Paslaugos
Skelbimo nr.: | 103345 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-14 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-03-28 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šiuolaikinio meno centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Šiuolaikinio meno centras |
Pareigos: | Administracijos Direktoriaus pavaduotojas |
Pareiginės algos koeficientas: | 2,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 3570,80 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Bus sudaryta neterminuota darbo sutartis; darbo laiko norma - 40 valandų per savaitę; darbo vieta - Vokiečių g. 2, Vilniuje; pareiginės algos koeficientas 2,00 (3570,80 Eur neatskaičius mokesčių). Dokumentai, kuriuos būtina pateikti pretendentui: - sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo (pildoma atėjus į pokalbį); - prašymą leisti dalyvauti konkurse; -asmens tapatybę, išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas; -dokumentų kopijas, patvirtinančių atitiktį Šiuolaikinio meno centro direktoriaus pavaduotojo kvalifikaciniams reikalavimams (ne mažiau kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtis kultūros srityje veikiančiai įmonei, įstaigai ar organizacijai ir (ar) jų padaliniams, ne mažiau 3 metų darbo patirties biudžetinėje įstaigoje administracijos valdymo ar ūkinės veiklos srityse, bent vienos iš trijų Europos Sąjungos kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą); -gyvenimo aprašymą, parengtą Europass CV formatu lietuvių kalba; -užpildytą pagal Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė ar dalininkė, turinti daugiau kaip 1/2 balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, yra valstybė ar savivaldybė, ir savivaldybių kultūros centruose, kurių teisinė forma yra viešoji įstaiga ir kurių dalininkės yra dvi ar daugiau savivaldybių, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“ (naujausia redakcija) pretendento anketą. Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti: Ieva Laurinėnienė vyr. personalo ir dokumentų valdymo specialistė Telefono numeris +37062054803 E. pašto adresas ieva@cac.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
ŠIUOLAIKINIO MENO CENTRO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ
II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti aukštąjį socialinių ar humanitarinių mokslų srities išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis); 5.2. turėti ne mažiau kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį kultūros srityje veikiančiai įmonei, įstaigai ar organizacijai ir (ar) jų padaliniams; 5.3. turėti ne mažiau 3 metų darbo patirties biudžetinėje įstaigoje administracijos valdymo ar ūkinės veiklos srityse; 5.4. išmanyti įstaigos administravimo, finansų planavimo ir valdymo principus, meninės veiklos organizavimo tvarką, pagrindinius meno vadybos, parodų organizavimo, finansavimo, leidybos principus; 5.5. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos kultūros politikos pagrindų įstatymą, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymą, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymą, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymą, Kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. ĮV-884 „Dėl Kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisyklių patvirtinimo“ ir kitus su ŠMC administravimu ir veikla susijusius teisės aktus ir gebėti juos taikyti; 5.6. turėti šiuolaikinio meno žinių, žinoti šiuolaikinio meno raidą ir tendencijas Lietuvoje ir užsienyje; 5.7. išmanyti dokumentų valdymą reglamentuojančius teisės aktus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 5.8. mokėti analizuoti, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, priimti sprendimus, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 5.9. turėti stiprias lyderystės ir strateginio planavimo kompetencijas, būti iniciatyvus ir orientuotas į tikslą bei rezultatą; 5.10. gebėti planuoti, organizuoti savo ir įstaigos veiklą; 5.11. mokėti lietuvių kalbą trečiosios valstybinės kalbos mokėjimo kategorijos lygiu, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarime Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, patvirtintame Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos apraše; 5.12. mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą); 5.13. mokėti dirbti Microsoft Office, G Suite programiniais paketais, vaizdo konferencijoms skirtomis programomis (Zoom, Teams ar kt.), dokumentų valdymo bendrąja informacine sistema (DBSIS). III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. analizuoja, strateguoja ir teikia siūlymus direktoriui dėl įstaigos veiklos optimizavimo ir plėtojimo: įstaigos ir jos veiklų struktūros, atsakomybių ir darbo krūvio pasidalijimo, atskaitomybės, vidinės ir išorinės komunikacijos, darbo sąlygų, darbo užmokesčio sistemos, meninės ir edukacinės veiklos, partnerysčių, auditorijų įtraukimo ir kt. sričių tobulinimo siekiant užtikrinti įstaigos funkcijų atlikimo kokybę, tinkamas darbo sąlygas, projektų ir veiklų savalaikiškumą ir atitiktį veiklos sričiai keliamiems reikalavimams, efektyvų ir etišką žmogiškųjų išteklių bei materialinių, finansinių ir intelektualinių / kultūrinių resursų panaudojimą; 6.2. pagal kompetenciją koordinuoja įstaigos žmogiškųjų išteklių, turto ir finansų valdymą; 6.3. pagal poreikį kontaktuoja su kultūros, politinėmis ir kitomis įstaigomis, įmonėmis, menininkais, interesantais, esamais ir potencialiais rėmėjais ir partneriais įstaigos veiklos klausimais; 6.4. analizuoja rinkos poreikį lankomumo ir nuomos požiūriu, dalyvauja sudarant ir įgyvendinant rinkodaros planus; 6.5. atsako už vidaus kontrolės politikos įgyvendinimą įstaigoje ir rengia su tuo susijusius dokumentus; 6.6. atsako už korupcijai atsparios aplinkos įstaigoje kūrimą ir rengia su tuo susijusius dokumentus; 6.7. atstovauja įstaigai pagal savo kompetenciją ar direktoriui pavedus; 6.8. pagal kompetenciją rengia dokumentus ir aprašus, reikalingus tinkamam įstaigos valdymui užtikrinti, ir teikia juos derinti direktoriui; 6.9. koordinuoja, derina kitų darbuotojų pagal kompetenciją ir sritį rengiamų įstaigos vidaus tvarkas reglamentuojančių dokumentų atnaujinimą ir rengimą; 6.10. dalyvauja sudarant metinius ir strateginius įstaigos veiklos planus ir ataskaitas; 6.11. pagal poreikį organizuoja sutarčių, įsakymų ir kitų įstaigos veiklos dokumentų ir teisės aktų rengimą; 6.12. dalyvauja rengiant viešųjų pirkimų planus; 6.13. pirmininkauja viešųjų pirkimų komisijai; 6.14. atlieka metinius veiklos vertinimus ir formuoja lūkesčius sau pavaldiems skyrių vedėjams ir darbuotojams administracijoje; 6.15. kontroliuoja darbuotojų darbo drausmę; 6.16. vadovauja metinei materialinių vertybių inventorizacijos komisijai; 6.17. vykdo ŠMC direktoriaus funkcijas jo atostogų, komandiruotės, ar ligos metu; 6.18. vykdo kitus su jo funkcijomis susijusius įstaigos direktoriaus pavedimus. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 212 1945 |
El. paštas: | info@cac.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Vokiečių g. 2 |
Nėra diskusijų