Paslaugos
Skelbimo nr.: | 91103 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-09-22 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-10-06 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vaclovo Into akmenų muziejus |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Vaclovo Into akmenų muziejus |
Pareigos: | Administratorius |
Pareiginės algos koeficientas: | 7.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,302.00 |
Darbo vieta (miestas): | Salantai |
Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta: Salantų g.2, Mosėdis, Skuodo r. Neterminuota darbo sutartis, 40 val. darbo savaitė. Kontaktai išsamesnei informacijai gauti: Direktorė Gintarė Sakalauskienė Tel.Nr.: +370 687 43262 direktorius@akmenumuziejus.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Vaclovo Into akmenų muziejaus direktoriaus 2023 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. VACLOVO INTO AKMENŲ MUZIEJAUS ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ 1. Pareigybė –Vaclovo Into akmenų muziejaus (toliau – muziejus) administratorius (toliau – administratorius) – darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2. Pareigybės lygis – A. 3. Pareigybės paskirtis - administratoriaus pareigybė reikalinga tvarkyti personalo dokumentus, raštvedybą, organizuoti viešuosius pirkimus, ruošti dokumentus. 4. Pareigybės pavaldumas - administratorius yra pavaldus Vaclovo Into akmenų muziejaus direktoriui (toliau – direktorius). II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Administratoriaus pareigas einantis asmuo turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 5.2. mokėti dirbti Microsoft Office programų paketu; 5.3. išmanyti raštvedybos taisykles; 5.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, teisės aktų, sprendimų projektus; 5.5. darbe vadovautis Lietuvos Respublikos norminiais teisės aktais, įstaigos direktoriaus įsakymais ir jais patvirtintais kitais įstaigos vidaus tvarkos dokumentais, įstaigos įstatais ir šiuo pareigybės aprašymu; 5.6. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos civilinį, Civilinio proceso, Darbo kodeksą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo santykius, Viešųjų pirkimų įstatymą; 5.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba; 5.8. žinoti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių arba prancūzų) B1 lygiu; 5.9. gebėti dirbti kolektyve, būti pareigingu, gebėti bendrauti. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Administratorius vykdo šias funkcijas: 6.1. rengia ir įformina dokumentus pagal dokumentų rengimo ir įforminimo bei raštvedybos taisykles, to paties reikalauja iš įstaigos darbuotojų; 6.2. rengia įsakymų projektus, pateikia juos įstaigos direktoriui; 6.3. registruoja ir komplektuoja gaunamus ir siunčiamus dokumentus bei raštus, atiduoda juos vykdytojams; 6.4. ruošia dokumentus darbuotojų priėmimui į darbą ir jų atleidimui iš darbo bei paruošia darbo sutartis; 6.5. supažindina darbuotojus su įstaigos darbo tvarkos taisyklėmis, pareigybių aprašymais; 6.6. veda darbuotojų saugos sveikatos instruktavimų darbo vietoje registravimo žurnalus; 6.7. sudaro darbuotojų atostogų grafikus; 6.8. saugoja dokumentus ir laiku, sutvarkytus nustatyta tvarka, perduoda įstaigos archyvui; 6.9. rengia metų dokumentacijos planą. 6.10. organizuoja viešuosius pirkimus: 1. vidaus dokumentų, susijusių su viešaisiais pirkimais parengimas ir atnaujinimas; 2. muziejaus vykdomų prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų verčių skaičiavimas; 3. viešųjų pirkimų planų ir ataskaitų parengimas ir skelbimas; 4. muziejui reikalingų prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų ir vykdymas, atliekant viešųjų pirkimų 5. organizatoriaus (esant mažos vertės pirkimams) arba komisijos nario (esant supaprastintiems arba tarptautiniams pirkimams) funkcijas; 6. viešųjų pirkimų skelbimų parengimas ir skelbimas; 7. viešųjų pirkimų registravimas; 8. viešųjų pirkimų vykdymas, naudojantis centrinės perkančiosios organizacijos elektroniniu katalogu; 9. viešųjų pirkimų komisijos darbo organizavimas, atliekant komisijos pirmininko funkcijas; 10. elektroninių viešųjų pirkimų vykdymas CVP IS priemonėmis, muziejaus CVP IS paskyros administravimas; 6.11. analizuoja sutarčių vykdymą ir teikia direktoriui bei kitiems darbuotojams pasiūlymus dėl sutarčių rengimo, jų vykdymo priežiūros; 6.12. organizuoja įstaigos sudarytų sutarčių vykdymo kontrolę; 6.13. atlieka kitus įstaigos direktoriaus pavedimus ir užduotis, atitinkančias įstaigos tikslus ir funkcijas. IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 7. Administratorius atsako: 7.1. jam pavestų uždavinių ir funkcijų tinkamą vykdymą; 7.2. už pareigų, nustatytų šiuose pareiginiuose nuostatuose, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, pagal galiojantį Lietuvos respublikos darbo kodeksą; 7.3. už įstatymų pažeidimus, padarytus vykdant savo veiklą, pagal galiojantį LR Administracijos pažeidimų, baudžiamąjį bei Civilinį kodeksą; 7.4. už padarytą materialinę žalą pagal galiojantį LR Civilinį kodeksą. ____________________________ Susipažinau: __________ (parašas) __________ (vardas, pavardė) __________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +370 440 76291 |
El. paštas: | administratore@akmenumuziejus.lt |
Adresas: | Skuodo r. sav., Mosėdis, Salantų g. 2 |
Nėra diskusijų
VVA metodinė konsultacija:Darbo apmokėjimo sistemos diegimas įstaigoje VVA metodinė konsultacija:Darbo apmokėjimo sistemos diegimas įstaigoje Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompleksiniame vertinime, apklausa (2023) Asmenų, 2023 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa