Įstaigos pavadinimas: | Viešoji įstaiga Ventos ambulatorija |
---|---|
Pareigos : | Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (neterminuota darbo sutartis) |
Pareigų pavadinimas: | Direktorius |
Darbo vieta: | Ventos g. 28, LT-85330 Venta, Akmenės rajono savivaldybė, kodas: 153082892 Venta |
Reikalavimai: | |
Bendrieji kvalifikaciniai reikalavimai: 1. Pilietybė: Lietuvos Respublikos pilietis ar asmuo, turintis leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikos teritorijoje; 2. valstybinės kalbos mokėjimas: mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 3. išsimokslinimas: turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį); 4. patirtis: turėti ne mažiau kaip 1 metų administracinio darbo sveikatos priežiūros ir (arba) socialinių paslaugų srityje patirtį. Specialieji kvalifikaciniai reikalavimai: 1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 2. žinoti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant bei planuojant sveikatinimo veiklą; 3. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (MS Office programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.). Papildoma kompetencija: 1. vadovavimo sveikatinimo veiklos valdymo subjektams (ar jų padaliniams, filialams) patirtis; 2. įgytas aukštasis universitetinis ar jam prilygintas biomedicinos mokslų studijų srities medicinos, odontologijos, farmacijos, visuomenės sveikatos, slaugos ar reabilitacijos studijų krypčių išsilavinimas (magistro kvalifikacinis laipsnis), biomedicinos mokslų studijų srities medicinos ir sveikatos arba gyvybės mokslų studijų krypčių grupių, arba socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, teisės arba viešojo administravimo studijų krypties mokslo laipsnis; 3. kvalifikacijos tobulinimas ir (arba) mokslinės publikacijos sveikatos politikos, sveikatinimo veiklos strateginio planavimo, valdymo bei organizavimo, visuomenės sveikatos, sveikatos priežiūros reformos, sveikatos ekonomikos, vadybos, teisės, sveikatos mokymo ir ugdymo, socialinio darbo, informacinių technologijų, kitose su sveikatinimo veiklos organizavimu ir valdymu susijusiose srityse per paskutinius 5 metus (pretendentui pateikus kvalifikacijos tobulinimą liudijančius pažymėjimus ar mokslinių publikacijų kopijas); 4. darbdavio (-ių) ir (arba) aukštojo mokslo įstaigos vadovo rekomendacija (pretendentui pateikus rekomendacinį raštą apie savo profesinę patirtį (vykdytą veiklą) ir darbo kokybę); 5. Europos Sąjungos oficialių kalbų (anglų, vokiečių ar prancūzų) mokėjimas ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu (kalbos mokėjimo lygiai nustatomi vadovaujantis 2004 m. gruodžio 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 2241/204/EB dėl bendros Bendrijos sistemos siekiant užtikrinti kvalifikacijų ir gebėjimų skaidrumą (Europasas) (OL 2004 L 390, p. 6). |
|
Funkcijos: | |
1. Organizuoti Įstaigos veiklą ir veikti Įstaigos vardu santykiuose su kitais asmenimis. 2. Nustatyti darbuotojų etatus, sudaryti ir nutraukti darbo sutartis su Įstaigos darbuotojais, skirti darbuotojams paskatinimus ir drausmines nuobaudas; suderinus su steigėju, nustatyti Įstaigos vidaus struktūrą. 3. Rengti Įstaigos įstatų, direktoriaus pareiginių nuostatų projektus ir teikti juos tvirtinti Savivaldybės merui, tobulinti valdymo procesą, užtikrinti Įstaigos darbuotojams normalias darbo sąlygas, skatinti jų iniciatyvą, sudaryti sąlygas kelti kvalifikaciją. 4. Įstaigos vardu pasirašyti dokumentus ir įgalioti kitus asmenis vykdyti direktoriaus kompetencijos funkcijas, tvirtinti Įstaigos vidaus tvarkos taisykles, darbuotojų pareigines instrukcijas ir pareiginius nuostatus, administracijos darbo reglamentą, kitus vidaus tvarkomuosius dokumentus. 5. Suderinus su Įstaigos stebėtojų taryba, tvirtinti Įstaigos darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką, neviršijant steigėjo patvirtinto darbo užmokesčio fondo. 6. Atstovauti Įstaigai teisme valstybės ir savivaldybių valdymo organuose ir palaikant ryšius su kitais juridiniais ir fiziniais asmenimis. 