Paslaugos
Skelbimo nr.: | 61696 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-01-10 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-01-24 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija | |||||
Pareigos: | Buhalterinės apskaitos skyriaus vyriausiasis(-ioji) specialistas(-ė) (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,86 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1535,44 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas nuo 0,86 iki 1,73, t.y. nuo 1535,44 iki 3088,74 Eur (prieš mokesčius). Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Mes siūlome: Įvadinius mokymus naujiems darbuotojams (įsitraukti į darbus padės priskirtas kuratorius ir visi kolegos). Prasmingą darbą, kurį atlikdami turėsite galimybę taikyti turimas žinias ir įgyti naujos patirties. Asmeninį ir profesinį tobulėjimą, galimybę mokytis užsienio kalbų. Jaukią, šiuolaikišką, patogią darbo vietą vienoje gražiausių Vilniaus vietų, su vieta automobiliui. Galimybę dalyvauti ir prisidėti prie įvairių ministerijos rengiamų iniciatyvų ir būti pasaulio įvykių centre. Esant klausimų, kreiptis el. p. atranka@urm.lt; tel. pasiteiravimui (I-IV nuo 9 val. iki 15 val., V nuo 9 val. iki 12 val.): +370 5 236 2471, Jurgita Barkauskienė. |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. diplomatinės tarnybos institucijų ar prekybos atstovybių užsienyje funkcionavimo užtikrinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. veiklos, susijusios su diplomatinės tarnybos institucijų funkcionavimu koordinavimas ir organizavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
diplomatinės tarnybos institucijų veiklos kontrolė.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja priskirtoje srityje informaciją ir teikia siūlymus dėl veiklos gerinimo arba prireikus koordinuoja priskirtoje srityje informacijos apdorojimą ir pasiūlymų dėl veiklos gerinimo teikimą.
8. Konsultuoja ir (ar) teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
9. Padeda diplomatinės tarnybos institucijos vadovui užtikrinti veiklos valdymą priskirtoje srityje arba padeda užtikrinti padalinio veiklos valdymą priskirtoje srityje.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus padalinio ar diplomatinės tarnybos institucijos veiklos organizavimo ir kitais klausimais arba prireikus koordinuoja pasiūlymų padalinio ar diplomatinės tarnybos institucijos veiklos organizavimo ir kitais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Renka, kaupia, analizuoja ir teikia diplomatinės tarnybos institucijos vadovui ir (ar) tiesioginiam vadovui informaciją priskirtos srities klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos priskirtos srities klausimais rinkimą, kaupimą, analizavimą ir priskirtos srities klausimais informacijos teikimą diplomatinės tarnybos institucijos vadovui ir (ar) tiesioginiam vadovui.
12. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
13. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
14. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
15. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
18. Konsultuoja ir padeda diplomatinės tarnybos institucijoms ar prekybos atstovybėms užsienyje, administruoti bankinius mokėjimo pavedimus, rengia ir teikia bankinius mokėjimo dokumentus, kontroliuoja, ar mokėjimams pagrįsti pateikti dokumentai yra tinkamai parengti, vykdo su banku sudarytų sutarčių kontrolę.
19. Skaičiuoja dalies ministerijos darbuotojų darbo užmokestį, atleidimus, atostogų kompensacijas, ligas, pašalpas ir kitas su darbo užmokesčiu susijusias išmokas.
20. Rengia pažymas ir teikia formas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai (dėl darbuotojo atleidimo, ligos ir ligonio slaugymo gimdymo, vaiko priežiūros atostogų ir kt.).
21. Rengia ir teikia Valstybinei mokesčių inspekcijai mėnesines ir metines GPM mokesčio ir PVM deklaracijas.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2.
studijų kryptis – finansai (arba);
22.3.
studijų kryptis – ekonomika;
arba:
22.4.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.5.
darbo patirties sritis – buhalterinės apskaitos tvarkymo patirtis;
22.6.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
23. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
23.1. anglų (B1) arba rusų (B1).
24. Atitikimas kitiems reikalavimams:
24.1.
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1.
komunikacija - 4 lygis;
25.2.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
25.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4.
organizuotumas - 3 lygis;
25.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1.
informacijos valdymas - 3 lygis.
27. Profesinė kompetencija:
27.1.
finansų valdymas ir apskaita - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Žmonių ir organizacijos kultūros departamento Patarėjas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Jurgita Barkauskienė |
Telefonas: | +370 706 52471 |
El. paštas: | jurgita.barkauskiene@urm.lt |
Adresas: | J. Tumo-Vaižganto g. 2, LT-01511 Vilnius |
Nėra diskusijų