Paslaugos
Skelbimo nr.: | 103075 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-04 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-03-19 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos |
Pareigos: | Administravimo skyriaus Archyvaras. Darbo užmokesčio koeficientas nuo 1,04 iki 1,60 priklausomai nuo patirties |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos – patikima ir efektyvi biudžetinė įstaiga, kuri, įgyvendindama jai pavestus uždavinius, savo elgesį grindžia organizacinėmis vertybėmis ir principais, o priimtais sprendimais siekia visapusiškos pažangos valstybės gynybai reikalingos ginkluotės ir kitų prekių, paslaugų ir darbų įsigijimo ir valdymo srityse. Agentūroje yra įdiegta ir sėkmingai veikia kokybės vadybos sistema, atitinkanti ISO 9001:2015 standarto reikalavimus. Kodėl verta ateiti pas mus: • darbas su Lietuvos ir užsienio įmonėmis; • draugiška ir profesionali komanda – kolegų palaikymas ir pagalba; • spartus tobulėjimas ir augimas profesinėje srityje, dalyvavimas vykdant vidinių ir išorinių mokymų programas, galimybė praktiškai mokytis iš savo srities ekspertų; • lankstus darbo pradžios laikas; • darbo užmokesčio perspektyvos atsižvelgiant į darbo patirtį, kompetenciją ir rezultatus; • papildomos apmokamos poilsio dienos ar premijos už puikius darbo rezultatus; • priemokos, suintensyvėjus darbo krūviui. Jeigu Tu, kaip ir mes, laikaisi pažadų ir įsipareigojimų, siekdamas bendro tikslo darbus atlieki kokybiškai ir laiku, esi komandos žmogus, kviečiame prisijungti prie Gynybos resursų agentūros prie Krašto apsaugos ministerijos komandos. Darbo užmokestis nuo 1856 iki 2856 Eur priklausomai nuo kvalifikacijos neatskaičius mokesčių. Konkretus koeficientas (nuo 1.04 iki 1.60) nustatomas atsižvelgiant į profesinę darbo patirtį, taip pat bus taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis Dėl detalesnės informacijos galima kreiptis į Vidą Baliūnienę telefonu +370 706 80 378 ir elektroniniu paštu vida.baliuniene@kam.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
GYNYBOS RESURSŲ AGENTŪROS PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS ARCHYVARO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Gynybos resursų agentūros prie Krašto apsaugos ministerijos Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) archyvaro pareigybė (kodas 262101) (toliau – darbuotojas) priskiriama specialistų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. Pareigybės sudėtingumo lygis – labai sudėtinga. 3. Pareigybės paskirtis – administruoti Gynybos resursų agentūros prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – Agentūra) dokumentus, organizuoti archyvo dokumentų saugojimą ir naudojimą. 4. Darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą; 5.2. turėti ne mažesnę kaip vienų metų darbo dokumentų valdymo srityje patirtį; 5.3. turėti informacijos valdymo, analizavimo ir sisteminimo įgūdžių ir komunikavimo gebėjimų; 5.4. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą; 5.5. žinoti krašto apsaugos sistemos struktūrą; 5.6. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų ir archyvų valdymą ir administravimą, mokėti juos savarankiškai taikyti praktikoje; 5.7. būti susipažinęs su įslaptintos informacijos ir asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais; 5.8. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu; 5.9. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus leidimui dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, gauti. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. rengia Agentūros dokumentacijos planą, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro nustatyta tvarka jį derina, teikia tvirtinti, rengia jo pakeitimus ir papildymus; 6.2. administruoja Agentūros dokumentų valdymo informacinę sistemą (toliau – DokVIS) (naudotojų teisių priskyrimas, pavadavimų priskyrimas, bylų ir dokumentų registrų suvedimas, registruotų dokumentų archyvavimas DokVIS); 6.3. registruoja dokumentų valdymo informacinėje sistemos (DokVIS) atitinkamuose registruose Agentūros gaunamus ir siunčiamus raštus, piliečių prašymus, direktoriaus pasirašomus teisės aktus; 6.4. atlieka dokumentų paiešką pagal paklausimus; 6.5. skirsto padaliniams dokumentus ir korespondenciją; 6.6. teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją apie administruojamus dokumentus; 6.7. siunčia Agentūros direktoriaus pasirašytus dokumentus pagal adresų sąrašus, kontroliuoja, kad registruojami siunčiami ir vidaus dokumentai būtų parengti vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis ir Elektroninių dokumentų valdymo taisyklėmis; 6.8. rengia ir teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui su dokumentų valdymu susijusiais klausimais; 6.9. rengia Agentūros vidaus administravimą reglamentuojančių teisės aktų pakeitimus dokumentų valdymo srityje; 6.10. rengia ir teikia informaciją Agentūros personalui apie teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, pakeitimus ir Agentūros dokumentų administravimo tvarkos pakeitimus; 6.11. prireikus tvirtina dokumentų kopijas, elektroninių dokumentų nuorašus ir išrašus; 6.12. tvarko Agentūros užbaigtas nuolat ir ilgai saugomų dokumentų bylas; 6.13. rengia nuolat ir ilgai saugomų dokumentų bylų apyrašus, juos derina Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro nustatyta tvarka; 6.14. konsultuoja Agentūros darbuotojus dokumentų kaupimo, bylų tvarkymo ir perdavimo į Agentūros archyvą klausimais; 6.15. priima saugoti į Agentūros archyvą perduodamas Agentūros struktūrinių padalinių nuolat, ilgai ir laikinai saugomų dokumentų bylas ir jų apskaitos dokumentus, organizuoja ir užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą; 6.16. teisės aktų nustatyta tvarka teikia fiziniams ir juridiniams asmenims susipažinti saugomus dokumentus, jų prašymu daro ir tvirtina dokumentų kopijas, rengia ir išduoda pažymas, išrašus juridiniams faktams patvirtinti; 6.17. atlieka dokumentų, kurių saugojimo terminas pasibaigęs, vertės ekspertizę, rengia ir teisės aktų nustatyta tvarka derina naikinimo aktus ir organizuoja jų naikinimą; 6.18. teikia pranešimus socialinio draudimo įstaigoms apie karių, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, valstybinio socialinio draudimo pradžią ir pabaigą, suteiktas (atšauktas) tėvystės atostogas arba atostogas vaikui prižiūrėti, apdraustųjų nedraudžiamuosius laikotarpius, skirtas pašalpas, priskaičiuotus atlyginimus ir socialinio draudimo įmokas; 6.19. pagal kompetenciją rengia atsakymus į valstybės ir savivaldybių bei kitų institucijų paklausimus (raštus); 6.20. atlieka kitus su jo funkcijomis susijusius Skyriaus vedėjo ir Agentūros vadovybės pavedimus. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 278 5002 |
El. paštas: | gra@kam.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Giedraičių g. 41-101 |
Nėra diskusijų