7. Atidaryti ir uždaryti sąskaitas bankuose. 8. Pranešti steigėjui apie įvykius, turinčius esminės reikšmės Įstaigos veiklai. 9. Įgyvendinti steigėjo priimtus sprendimus. 10. Teikti steigėjui praėjusių finansinių metų Įstaigos veiklos ataskaitą. 11. Užtikrinti perduoto pagal panaudos sutartį ir Įstaigos turto efektyvų panaudojimą ir jo apsaugą. 12. Gavus steigėjo raštišką sutikimą pasirašyti sutartis dėl Įstaigos ilgalaikio turto pardavimo, perleidimo, mainų, išnuomojimo, įkeitimo, garantavimo ar laidavimo juo, kitų subjektų prievolių vykdymo. 13. Organizuoti statistinių ataskaitų parengimą bei užtikrinti jų teisingumą, Įstaigos dokumentacijos tvarkymą, duomenų, susijusių su Įstaigos veikla, kaupimą. 14. Sudaryti finansinę atskaitomybę. 15. Juridinių asmenų registro tvarkytojui pranešti, pateikti dokumentus ir duomenis apie Įstaigos direktoriaus paskyrimą ar atleidimą bei sutarties su juo pasibaigimą kitais pagrindais. 16. Užtikrinti kokybiškų sveikatos priežiūros paslaugų teikimą. 17. Paskelbti viešą informaciją apie Įstaigos veiklą visuomenei ir savininkui pagal pareikalavimą įstatymų numatyta tvarka. 18. Sukurti ir prižiūrėti Įstaigos vidaus kontrolės sistemą (taisykles, normų, priemonių ir procedūrų visumą). 19. Užtikrinti civilinės saugos organizavimą. 20. Organizuoti piliečių skundų, siūlymų ir prašymų nagrinėjimą, spręsti iškilusias problemas teisės aktų nustatyta tvarka. 21. Reikalauti, kad įstaigos darbuotojai kokybiškai vykdytų jiems deleguotas funkcijas, vykdytų saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, higienos reikalavimus. 22. Suderinus su gydytojų ir stebėtojų tarybomis, didinti ar mažinti teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų asortimentą. 23. Rengti projektus ir teikti paraiškas įgyvendinamų programų paramai gauti. 24. Rengti Įstaigos veiklos planus ir veiklos ataskaitas. 25. Turėti kitų teisių ir pareigų, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems teisės aktams. |
|
Darbo užmokestis: | 7,4 BMA |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti: | |
1. prašymą leisti dalyvauti viešame konkurse, nurodant, kokiu būdu – paštu arba elektroniniu paštu informuoti pretendentą apie atitikimą viešo konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams; 2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir šių dokumentų kopijas; 3. valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą, jo kopiją ir (ar) kitą dokumentą, įrodantį ne mažesnį kaip 1 metų administracinio darbo stažą sveikatos priežiūros ir (arba) socialinių paslaugų srityse; 4. valstybinės kalbos mokėjimo pažymėjimą (baigusiems nelietuviškas mokyklas iki 1991 m.) ir jo kopiją; 5. dokumentus, patvirtinančius viešo konkurso skelbime nurodytus specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus ir jų kopijas; 6. savo, viešosios įstaigos Ventos ambulatorijos direktoriaus, veiklos programą; 7. gyvenimo aprašymą; 8. viešo konkurso skelbime nurodytų savo papildomų kompetencijų sąrašą ir jas įrodančių dokumentų kopijas; 9. užpildytą nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaracija (pagal pridėtą priedą). Pretendentas gali pateikti dokumentus asmeniškai arba siųsti registruotu laišku. Jeigu dokumentai siunčiami registruotu laišku, vietoj 2 ir 3 punktuose nurodytų dokumentų ir jų kopijų pateikiamos tik šių dokumentų kopijos, patvirtintos notaro. |
|
Dokumentai priimami adresu: | Akmenės rajono savivaldybės administracija, Juridinis skyrius, 207 kab., L. Petravičiaus aikštė, 2 Naujoji Akmenė |
El. pašto adresas | vida.juozapaviciene@akmene.lt |
Pretendentų atrankos būdas: | Testas žodžiu, kuris susideda iš atskirai vertinamų trijų dalių: veiklos programos pristatymo, atsakymų į klausimus bei praktinės užduoties, skirtos vadovavimo gebėjimams įvertinti, vertinimo |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: | Telefonas pasiteirauti: (8 425) 59 730 |
Prisegti dokumentai: | Deklaracija (VšĮ įstaigų vadovų pareigoms).docx (14 Kb) |
Skelbimas galioja iki: | 2017-05-22 |