Paslaugos
Skelbimo nr.: | 103018 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-02-27 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-03-14 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Techninės pagalbos priemonių centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Techninės pagalbos priemonių centras |
Pareigos: | Veiklos organizavimo skyrius Veiklos organizavimo skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta: Mindaugo g. 42A-1, Vilnius. Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas nuo 1,15 iki 1,65. Sudaroma neterminuota darbo sutartis. Darbo laiko norma 40 val. per savaitę. Dokumentai, kuriuos būtina pateikti pretendentui: 1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse. 2. Išsilavinimą, darbo bei vadovavimo patirtį patvirtinančius dokumentus. 3. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 4. Gyvenimo aprašymą. 5. Pretendento anketą. Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti: Direktorė Vilma Naujokė Telefono numeris +370 678 43 900 E. pašto adresas vilma.naujoke@tpnc.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Techninės pagalbos priemonių centro direktoriaus 2025 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. P1 – 48 VEIKLOS ORGANIZAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Veiklos organizavimo skyriaus vedėjas yra darbuotojas, kurio pareigybė priskiriama biudžetinių įstaigų, struktūrinių padalinių vadovų, jų pavaduotojų, kitų pavaldžių darbuotojų turinčių ar vadovaujantiems darbuotojams prilyginamų specialistų (planuojančių, organizuojančių, koordinuojančių ir kontroliuojančių kitų asmenų atliekamą darbą ir jam vadovaujančių; planuojančių, organizuojančių, koordinuojančių ir kontroliuojančių finansinę, administracinę, su žmogiškaisiais ištekliais, planavimu susijusią veiklą ir jai vadovaujantys), kurių pareigybės priskiriamos A (A1 ar A2) arba B lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti, pareigybių grupei, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš valstybės, savivaldybių biudžetų ir kitų valstybės įsteigtų pinigų fondų (toliau – darbuotojas). 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – Veiklos organizavimo skyriaus vedėjo pareigybė reikalinga organizuoti, kontroliuoti ir vykdyti Veiklos organizavimo skyriaus (toliau – Skyriaus) darbą, kad būtų užtikrintas skyriui numatytų uždavinių ir funkcijų vykdymas. 4. Pareigybės pavaldumas – Veiklos organizavimo skyriaus vedėjas pavaldus Techninės pagalbos priemonių centro (toliau – Centras) direktoriui. 5. Veiklos organizavimo skyriaus vedėjas prisiima turtinę atsakomybę už ilgalaikį ir trumpalaikį turtą, medžiagas, ūkines prekes (stalai, spintos, kėdės, kompiuteriai, įranga ir kita) viską kas randasi Centro administracijos padalinių (Veiklos organizavimo skyriaus, Aprūpinimo techninės pagalbos priemonėmis organizavimo skyriaus ir kt.) patalpose, turtą ir priemones, kurie jiems perduoti naudotis darbe. Veiklos organizavimo skyriaus vedėjas privalo atlyginti savo darbo pareigų pažeidimu dėl jo kaltės padarytą Centrui žalą, taip pat ir neturtinę. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 6.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 6.2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo ir vadovavimo patirtį biudžetinėje įstaigoje; 6.3. žinoti ir mokėti vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, poįstatyminiais aktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą ir valdymą, kitais teisės aktais, reikalingais pareigybės funkcijoms atlikti, socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, žinoti teisės aktus, reglamentuojančius viešųjų pirkimų vykdymą, sugebėti juos taikyti, organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus; 6.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos valdymo struktūra, valstybės institucijų darbo tvarka, su Centro struktūra, veiklos kryptimis bei uždaviniais; 6.5. išmanyti materialinį ir techninį tiekimą, pirkimo sutarčių sudarymą ir įgyvendinimą, patalpų eksploatavimo, priežiūros ir remonto reikalavimus; 6.6. žinoti saugos ir sveikatos darbe norminius aktus bei priešgaisrinės saugos reikalavimus; 6.7. puikiai mokėti valstybinę kalbą, mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, rusų, vokiečių arba prancūzų); 6.8. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu, naudotis kompiuterinėmis programomis: operacinių sistemų apžvalga, tekstų tvarkymas, elektroninės lentelės, pristatymų ruošimo programa, darbas su elektroniniu paštu, interneto paslaugomis, žinoti kompiuterių ir kitos periferinės įrangos darbo ir priežiūros sąlygas; 6.9. gebėti analizuoti dokumentus ir daryti išvadas viešųjų pirkimų ir kitais su pareigybės funkcijomis susijusiais klausimais, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; 6.10. