Paslaugos
Skelbimo nr.: | 104948 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-05-22 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-06-05 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vilniaus lopšelis-darželis "Želmenėliai" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Ūkio (padalinio) vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | 0,83 iki 1,38 |
Pareigybės aprašymas: | |
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą ir žinantis lopšelio – darželio ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus; 3.2. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 reikalavimus; 3.3. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių); 3.4. išmanyti darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, civilinės saugos, priešgaisrinės saugos bei higienos reikalavimus; 3.5. organizuoti ir vykdyti viešuosius prikimus; 3.6. išmanyti finansų valdymą, žmogiškųjų išteklių vadybą; 3.8. gebėti organizuoti projektines veiklas, projektų finansavimui gauti; 3.9. projektų koordinavimas, rengimas, įgyvendinimas, finansinių poreikių identifikavimas; 3.10. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, IKT programomis pagal įstaigos darbo pobūdį; 3.11. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją taikyti savo darbe administracinį – ūkinį darbą reglamentuojančius teisės aktus; 3.12. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje; 3.13. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 3.14. dokumentų tvarkymas; 3.15. sutarčių sudarymas; 3.16. turėti organizacinių sugebėjimų vadovauti personalui, bendrauti su lopšelio – darželio bendruomenės nariais, tėvais; 3.17. turėti pagrindus apie žmogiškųjų išteklių vadybą; 3.18. mokomųjų renginių, seminarų darbuotojams organizavimas, užduočių darbuotojams delegavimas; 3.19. šeimų konsultavimas; 3.19.1. žinoti bendravimo psichologijos, profesinės etikos, elgesio kultūros pagrindus; 3.20. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Švietimo įstatymu, Vaiko teisių konvencija ir kitais teisės aktais, reguliuojančiais švietimo įstaigų veiklą, vaikų ugdymą ir jų teisių apsaugą, darbo santykius, Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos įsakymais, reglamentuojančiais švietimo įstaigų veiklą. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4.1. organizuoja lopšelio – darželio ūkio ir aptarnaujančio personalo darbuotojų darbą, užtikrina, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami, kad įstaigos ūkis funkcionuotų normaliai, nesukeldamas įstaigos veiklos sutrikimų; 4.2. rūpinasi įstaigos turto saugumu, jo atnaujinimu, papildymu; 4.3. organizuoja budėjimą įstaigoje; 4.4. kontroliuoja įstaigos įrangos naudojimą, jos techninį stovį; 4.5. tvarko medžiagų nurašymo dokumentaciją; 4.6. laiku organizuoja gedimų šalinimą ir ūkinių avarijų likvidavimą; 4.7. organizuoja techninio personalo darbuotojų darbą, paskirsto darbo plotus ir funkcijas, sudaro darbo grafikus; 4.8. aprūpina pagalbinį personalą asmeninėmis apsaugos priemonėmis ir darbo priemonėmis; 4.9. nurašo nusidėvėjusį inventorių ir atsiskaito įstaigos buhalterijai; 4.10. organizuoja įstaigos patalpų priežiūrą, elektros ūkio, šilumos mazgo, vandentiekio ir kt. priežiūrą; 4.11. rengia įstaigos pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūras ir apžiūrų metu organizuoja rastų defektų šalinimą; 4.12. vykdo patalpų, pastatų ir lauko teritorijos priežiūrą pagal darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos ir sanitarijos reikalavimus; 4.13. tikrina, kad medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų nurodytiems buhalterijos dokumentuose; 4.14. tvarko minkšto ir kietos inventoriaus (priėmimo, išdavimo) dokumentaciją; 4.15. rūpinasi miegamųjų kambarių minkšto inventoriaus (čiužiniai, patalinė) išsirašymu, išdavimu, lopymu, nurašymu, tinkamu sandėliavimu; 4.16. antspauduoja naujai gautą inventorių; 4.17. tvarko ir prižiūri minkšto inventoriaus sandėlius bei juose esančius įstaigos inventorius, įrenginius; 4.18. organizuoja grupių aprūpinimą baldais, dezinfekavimo medžiagomis, valikliais, plovikliais ir kt.; 4.19. prižiūri ir organizuoja žiemos metu sniego ir varveklių valymą nuo įstaigos pastato stogo, įstaigos teritorijoje esančių kelių ir takų barstymą smėliu ir druska, vykdo žaidimo aikštelių kontrolę; 4.20. organizuoja įstaigos patalpų apsaugą, įrengimą, apželdinimo, reklamos, šventinio apipavidalinimo darbus bei vėliavos iškėlimą nustatytų švenčių dienomis; 4.21. organizuoja ir vykdo viešuosius prikimus; 4.22. sudaro viešųjų pirkimų metinius planus ir teikia įstaigos tarybai, bendruomenei tvirtinimui; 4.23. palaiko tvarką darbo vietoje ir tausoja įstaigos inventorių; 4.24. vykdo projektines veiklas; 4.25. derina finansinių poreikių identifikavimą; 4.26. vykdo degalų, elektros energijos, šilumos energijos ir vandens apskaitą; 4.27. geba planuoti ir vertinti savo veiklą, tvarkyti veiklos dokumentus, rengti ataskaitas ir rekomendacijas; 4.28. vykdo technikinio personalo darbuotojų metinį vertinimą; 4.29. analizuoja ir teikia savo darbo veiklos rezultatus ir ataskaitas; 4.30. vykdo strateginio plano rengimą; 4.31. vykdo strateginio plano įgyvendinimo etapų ir strateginės analizės priežiūrą; 4.32. vykdo įstaigos direktoriaus pavedimus ir užduotis, susijusias su savo vykdoma veikla; 4.33. laikosi švietimo įstaigų nusistatytų etikos normų ir įstaigos vidaus tvarką nustatančių dokumentų reikalavimų; 4.34. nuolat gilina ir tobulina savo dalykines žinias, dalyvauja kvalifikacijos kėlimo atestacijose/seminaruose; 4.35. bendradarbiauja su kolegomis, palaiko gerus darbo santykius, dalinasi mokslo patirtimi; 4.36. vykdo Lietuvos Respublikos įstatymus, kitus teisės aktus, įstaigos nuostatus, laikosi įstaigos vidaus ir darbo tvarkos taisyklių, darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos, elektrosaugos, saugaus eismo taisyklių reikalavimų, mokytojo etikos normų; 4.37. užtikrina asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka; 4.38. tinkamai atlieka priskirtas funkcijas, įstaigos direktoriaus pavedimus; 4.39. dirba pagal nustatytą darbo grafiką, laikantis darbo ir poilsio laiko režimo; 4.40. nevartoja tabako gaminių įstaigos patalpose bei teritorijoje, o pažeidus Tabako kontrolės įstatymo reikalavimus, atsako įstatymo ir kitų Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka; 4.41. direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams už savo funkcijų nevykdymą ar netinkamą jų vykdymą, dėl jo kaltės padarytą žalą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
|
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šaltkalvių g. 30 |
Nėra diskusijų