||
Informacija apie įstaigą: | 1. Palangos miesto savivaldybės administracija (identifikavimo kodas 2519607, įregistravimo Nr. BD 02-1, įregistravimo data 2002 m. vasario 25 d.) (toliau tekste – Administracija) yra Palangos miesto savivaldybės (toliau tekste – Savivaldybė) įstaiga. 2. Administracija atlieka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo, kitų įstatymų bei teisės aktų jai pavestas funkcijas. Savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, poįstatyminiais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, šiais ir struktūrinių padalinių nuostatais, kitais jos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais. 3. Administraciją sudaro struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija. 4. Administracijos struktūrą, jos veiklos nuostatus ir darbo užmokesčio fondą, didžiausią leistiną valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių užmokestį iš Savivaldybės biudžeto (toliau tekste – darbuotojai), skaičių Administracijos direktoriaus (toliau tekste – Direktorius) siūlymu mero teikimu tvirtina ir keičia Savivaldybės taryba (toliau tekste – Taryba). 5. Administracija yra viešasis juridinis asmuo, turintis sąskaitų banke ir antspaudą su Savivaldybės herbu. Administracijos buveinė (adresas) – Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga. Administracijos struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija jų veiklos nuostatuose nustatyta tvarka gali turėti sąskaitų bankuose, antspaudą. 6. Administracija yra biudžetinė įstaiga, finansuojama iš Savivaldybės biudžeto. Nustatytas 3 mėnesių išbandymo terminas, siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme (atstovavimas teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose).
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra;
4.2.
administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. teisė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
savivaldybės tarybos sprendimų ir kitų teisės aktų, už kurių pažeidimą numatyta administracinė atsakomybė, vykdymo srityje;
6.2.
viešosios tvarkos srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Koordinuoja iš valstybės ir savivaldybių institucijų valstybei ar įstaigai atstovauti reikalingos informacijos, dokumentų, mokslinės informacijos ir medžiagos, specialistų išvadų rinkimą arba prireikus renka iš valstybės ir savivaldybių institucijų valstybei ar įstaigai atstovauti reikalingą informaciją, dokumentus, mokslinę informaciją ir medžiagą, specialistų išvadas.
8. Koordinuoja procesinių dokumentų priverstinai išieškoti teismo paskirtas įmokas rengimą arba prireikus rengia procesinius dokumentus priverstinai išieškoti teismo paskirtas įmokas, prireikus kreipiasi į teisėsaugos institucijas dėl vengimo sumokėti teismo paskirtą įmoką.
9. Koordinuoja procesinių dokumentų rengimą ir atstovavimą bylose, įgyvendinant regreso (atgręžtinio reikalavimo) teisę iš už žalą atsakingų asmenų arba prireikus rengia procesinius dokumentus ir atstovauja bylose, įgyvendinant regreso (atgręžtinio reikalavimo) teisę iš už žalą atsakingų asmenų.
10. Koordinuoja teismo sprendimų ir taikos sutarčių vykdymą arba prisideda vykdant teismo sprendimus ir taikos sutartis.
11. Padeda derėtis dėl taikaus susitarimo bei jo sąlygų ir (ar) priima sprendimus.
12. Pateikia vykdyti įstaigai išduotus vykdomuosius dokumentus ir atstovauja įstaigai vykdymo procese.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus, atsižvelgdamas į teismų sprendimus, valstybės institucijoms ir įstaigoms dėl įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų rengimo, galiojančių teisės aktų keitimo, papildymo ar pripažinimo netekusiais galios.
14. Koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais.
15. Koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą arba prireikus nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo, koordinuoja atsakymų rengimą arba prireikus rengia atsakymus.
16. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją.
17. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą arba prireikus prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
18. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą arba prireikus atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
19. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą arba prireikus planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
20. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus, susijusius dokumentus.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
22. Koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą arba prireikus organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą.
23. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
24. Koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais.
25. Koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą bei administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą arba prireikus nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo ir rengia administracinius sprendimus ir atsakymus.
26. Koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją.
27. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo.
28. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
29. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
30. Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso ir savivaldybės administracijos direktoriaus suteiktais įgaliojimais surašo administracinių nusižengimų protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas ne teismo tvarka.
31. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo, koordinuoja viešųjų pirkimų dokumentų rengimą ir prireikus rengia viešųjų pirkimų dokumentus.
32. Padeda atlikti tyrimus viešosios tvarkos srityje, juos analizuoja ir teikia pasiūlymus siekiant formuoti palankią viešąją nuomonę, palaiko ryšius ir bendradarbiauja su policijos pareigūnais ir kitais viešąja tvarka suinteresuotais asmenimis, siekiant nustatyti viešosios tvarkos politikos poreikius.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
33. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
33.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.2.
studijų kryptis – teisė;
arba:
33.3.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.4.
darbo patirties sritis – teisinio darbo patirtis;
33.5.
darbo patirtis srityje – 4 metai;
34. Transporto priemonių pažymėjimai:
34.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
35. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
35.2.
organizuotumas - 4 lygis;
35.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
35.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
35.5.
komunikacija - 5 lygis.
36. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
36.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.
37. Profesinė kompetencija:
37.1.
teisės išmanymas - 4 lygis;
37.2.
viešųjų ryšių išmanymas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Juridinio ir personalo skyriaus vedėjas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Petras Kaminskas |
Telefonas: | +37046048707 |
El. paštas: | petras.kaminskas@palanga.lt |
Adresas: | Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga |
Nėra diskusijų
Viešojo valdymo agentūros metodinė konsultacija valstybės tarnybos klausimais Varėnoje Viešojo valdymo agentūros metodinė konsultacija valstybės tarnybos klausimais (KEIČIASI LAIKAS) Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa