Paslaugos
Skelbimo nr.: | 107680 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-09-17 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-10-01 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šiuolaikinio meno centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Šiuolaikinio meno centras |
Pareigos: | Administracijos Viešųjų pirkimų specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,62 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1106,95 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Bus sudaroma neterminuota darbo sutartis; Darbo laiko norma - 20 valandų per savaitę; Darbo vieta - Vokiečių g. 2, Vilniuje. Pareiginės algos koeficientas 0,62 (1106,95 Eur, neatskaičius mokesčių). Dokumentai, kuriuos būtina pateikti pretendentui: - prašymą leisti dalyvauti konkurse; - asmens tapatybę patvirtinančią dokumento kopiją; - dokumentų kopijas, patvirtinančius atitiktį Administracijos viešųjų pirkimų specialisto kvalifikaciniams reikalavimams (ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu socialinių mokslų studijų srities išsilavinimu, bent 2 (dviejų) metų darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje, įgyvendinant viešųjų pirkimų procesus, jų kontrolę ir organizuojant bei vykdant viešųjų pirkimų procedūras); - gyvenimo aprašymą, parengtą Europass CV formatu lietuvių kalba; - užpildytą pagal Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė ar dalininkė, turinti daugiau kaip 1/2 balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, yra valstybė ar savivaldybė, ir savivaldybių kultūros centruose, kurių teisinė forma yra viešoji įstaiga ir kurių dalininkės yra dvi ar daugiau savivaldybių, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“ (naujausia redakcija) pretendento anketą. Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti: Vyr. personalo ir dokumentų valdymo specialistė Ieva Laurinėnienė, Telefono numeris +37062054803, E. pašto adresas ieva@cac.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Šiuolaikinio meno centro direktoriaus 2025 m. rugsėjo 12 d. įsakymu Nr. P-262 ŠIUOLAIKINIO MENO CENTRO ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ 1. Šiuolaikinio meno centro (toliau – ŠMC) Administracijos viešųjų pirkimų specialisto pareigybė priskiriama specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2; 3. Pareigybės paskirtis – pagal kompetenciją užtikrinti sklandų ir tinkamą ŠMC viešųjų pirkimų procesų valdymą, kontrolę, pirkimo procedūrų teisėtumą, viešųjų pirkimų planavimą, pirkimų verčių skaičiavimą, viešųjų pirkimų organizavimą, koordinavimą, viešųjų pirkimų dokumentų rengimą įgyvendinant ŠMC ir Sapiegų rūmų (toliau – SR) uždavinius ir tikslus viešųjų pirkimų srityje. 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus direktoriaus pavaduotojui. II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu socialinių mokslų studijų srities išsilavinimu; 5.2. turėti bent 2 (dviejų) metų patirtį viešųjų pirkimų srityje, įgyvendinant viešųjų pirkimų procesus, jų kontrolę ir organizuojant bei vykdant viešųjų pirkimų procedūras; 5.3. būti susipažinęs su tarptautiniais ir Europos Sąjungos teisės aktais, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įstaigos veiklą, kultūrą, meną ir autorines (gretutines) teises; 5.4. būti susipažinęs su sutarčių sudarymo principais, bei teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis (taisyklėmis) ir gebėti juos taikyti praktikoje; 5.5. išmanyti ir gebėti taikyti praktikoje, Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą, asmens duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas) ir jį įgyvendinančius teisės aktus, Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijas, viešųjų ir privačių interesų derinimo tvarkos aprašą ir su juo susijusius teisės aktus bei kitus teisės aktus susijusius su vykdomomis funkcijomis; 5.6. gebėti tinkamai atstovauti ir viešai pristatyti ŠMC ir SR viešųjų pirkimų klausimais; 5.7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, prognozuoti rezultatus; 5.8. žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo principus ir mokėti juos taikyti; 5.9. