Įstaigos pavadinimas: | VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ |
---|---|
Pareigos : | Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį |
Pareigų pavadinimas: | Direktorius |
Darbo vieta: | Geležinkelio g. 23 Panevėžys |
Reikalavimai: | |
1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (magistro kvalifikacinis laipsnis) technologijos ar socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą; 2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį; 3. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu. 4. mokėti angų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 5. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją; 6. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius geležinkelių transporto eismo saugą kitokio nei 1435 mm ir 1520 mm vėžės pločio geležinkeliuose, taip pat teisės aktus, reglamentuojančius darbo teisinius santykius, viešųjų įstaigų veiklą, gebėti šiais teisės aktais naudotis ir juos taikyti praktiniame darbe. |
|
Funkcijos: | |
1. organizuoja Įstaigos veiklą; 2. organizuoja finansinės atskaitomybės sudarymą; 3. organizuoja duomenų ir dokumentų pateikimą Juridinių asmenų registrui; 4. praneša dalininkams apie įvykius, turinčius esminę reikšmę Įstaigos veiklai; 5. teikia visuomenei informaciją apie Įstaigos veiklą; 6. tvirtina Įstaigos vidaus darbo taisykles, darbuotojų pareiginius nuostatus; 7. sudaro ir nutraukia darbo sutartis su Įstaigos darbuotojais. 8. Direktorius atsako už: 8.1. metinių finansinių ataskaitų rinkinio sudarymą; 8.2. visuotinio dalininkų susirinkimo sušaukimą; 8.3. duomenų ir dokumentų pateikimą Juridinių asmenų registrui; 8.4. pranešimų dalininkams apie įvykius, turinčius esminės reikšmes Įstaigos veiklai, teikimą; 8.5. Įstaigos dalininkų apskaitą; 8.6. informacijos apie Įstaigos veiklą pateikimą visuomenei; 8.7. veiklos ataskaitos parengimą; 8.8. viešų pranešimų paskelbimą; 8.9. Įstaigos veiklos įgyvendinimą; 8.10. Įstaigos nuosavybės ir panaudos teisėmis valdomą turtą, jo priežiūrą ir panaudojimą; 8.11. kitus veiksmus, kurie Direktoriui numatyti teisės aktuose ir Įstaigos įstatuose. |
|
Darbo užmokestis: | - BMA |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti: | |
1. prašymas dalyvauti konkurse (forma pridėta) 2. gyvenimo aprašymas (CV), 3. užpildyta pretendento anketa (forma pridėta), 4. asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinantys dokumentai, jų kopijas 5. anglų kalbos mokėjimą patvirtinantis dokumentas, 6. dokumentai, kuriais patvirtinama pretendento atitiktis kitiems kvalifikaciniams reikalavimams, kopijos, 7. savo, kaip įstaigos vadovo, veiklos programą. Pretendentas gali pateikti dokumentus asmeniškai atvykęs į Susisiekimo ministeriją arba siųsti juos Susisiekimo ministerijai registruotu laišku. Jei dokumentai teikiami registruotu laišku, pretendentas vietoj asmens tapatybės dokumento ir išsilavinimą patvirtinančio dokumento originalų privalo pateikti tik jų kopijas, patvirtintas notaro. |
|
Dokumentai priimami adresu: | Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija Personalo administravimo skyrius, Gedimino pr. 17 Vilnius |
El. pašto adresas | |
Pretendentų atrankos būdas: | testas žodžiu (pokalbis) |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: | tel. (8 5) 239 3961, 239 3960 loreta.barsauskiene@sumin.lt,, www.sumin.lt |
Prisegti dokumentai: | PRETENDENTO ANKETA.docx (16.07 Kb) Prašymas dalyvauti konkurse VšĮ.docx (15.23 Kb) |
Skelbimas galioja iki: | 2016-08-24 |