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, domėtis naujovėmis, aiškiai formuluoti išvadas, gebėti pagal kompetenciją priimti sprendimus, argumentuoti, mokėti pasirinkti darbo metodus, užduotims įvykdyti; 6.11. žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, gebėti jas taikyti praktiškai; 6.12. žinoti policijos, priešgaisrinės saugos, greitosios medicinos pagalbos iškvietimo telefonų numerius, elgesio taisykles ekstremaliomis situacijomis; 6.13. gebėti dirbti grupėje, dirbti kūrybiškai, atsakingai, iniciatyviai ir savarankiškai, turėti gerus organizacinius sugebėjimus ir geras bendravimo, bendradarbiavimo žinias ir gebėjimus bei juos taikyti praktikoje, būti loginio mąstymo, pareigingu, atidžiu, mandagiu, kultūringai elgtis su klientais, darbuotojais ir kitais piliečiais; 6.14. turėti vairuotojo pažymėjimą. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 7.1. organizuoja Skyriaus darbą ir atsako už Skyriui priskirtų uždavinių ir funkcijų vykdymą, paskirsto Skyriaus darbuotojams darbą ir jį kontroliuoja, skatina darbuotojų iniciatyvą; 7.2. koordinuoja Centro patalpų ir materialinių vertybių priežiūros, saugumo ir remonto darbus; 7.3. koordinuoja civilinės saugos ir gelbėjimo veiksmus esant ekstremalioms aplinkybėms; 7.4. koordinuoja Centro aprūpinimą ūkiniu-techniniu inventoriumi, kanceliarinėmis prekėmis ir kitomis prekėmis bei Centrui reikalingomis paslaugomis; 7.5. kontroliuoja ir užtikrina Centro priešgaisrinės, civilinės saugos, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų laikymosi vykdymą; organizuoja civilinės saugos mokymus, neformalius mokymus priešgaisrinės saugos ir darbų saugos bei krovinių tvarkymo rankomis temomis; 7.6. organizuoja ir dalyvauja atliekant Centro reikmėms reikalingų prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų procedūras, rengia viešųjų pirkimų ataskaitas, koordinuoja viešųjų pirkimų organizatorių veiklos priežiūrą, rengia ar dalyvauja rengiant sutarčių su tiekėjais projektus, viešina sutartis ar organizuoja jų viešinimą, užtikrina sutarčių vykdymo kontrolę, teikia informaciją darbuotojui, atsakingam už duomenų suvedimą į Finansų valdymo ir apskaitos informacinę sistemą arba suveda duomenis pats; 7.7. organizuoja ir dalyvauja atliekant Centro nekilnojamojo turto nuomos pirkimų procedūras, rengia Centro valdomo turto nuomos, panaudos sutarčių bei turto perdavimo aktų projektus, teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją apie Centro patikėjimo teise, panaudos pagrindais valdomą, nuomojamą turtą atitinkamoms institucijoms; 7.8. registruoja ir išregistruoja nekilnojamojo turto nuomos, panaudos, patikėjimo sutartis VĮ Registrų centras; 7.9. teikia ir nuolat atnaujina informaciją apie Centro naudojamą nekilnojamąjį turtą ir su šio turto valdymu susijusias sąnaudas Valstybės turto informacinėje paieškos sistemoje (VTIPS); 7.10. rengia ir teikia Centro direktoriui metinių išlaidų prekėms, paslaugoms ir darbams bei asignavimų ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti sąmatų projektus; vykdo Centro prekių, paslaugų ir darbų įsigijimo pirkimų išankstinio poreikio analizę; 7.11. užtikrina nereikalingo, bet tinkamo naudoti ilgalaikio ar trumpalaikio materialinio turto aukcionų procedūrų tinkamą vykdymą; 7.12. organizuoja ir kontroliuoja turto eksploataciją, kontroliuoja viso Centro turto savalaikį inventorizacijų organizavimą Inventorizacijos taisyklių nustatyta tvarka, dalyvauja sudarytų inventorizacijų komisijų darbe atliekant turto inventorizacijas; 7.13. užtikrina ir organizuoja Centro naudojamų informacinių sistemų, duomenų bazių, vidinio kompiuterinio tinklo, telefoninio tinklo, internetinio ryšio priežiūrą ir administravimą, užtikrinant stabilų, nepertraukiamą ir saugų darbą, koordinuoja ir/ar organizuoja tam reikalingų priemonių įgyvendinimą, užtikrina 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – BDAR) reikalavimų laikymąsi; 7.14. užtikrina ir organizuoja reikalingos paviešinti informacijos, kurią įpareigoja viešinti Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašas, perdavimą atsakingam už interneto svetainės tvarkymą asmeniui; 7.15. organizuoja įstaigos veiklos dokumentų, esančių įstaigos archyve, tvarkymą ir saugojimą nuo sugadinimo ar praradimo, organizuoja jų naikinimą, pasibaigus jų saugojimo terminui; 7.16. rengia reprezentacinių išlaidų sąmatas ir nurašymo aktus; 7.17. derina su Centro vadovybe Skyriaus darbo tobulinimo klausimus; 7.18. vizuoja visus Skyriaus, kaip vykdytojo, ar kitų Centro padalinių parengtus dokumentus, susietus su Skyriaus kompetencija; 7.19. parengia ir teikia Centro direktoriui tvirtinti Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus, dalyvauja parenkant pretendentus