Paslaugos
Skelbimo nr.: | 100647 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-12 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-26 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Druskininkų švietimo centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Švietimo padalinio vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,69 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 3017,33 |
Darbo vieta (miestas): | Druskininkai |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
DRUSKININKŲ ŠVIETIMO CENTRO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŠVIETIMO PAGALBAI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. SKYRIUS BENDROJI DALIS 1. Druskininkų savivaldybės švietimo centro (toliau – Centras) direktoriaus pavaduotojo švietimo pagalbai (toliau – Pavaduotojas) pareigybės aprašymas reglamentuoja specialius reikalavimus šioms pareigoms eiti, Centro direktoriaus pavaduotojo darbo funkcijas ir atsakomybę. 2. Pareigybės grupė – biudžetinių įstaigų vadovai ir jų pavaduotojai. 3. Pareigybės lygis – A2. II. SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Centro direktoriaus Pavaduotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. atitikti bent vieną iš šių reikalavimų: 4.1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnę kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą; 4.1.2. turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą; 4.2. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu; 4.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“ reikalavimus; 4.4. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną užsienio kalbą (privalumas – viena iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų: anglų, prancūzų ar vokiečių); 4.5. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme; 4.6. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius formaliojo bei neformaliojo suaugusiųjų švietimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą; 4.7. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, būti iniciatyviam, kūrybingam, gebėti dirbti komandoje, priimti sprendimus; 4.8. mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti, organizuoti ir planuoti veiklą; 4.9. gebėti sklandžiai ir nuosekliai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 4.10. turėti švietėjiško, kultūrinio, projektinio darbo patirties ir įgūdžių. III. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis Centro direktoriaus Pavaduotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. telkia metodininkus Centro uždaviniams ir funkcijoms vykdyti bei numatytoms veiklos programoms įgyvendinti, siekia Centro teikiamų paslaugų lankstumo, prieinamumo ir efektyvumo; 5.2. atsako kuruojamų darbuotojų veiklos kokybę ir rezultatus, tvarkomų dokumentų saugumą ir turimos informacijos konfidencialumą; 5.3. tiria mokytojų profesinių kompetencijų tobulinimo (toliau – PKT) poreikius, prognozuoja švietime dalyvaujančių asmenų kvalifikacijos tobulinimo ir saviugdos poreikius, atsižvelgdamas į juos, inicijuoja PKT programų rengimą; 5.4. organizuoja PKT programų vertinimą ir akreditavimą, pagal nustatytą tvarką; 5.5. vertina PKT renginių kokybę, apibendrina pasiūlymus, pageidavimus; 5.6. teikia metodinę pagalbą Centro metodininkams, miesto mokytojams ir vadovams, konsultuoja dirbant nuotoliniu būdu; 5.7. rengia ir teikia statistines ataskaitas ir kitus dokumentus, apdoroja su stebėsena susijusią informaciją, vykdo statistinių rodiklių stebėseną ir jų pokyčių analizę, rengia rekomendacijas ir pranešimus švietimo bendruomenei; 5.8. inicijuoja Centro veiklos strateginių ir metinių veiklos planų ir kitų programų rengimą bei organizuoja jų įgyvendinimą; 5.9. veikia rengiant Centro metinę veiklos ataskaitą, atlieka įsivertinimo procedūras; 5.10. rengia įsakymų ir kitų dokumentų (tvarkų, nuostatų, taisyklių) projektus, metų ir mėnesio darbo planus; 5.11. atlieka tyrimus miesto metodinei veiklai gerinti, PKT renginių poveikio ir sistemingos veiklos, susijusios su mokytojų ir švietimo pagalbą teikiančių specialistų kvalifikacijos tobulinimu pagal Centro aktualias veiklos sritis, nustatant veiklos rezultatų kokybę ir siekiant Centro veiklos tobulinimo; 5.12. direktoriaus pavedimu atstovauja Centrui kitose institucijose, dalyvauja įvairių darbo grupių veikloje; 5.13. vykdo švietimo programų, projektų veiklos įgyvendinimo, partnerystės tinklų stebėseną, organizuoja ir vykdo bendradarbiavimo su socialiniais partneriais veiklas; 5.14. identifikuoja kitas tikslines suaugusiųjų grupes ir analizuoja jų neformaliojo švietimo poreikius, tenkinimo galimybes; 5.15 užtikrina savalaikę pedagoginę bei psichologinę konsultacinę pagalbą mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir ugdymo įstaigoms mokinio pažinimo, specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių mokinių ugdymo, jo organizavimo ir (arba) švietimo pagalbos teikimo, ugdymosi problemų sprendimo klausimais; 5.16 užtikrina mokinio vertinimą, įvertinant specialiuosius ugdymosi poreikius pedagoginiu, psichologiniu, ir socialiniu pedagoginiu aspektais, prireikus švietimo pagalbos ir (ar) ugdymo pritaikymo skyrimą, mokinio ir jo tėvų (globėjų, rūpintojų) konsultavimą dėl mokinio asmenybės, ugdymosi problemų, specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, ugdymo pritaikymo skyrimo, rekomendacijų švietimo teikėjams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl mokinio (vaiko) ugdymo teikimo, mokinio ugdymo ir ugdymosi poreikių ir pažangos įvertinimo aspektu, mokinio brandumo ugdytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą aspektu; 5.17 teikia ekspertinę ir (ar) informacinę pagalbą švietimo teikėjams; 5.18 organizuoja psichologinės pagalbos mokytojams ar kitiems švietimo įstaigos darbuotojams, smurtavusiems ar smurtą patyrusiems švietimo įstaigoje, teikimą; 5.19 teikia reikiamą pagalbą mokyklų bendruomenės nariams organizuojant krizių t. y. netikėtų ir/ar pavojingų įvykių, sutrikdančių įprastą švietimo įstaigos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą; 5.20 kaupia, analizuoja ir vertina informaciją apie savivaldybės teritorijoje ugdomų mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi sunkumų, jų ugdymo organizavimą, aplinkos pritaikymą bei specialiosios pedagoginės ir/ar psichologinės ir/ar specialiosios pagalbos teikimo veiksmingumą; 5.21 inicijuoja šviečiamojo pobūdžio renginius, siekiant stiprinti teigiamas visuomenės ir švietimo bendruomenės nuostatas į įtrauktį švietime. 5.17 rengia reikalingus dokumentus ir atsako už savalaikį Centro akreditavimą; 5.18. vykdo Centro direktoriaus nustatytus metinius uždavinius; 5.19. atlieka direktoriaus funkcijas, direktoriui laikinai negalint vykdyti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu; 5.20. laikosi Bendruomenės etikos kodekso normų ir Centro darbo tvarkos taisyklių reikalavimų, atsako už jam patikėtų darbų ir įpareigojimų atlikimą, laikosi konfidencialumo principo; 5.21. vykdo kitus vienkartinius Centro direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, neviršijant nustatyto darbo laiko. ____________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Druskininkų sav. Druskininkų m. M. K. Čiurlionio g. 80 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa