Paslaugos
Skelbimo nr.: | 103305 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-18 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-04-01 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Pareigos: | Teisės ir personalo skyriaus patarėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,26 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2249,60 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) – biudžetinė įstaiga prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Agentūros veiklos tikslas – užtikrinti asmens su negalia teisių apsaugos politikos ir jos įgyvendinimo priemonių, programų ir (ar) projektų įgyvendinimą, skatinti asmens su negalia teisių apsaugos politikos valdymo tobulinimą, žiniomis ir faktais grįstą naujų priemonių, paslaugų kūrimą ir vykdyti asmens su negalia teisių apsaugos politikos stebėseną. Papildoma informacija: Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir, ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui, nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Dėl išsamesnės informacijos prašome kreiptis į Teisės ir personalo skyriaus vyresniąją patarėją Jolantą Urbanovič, tel. +37060450332, el. paštas: jolanta.urbanovic@anta.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2025 m. vasario 28 d. įsakymu Nr.V-32 ASMENS SU NEGALIA TEISIŲ APSAUGOS AGENTŪROS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS TEISĖS IR PERSONALO SKYRIAUS PATARĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Teisės ir personalo skyriaus (toliau – skyrius) patarėjo pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį pareigybė, priskiriama specialistų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją (studijų kryptis iš Teisės, arba Socialinių mokslų arba Verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupių). 3.2. turėti ne trumpesnę kaip 1 metų patirtį žmogiškųjų išteklių valdymo srityje; 3.3. būti gerai susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykius, personalo politiką, teisės aktų projektų rengimą, kiek jie susiję su šios pareigybės funkcijų atlikimu, gebėti juos taikyti praktiškai; 3.4. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 3.5. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje; 3.6. mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją; 4.2. koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą tarp Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) ir Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – NBFC); 4.3. kontroliuoja, ar NBFC teisės aktų ir kitų dokumentų personalo klausimais projektai parengti ir įforminti tinkamai, esant poreikiui organizuoja netinkamai parengtų ar įformintų projektų grąžinimą NBFC taisyti; 4.4. dalyvauja rengiant valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo planus, derina jų finansavimą, atlieka kitas su žmogiškųjų išteklių plėtros organizavimu susijusias funkcijas; 4.5. pagal kompetenciją bendradarbiauja su mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo įstaigomis; 4.6. koordinuoja efektyvų naujai priimtų darbuotojų adaptacijos proceso organizavimą, organizuoja mentorių paskyrimą naujai priimamiems darbuotojams, teikia siūlymus, kaip tobulinti procesą; 4.7. dalyvauja organizuojant personalo veiklos vertinimo ir kompetencijų nustatymo procesus; 4.8. dalyvauja įgyvendinant personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą, įvairias iniciatyvas, skirtas darbuotojų gerovei, motyvacijai ir įsitraukimui stiprinti; 4.9. atlieka personalo apklausą dėl Agentūroje vyraujančio mikroklimato, rengia ir teikia Agentūros direktoriui siūlymus dėl mikroklimato įstaigoje gerinimo; 4.10. skyriaus vedėjo pavedimu atlieka žmogiškųjų išteklių planavimo ir karjeros valdymo analizę; 4.11. rengia dokumentus (pažymas) apie įstaigos personalo einamas pareigas, teisės aktų nustatyta tvarka teikia statistinę informaciją apie įstaigos personalą kitoms institucijoms bei Agentūros direktoriui, tiek kiek šių funkcijų centralizuotai nevykdo NBFC; 4.12. vykdo kitas personalo administravimo veiklas, tiek kiek šių funkcijų centralizuotai nevykdo NBFC; 4.13. rengia dokumentų bei raštų projektus tam, kad būtų įgyvendinti skyriui priskirti uždaviniai ir funkcijos; 4.14. pagal kompetenciją konsultuoja Agentūros personalą; 4.15. rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymo susijusias klausimais; 4.16. kaupia, sistemina ir saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu, ruošia juos saugojimui pagal patvirtintą dokumentacijos planą; 4.17. pagal kompetenciją dalyvauja Agentūros darbo grupių ir komisijų veikloje, organizuojamuose posėdžiuose, susirinkimuose Agentūros vadovybei ar skyriaus vedėjui pavedus; 4.18. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Agentūros direktoriaus bei skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant agentūros strateginių tikslų įgyvendinimo. _________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 865888400 |
El. paštas: | info@anta.lt |
Adresas: | Vilnius, Švitrigailos g. 11E, LT-03228 |
Nėra diskusijų