į Skyriaus darbuotojų pareigas; 7.20. nustato Skyriaus darbuotojams pagrindinius metų veiklos lūkesčius, siektinus rezultatus ir jų vertinimo rodiklius, atlieka šių darbuotojų kasmetinį veiklos vertinimą, teikia siūlymus dėl jų kvalifikacijos tobulinimo, teikia Centro direktoriui siūlymus dėl Skyriaus darbuotojų skatinimo ar įspėjimų skyrimo; nuolat kelia savo, kaip Skyriaus vedėjo, profesinę kvalifikaciją; 7.21. dalinai pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų laikino nebuvimo darbe metu; 7.22. sudaro ir derina Skyriaus darbuotojų kasmetinių atostogų eilę; 7.23. informuoja Centro vadovybę apie iškilusias problemas, kai jų sprendimui nepakanka Skyriaus darbuotojų kompetencijos; 7.24. atsako už vidaus kontrolę, t. t. ir finansų kontrolę, ir privalo laiku ir kokybiškai atlikti savo pareigas kontrolės srityje, privalo siekti, kad vidaus kontrolė Centre būtų veiksminga, t. y. pats privalo vykdyti kontrolę savo konkrečios veiklos aplinkoje ir atsakyti už jos nevykdymą; 7.25. atsako, kad Skyriaus veiklos dokumentai būtų rengiami ir įforminami taip kaip nustatyta Lietuvos vyriausiojo archyvaro patvirtintose Dokumentų rengimo taisyklėse, o parengti ir su Skyriaus veikla susiję dokumentai būtų tvarkomi, apskaitomi ir saugomi vadovaujantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro patvirtintomis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis bei Centro direktoriaus nurodymais; 7.26. organizuoja, kad keičiantis Skyriaus darbuotojams, reikalai, dokumentai bei informacinė medžiaga būtų perduodami paskirtam darbuotojui pagal reikalų perdavimo ir priėmimo aktą; 7.27. dalyvauja Centro darbo grupėse, komisijose bei pasitarimuose Centro ar Skyriaus veiklos organizavimo klausimais, teikia pasiūlymus Centro direktoriui Skyriaus veiklos klausimais; 7.28. nagrinėja pareiškimus, prašymus, skundus, rengia atsakymus į klausimus ir raštus, rengia Skyriaus veiklos įsakymų, įvairių tvarkų ar kt. dokumentų projektus, sprendžia iškilusius klausimus bei problemas; 7.29. kaupia, sistemina ir saugo dokumentus ir registrus, susijusius su šios pareigybės vykdymu, pagal nustatytus reikalavimus sudaro dokumentų bylas, pagal patvirtintą Centro dokumentacijos planą, ir nustatyta tvarka perduoda jas bylų apskaitą tvarkančiam asmeniui, laikosi dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių; 7.30. laiku informuoja Centro direktorių ar direktoriaus pavaduotoją apie nelaimingus atsitikimus, gaisrus, vagystes; 7.31. vykdo Centro direktoriaus įsakymus, atlieka kitus su Centro ar Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo raštiškus ir žodinius pavedimus, negalėdamas atlikti pavedimų, Centro direktoriui paaiškina priežastis ir/ar rašo prašymą, prašydamas pratęsti vykdymo terminą, organizuoja užduočių įgyvendinimą; 7.32. laikosi profesinės etikos ir etiketo reikalavimų: mandagiai ir pagarbiai bendrauja su Centro darbuotojais ir lankytojais, reikalui esant pagal kompetenciją užtikrina tinkamą informacijos suteikimą, deda pastangas siekiant išvengti konfliktų, o kilus konfliktinei situacijai – ją sprendžia dalykiškai, gerbia klientų teises ir jų nepažeidžia; 7.33. laikosi šio pareigybės aprašymo, Darbo tvarkos taisyklių, Centro darbo reglamento, Finansų kontrolės taisyklių, Vidaus kontrolės politikos, Klientų aptarnavimo standarto, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Centre tvarkos, dokumentų rengimo taisyklių, darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos taisyklių reikalavimų, BDAR reikalavimų. 8. atsako: 8.1. už savo pareigų ir funkcijų, nurodytų šiame aprašyme, nevykdymą ar jų netinkamą vykdymą, neprofesionalų, nesąžiningą, aplaidų ar nesavalaikį vykdymą; 8.2. už pavedimų tiek raštiškų, tiek žodinių vykdymą, nepažeidžiant nustatytų terminų, skyriaus darbuotojų kokybišką darbą ir jo kontrolę; 8.3. konfidencialumo neišsaugojimą, t. y. bet kokios su pareigų atlikimu susijusios informacijos atskleidimą tretiesiems asmenims, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus atvejus; 8.4. už turtinę žalą, padarytą Centrui, dėl savo kaltės ar neatsargumo, taip pat ir neturtinę; 8.5. už neetišką, nemandagų bendravimą su darbuotojais ir lankytojais; 8.6. už netinkamą Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų poįstatyminių teisės aktų, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro ir/ar Centro norminių aktų, nurodymų vykdymą arba jų nevykdymą. ______________________ Susipažinau ir sutinku: Veiklos organizavimo skyriaus vedėjas (darbuotojo pareigos) _____________________ ______________________ __________________ (data) (parašas) (vardas, pavardė) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 272 1106 |
El. paštas: | centras@tpnc.lt |
Adresas: | Vilnius, Mindaugo g. 42A-1, LT-01311 |
Nėra diskusijų