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus; 5.10.mokėti dirbti Microsoft Office arba lygiaverčiu programiniu paketu ir dokumentų valdymo bendrąja informacine sistema (toliau – DBSIS); 5.11. gebėti administruoti centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) ŠMC paskyrą, gebėti sukurti viešojo pirkimo dokumentus ir paskelbti viešai informaciją apie viešuosius pirkimus CVP IS bei naudotos centrinių perkančiųjų organizacijų viešųjų pirkimų sistemomis (elektroniniais katalogais); 5.12. gebėti administruoti reikiamus duomenis valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemos viešojo sektoriaus biudžetinių įstaigų finansinės apskaitos posistemėje viešųjų pirkimų skiltyje, jei yra poreikis (toliau – FVAIS). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. konsultuoja ŠMC darbuotojus viešųjų pirkimų klausimais; 6.2. koordinuoja viešųjų pirkimų klausimais susijusią informaciją; 6.3. teisės aktų nustatyta tvarka vykdo viešojo pirkimo organizatoriaus funkcijas ir viešojo pirkimo komisijos nario funkcijas; 6.4. nagrinėja viešųjų pirkimų paraiškas, skundus, pretenzijas, klausimus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų vykdymo arba prireikus koordinuoja šių dokumentų (raštų) sudėtingais klausimais dėl viešųjų pirkimų veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą; 6.5. rengia vidaus aprašų, įsakymų, dokumentų, raštų arba viešųjų pirkimų dokumentų projektus, sutartis ir kitus su viešųjų pirkimų klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų (raštų), ir viešųjų pirkimų dokumentų projektų, sutarčių ir kitų su teisės ar viešųjų pirkimų klausimais susijusių dokumentų rengimą; 6.6. teikia pasiūlymus dėl sutarčių sudarymo ir kitų viešųjų pirkimų klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo; 6.7. vertina sutartis, viešųjų pirkimų dokumentus ir kitus viešųjų pirkimų klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja minėtų ir susijusių dokumentų vertinimą; 6.8. koordinuoja, derina ir prižiūri, kad būtų pildomos viešųjų pirkimų užduotys taip, kaip numatyta teisės aktuose; 6.9. rengia, teikia tvirtinimui ŠMC ir SR metinį viešųjų pirkimų planą ir jo pakeitimus įstatyme numatytais terminais bei vykdo jo viešinimą CVP IS ir įgyvendinimo stebėseną; 6.10. atlieka viešųjų pirkimų verčių apskaitą Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka; 6.11. pagal poreikį suveda, koordinuoja ir prižiūri viešųjų pirkimų duomenis CVP IS, DBSIS ir FVAIS; 6.12. rengia ir skelbia CVP IS viešųjų pirkimų ataskaitas ir CVP IS viešina sudarytas viešojo pirkimo sutartis ir laimėjusių dalyvių pasiūlymus; 6.13. kuria viešojo pirkimo paskyras, pildo skelbimų formas ir skelbia CVP IS apie viešuosius pirkimus; 6.14. teisės aktų nustatyta tvarka vykdo viešuosius pirkimus kaip viešojo pirkimo organizatorius arba kaip viešojo pirkimo komisijos narys, posėdžiaudamas šios komisijos sudėtyje; 6.15. prižiūri ir koordinuoja kaip ŠMC įgyvendinami viešųjų pirkimų tikslai, principai ir reikalavimai, nustatyti Viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose teisės aktuose; 6.16. vykdo ŠMC darbuotojų, kurie paskirti viešųjų pirkimų organizatoriais ar iniciatoriais, viešųjų ir privačių interesų konfliktų prevenciją ir interesų derinimo kontrolę tiek, kiek interesų atsiranda dėl darbuotojams suteiktų įgaliojimų atlikti viešuosius pirkimus; 6.17.renka, kaupia ir analizuoja informaciją susijusią su viešaisiais pirkimais; 6.18. vykdo kitus su jo funkcijomis susijusius įstaigos direktoriaus ir/ar pavaduotojo pavedimus. __________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 212 1945 |
El. paštas: | info@cac.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Vokiečių g. 2 |
Nėra diskusijų