Paslaugos
Skelbimo nr.: | 62653 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-04-04 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-04-18 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Trakų rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Trakų rajono savivaldybės administracija | ||||
Pareigos: | Architektūros ir žemės ūkio administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,50 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2678,10 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Trakai | ||||
Informacija apie įstaigą: | Įstaigos interneto svetainėje https://www.trakai.lt Kontaktai išsamesnei informacijai: apie konkurso organizavimą – Jūratė Pilčicienė, Trakų rajono savivaldybės administracijos Teisės, personalo, civilinės metrikacijos ir viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė, tel. (0 528) 58 309, el. p. jurate.pilciciene@trakai.lt apie pareigybei nustatytų funkcijų vykdymą – Trakų rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir žemės ūkio administravimo savivaldybės vyriausiasis architektas (skyriaus vedėjas) Povilas Montvila, tel. (0 528) 58 311, el. p. povilas.montvila@trakai.lt; |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Teritorijų planavimo, žemėtvarkos planavimo srityje.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Teritorijų planavimo, žemėtvarkos planavimo srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
21. Vykdo kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų sprendinių įgyvendinimo stebėseną Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo stebėsenos informacinėje sistemoje (TPSIS).
22. Tvirtina planavimo sąlygas ir reikalavimus teritorijų planavimo ir žemėtvarkos planavimo dokumentams rengti.
23. Derina ir tikrina teritorijų planavimo ir žemėtvarkos planavimo projektų dokumentus.
24. Nagrinėja, vertina ir teikia motyvuotas išvadas dėl planuojamos ūkinės veiklos (PŪV), poveikio aplinkai vertinimo (PAV), strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) dokumentų.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2.
studijų kryptis – architektūra (arba).
26. Atitikimas kitiems reikalavimams:
26.1.
gebėti dirbti su ArcGIS programomis;
26.2.
atitikti Lietuvos Respublikos architektūros įstatymo (2017 m. birželio 8 d. Nr. XIII-425) 10 straipsnio reikalavimus;
26.3.
gebėti dirbti su Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registru (TPDR);
26.4.
gebėti dirbti su Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacine sistema (TPDRIS);
26.5.
gebėti dirbti su Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacine sistema (ŽPDRIS);
26.6.
gebėti dirbti su Teritorijų planavimo stebėsenos informacinė sistema (TPSIS).
27. Transporto priemonių pažymėjimai:
27.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
28. Kvalifikacijos atestatai ir pažymėjimai:
28.1.
architekto;
28.2.
turėti bent vienos teritorijų planavimo dokumentų rūšies teritorijų planavimo vadovo atestatą.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
komunikacija - 3 lygis;
29.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
29.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4.
organizuotumas - 3 lygis;
29.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
30.2.
informacijos valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Teisės, personalo, civilinės metrikacijos ir viešųjų pirkimų skyriaus Vyriausiasis specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Jūratė Pilčicienė |
Telefonas: | +37052858309 |
El. paštas: | jurate.pilciciene@trakai.lt |
Adresas: | Vytauto g. 33, LT-21106 Trakai |
Nėra diskusijų