Paslaugos
Skelbimo nr.: | 61307 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-18 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-02 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
Pareigos: | Šalčininkų skyriaus Skyriaus vedėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,07 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1910,38 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Šalčininkai | |||||
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas nuo 1,07 iki 1,41. Taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis. Mes siūlome: · profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes; · lankstų darbo grafiką ir profesionalią komandą; · darbo užmokestį, pagrįstą darbuotojo ekspertiškumu ir pastangomis; · lengvą įsiliejimą į komandą, padedant patyrusiam kolegai; · galimybes lengviau derinti šeimos ir darbo poreikius; · švęsti gimtadienį tiek komandoje, tiek su artimaisiais: gimimo dieną – pusė laisvos darbo dienos; · kas penktą darbo dieną dirbti iš namų, susitarus su savo komanda; · empatišką organizacijos kultūrą. Kilus klausimams dėl pareigybės ir darbo pobūdžio galite kreiptis kontaktais : Diana Skibarienė Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius vyriausioji specialistė +370 616 17491 Diana.Skibariene@uzt.lt |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus departamento direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. administracinių sprendimų priėmimas.
4. administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Administracinių spendimų priėmimas skyriaus kompetencijos klausimais.
6. Darbo rinkos paslaugų teikimo bei užimtumo rėmimo ir kitų priemonių taikymo organizavimas darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
10. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
12. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
14. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
16. Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
17. Pavaduoja kito klientų aptarnavimo skyriaus vedėją, jam nesant darbe.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2.
studijų kryptis – verslas (arba);
18.3.
studijų kryptis – vadyba (arba);
18.4.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
18.5.
studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
18.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.7.
darbo patirties sritis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
18.8.
darbo patirtis srityje – 3 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
19. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
19.2.
organizuotumas - 4 lygis;
19.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
19.4.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
19.5.
komunikacija - 4 lygis.
20. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1.
strateginis požiūris - 2 lygis;
20.2.
veiklos valdymas - 3 lygis;
20.3.
lyderystė - 3 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
informacijos valdymas - 4 lygis;
21.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis;
21.3.
konfliktų valdymas - 4 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Rima Kajėnaitė |
Telefonas: | +370 672 86671 |
El. paštas: | rima.kajenaite@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa