Paslaugos
Skelbimo nr.: | 105974 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-07-03 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-07-17 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Antakalnio poliklinika |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas (-ja) valdymui |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | www.antakpol.lt Darbo užmokestis: Pagrindinis darbo užmokestis 8013 Eur, kintamoji dalis nustatoma vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2019 m. liepos 29 d. sprendimu Nr. 1-163 „Dėl Vilniaus miesto viešųjų sveikatos priežiūros įstaigų vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“. |
Pareigybės aprašymas: | |
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ANTAKALNIO POLIKLINIKOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO VALDYMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Direktoriaus pavaduotoju valdymui dirbti priimamas asmuo Lietuvos Respublikos pilietis ar asmuo, turintis leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikos teritorijoje, atitinkantis valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, turintis aukštąjį universitetinį magistro kvalifikacinį laipsnį ar jam prilygstantį išsilavinimą ir 1 metų vadovaujamo darbo patirtį. 2. Direktoriaus pavaduotojas valdymui atsakingas už VšĮ Antakalnio poliklinikos struktūroje patvirtintas kuruojamas sritis. 3. Pareigybės tikslas užtikrinti poliklinikoje teikiamų sveikatos paslaugų kokybę ir patikimumą, efektyvų sistemų ir procesų valdymą informacinių technologijų, medicininės įrangos, dokumentų tvarkymo, archyvavimo ir duomenų apsaugos srityse. 4. Direktoriaus pavaduotojas valdymui turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą, medicinos priemonių naudojimą, saugą ir kontrolę, Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos naudojimą, dokumentų valdymą ir saugojimą, sveikatos priežiūros įstaigų veiklos rezultatų vertinimą. 5. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, turėti įgūdžių pokyčių valdyme, gebėti diegti ir koordinuoti procesų tobulinimo iniciatyvas (LEAN, ISO, kt.); 6. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų, teisės aktų rengimo taisykles mokėti savarankiškai valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas savo kompetencijos ribose; 7. Mokėti dirbti su šiuolaikinėmis technologijomis ir biuro technikos priemonėmis; 8. Gerai mokėti anglų ar kitą užsienio kalbą; 9. Direktoriaus pavaduotojas valdymui turi turėti gebėjimus: analitinio mąstymo ir sprendimų priėmimo, lyderystės, organizuotumo, komandos motyvavimo, darbo įtemptose situacijose, komunikacijos ir konfliktų valdymo, lankstumo; 10. Asmeninės savybės: atsakingumas, lojalumas, sąžiningumas, pareigingumas. 11. Direktoriaus pavaduotoją valdymui pareigoms priima ir atleidžia poliklinikos direktorius galiojančių Lietuvos Respublikos darbo teisinius santykius reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais. 12. Direktoriaus pavaduotojas valdymui yra tiesiogiai pavaldus poliklinikos direktoriui, jam nesant, direktorių pavaduojančiam asmeniui. 13. Direktoriaus pavaduotoją valdymui pavaduoja jam negalint vykdyti savo pareigų dėl nedarbingumo, kasmetinių atostogų, komandiruočių ir kt. neatvykimo į darbą metu kitas direktoriaus paskirtas darbuotojas. II. DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO VALDYMUI PAREIGOS 14. Direktoriaus pavaduotojas valdymui savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą, medicinos priemonių naudojimą, saugą ir kontrolę, Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos naudojimą, dokumentų valdymą ir saugojimą bei kitas kuruojamas veiklos sritis, VŠĮ Antakalnio poliklinikos įstatais, Darbo tvarkos taisyklėmis, Elgesio kodeksu, pareigybės aprašymu, direktoriaus įsakymais, nurodymais bei kitais vidaus teisės aktais savo kompetencijos ribose. 15. Siekdamas užtikrinti efektyvų poliklinikos strateginių tikslų bei poliklinikai aktualių einamųjų veiklų ar užduočių įgyvendinimą, direktoriaus pavaduotojas valdymui vykdo šias funkcijas kuruojamose srityse: 15.1. Informacinių technologijų (IT) ir medicinos įrangos srityje: dalyvavimas strateginiame IT ir medicininės įrangos infrastruktūros planavime ir valdyme, IT sistemų diegimo, priežiūros, atnaujinimų koordinavimas, informacinių technologijų, sąsajų su e.sveikatos platforma ir kitų informacinių įrankių veiklos procesų efektyvumo koordinavimas, nustatytų tikslų šioje srityje pasiekimą, incidentų valdymas, IT naudojimo kokybės užtikrinimas, bendradarbiavimo su IT paslaugų teikėjais bei užsakovais užtikrinimas, medicininės įrangos įsigijimo, diegimo, veikimo, techninės priežiūros ir remonto užtikrinimas bendradarbiaujant su atitinkamais specialistais, įrangos atitikimo teisės aktams ir saugos reikalavimų stebėsenos kuravimas, naudoti skirtų instrukcijų ruošimo, personalo apmokymo kuravimas; koordinuoja ir užtikrina medicinos priemonių ir medicininės įrangos sklandų veikimą įstaigoje; 15.2. Dokumentų valdymo ir saugojimo srityje: dokumentų valdymo (įskaitant elektroninių) sistemos vystymas ir priežiūra, skaitmeninių sprendimų diegimas, dokumentų valdymo proceso peržiūra ir optimizavimas, siekis supaprastinti dokumentų judėjimą ir valdymo procedūras, dokumentų apsaugos ir archyvavimo taisyklių ir procedūrų parengimas. 15.3. Duomenų apsaugos srityje: dalyvavimas duomenų apsaugos politikos formavime ir jos atnaujinime, duomenų apsaugos rizikos vertinimas, kontrolės priemonių įgyvendinimo kuravimas, asmens duomenų tvarkymo procedūrų atitikimo priežiūra, dalyvavimas incidentų valdyme. 16. Koordinuoja ir užtikrina poliklinikos direktoriaus pavedimų savo kuruojamose srityse vykdymą; 17. Koordinuodamas pavaldžių skyrių veiklą, užtikrindamas sklandų bendradarbiavimą tarp skyrių bei kitų įstaigos padalinių; 18. Pagal kompetencija dalyvauja viešų pirkimų procese; 19. Derina įstaigos bendradarbiavimo sutartis; 20. Aktyviai dalyvauja sudarant išankstinį metinį pavaldžių skyrių priemonių, įrangos, inventoriaus ir kt. poreikį; 21. Dalyvauja biudžeto sudaryme, kontroliuoja finansinių išteklių panaudojimą kuruojamose srityse, užtikrina ekonominio veiklos efektyvumo didinimą; 22. Diegia, tobulina ir vertina valdymo sistemas bei veiklos rodiklius (KPI); 23. Dalyvauja veiklos vertinimo pokalbiuose. Metinio veiklos vertinimas atliekamas vadovaujantis VšĮ Antakalnio poliklinikos direktoriaus įsakymu patvirtintu Metinio veiklos vertinimo tvarkos aprašu; 24. Dalyvauja metiniame pavaldžių darbuotojų atostogų planavime; 25. Siūlo priemones poliklinikos veiklos rezultatams gerinti savo kuruojamose srityse; 26. Analizuoja Europos Sąjungos ir kitų užsienio šalių sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių ir kitų įstaigų veiklą, patirtį ir teikia siūlymus direktoriui dėl veiklos optimizavimo; 27. Analizuoja ir vertina rizikas, susijusias su kuruojamų sričių veiklos procesais įstaigoje, ir siūlo jų valdymo priemones; 28. Koordinuoja tvarumo, aplinkosaugos ir atsakingo vartojimo principų integravimą įstaigos veikloje; 29. Dalyvauja rengiant krizių valdymo, ekstremalių situacijų valdymo ir veiklos tęstinumo planus; 30. Pagal savo kompetenciją siūlo galimus problemų, dėl kurių skundžiasi pacientai, darbuotojai ar įstaigų, įmonių bei visuomeninių organizacijų atstovai, sprendimo variantus; 31. Direktoriaus pavedimu atstovauja polikliniką kitose valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose bei užsienyje; 32. Dalyvauja vidaus kokybės vadybos sistemų diegime ir tobulinime savo kompetencijos ribose; 33. Dalyvauja vidaus medicininio audito veikloje ir teikia informaciją bei konsultacijas savo kompetencijos ribose; 34. Seka pavestų darbų, užduočių atlikimo terminus; 35. Dalyvauja susirinkimuose, informuoja apie kuruojamų sričių vykdomą veiklą; 36. Dalyvauja personalo atrankoje, mokymuose ir motyvavimo, įsitraukimo sistemų kūrime; 37. Užtikrina bendradarbiavimu grįstus darbo santykius, vengia asmeninių ir darbo interesų konfliktų, kenkiančių poliklinikos vardui bei prieštaraujančių jos veiklos tikslams; 38. Nedelsiant informuoja direktorių apie iškilusias su poliklinikos veikla susijusias problemas ir gresiančią žalą; 39. Skatina darbuotojų tobulėjimą ir nuolatinį kvalifikacijos kėlimą; 40. Perteikia kitiems poliklinikos darbuotojams gautas apmokymuose, seminaruose, kituose renginiuose žinias ir taiko jas praktinėje veikloje; 41. Dėvi tvarkingą aprangą; 42. Darbo metu nevartoja alkoholio, narkotinių, psichotropinių ar toksinių medžiagų, vaistų, galinčių paveikti gebėjimą tinkamai atlikti darbo funkcijas; 43. Nutraukus darbo santykius, paskutinę darbo dieną grąžina įstaigai priklausantį turtą, einamuosius darbus ir dokumentus; 44. Neatvykimo laikotarpiu paskiria pavaduojantį asmenį; 45. Nesant direktoriui, gali būti paskirtas vykdyti direktoriaus funkcijas. III. DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO VALDYMUI TEISĖS 46. Direktoriaus pavaduotojas valdymui teisės numatytos galiojančiuose Lietuvos Respublikos darbo teisinius santykius reglamentuojančiuose teisės aktuose, Vilniaus miesto savivaldybės, Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerijos ir kitų institucijų bei poliklinikos vidaus teisės aktuose; 47. Gauti priemones, bei visą reikalingą informaciją, dokumentus iš skyrių vedėjų, padalinių vadovų, sveikatos priežiūros specialistų ir kitų darbuotojų; 48. Teikti pasiūlymus pagal kompetenciją poliklinikos direktoriui veiklos organizavimo klausimais; 49. Dalyvauti posėdžiuose ir pasitarimuose, komisijų, darbo grupių veikloje; 50. Stebėti darbo grupių, padalinių veiklą ir teikti siūlymus dėl jų veiklos rezultatų gerinimo; 51. Direktoriaus nurodymu pavesti darbuotojams atlikti specialius darbus ar funkcijas; 52. Nustatyta tvarka kelti kvalifikaciją; 53. Bendradarbiauti su poliklinikos skyriais, specialistais, kitų įstaigų, šalių specialistais bei bendruomenės nariais; 54. Turėti visas kitas darbo įstatymuose numatytas darbuotojo teises; 55. Atsisakyti vykdyti užduotis bei nurodymus, prieštaraujančius Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams; 56. Ginti pažeistas savo teises ar teisėtus reikalavimus. IV. DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO VALDYMUI ATSAKOMYBĖ 57. Už pavestų pavaldžių skyrių veiklos rezultatus, darbuotojų veiklos vertinimo proceso organizavimą ir tobulinimą, savalaikį rizikų identifikavimą ir jų valdymą kuruojamose srityse, įstaigos duomenų apsaugos, informacijos saugumo ir konfidencialumo laikymosi užtikrinimą savo kompetencijos ribose ir kitų priskirtų funkcijų vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka; 58. Pavestų poliklinikos vykdomų projektų tinkamą ir savalaikį įvykdymą bei jam pavestų poliklinikos veiklos sričių koordinavimą ir kontrolę; 59. Darbo tvarkos taisyklėse, vidaus tvarkos taisyklėse, elgesio kodekse, pareigybės aprašyme, kituose teisės aktuose numatytų pareigų bei funkcijų tinkamą vykdymą; 60. Privalomų terminų laikymąsi; 61. Teisingos informacijos apie darbo rezultatus teikimą; 62. Patikėtų materialinių vertybių saugojimą; 63. Darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos reikalavimų vykdymą; 64. Kuruojamos srities veiklą ir jos rezultatus; 65. Atsako dėl savo kaltės padarytą žalą; 66. Už savo funkcijų netinkamą vykdymą Direktoriaus pavaduotojas valdymui atsako Lietuvos Respublikos įstatymų, poįstatyminių teisės aktų, Darbo tvarkos taisyklių, Elgesio kodekso nustatyta tvarka; 67. Už einamąją finansinę kontrolę; 68. Darbuotojas įsipareigoja išlaikyti visišką žinių ir informacijos, kurią ji/jis gavo dirbdamas VšĮ Antakalnio poliklinikoje, slaptumą. Darbuotojas įsipareigoja neatskleisti jokių veiklos ir komercinių paslapčių, ar kitos konfidencialaus pobūdžio informacijos, susijusios su VšĮ Antakalnio poliklinika, jos partneriais, vadovybe, kontrahentais, arba kitais asmenimis, susijusiais su VšĮ Antakalnio poliklinika, nepaisant to, ar tokia informacija liečia pačią VšĮ Antakalnio polikliniką ar, ji buvo perduota jai ar Darbuotojui trečiosios šalies. Šis įsipareigojimas galioja nepriklausomai nuo to, ar šios veiklos/komercinės paslaptys susijusios su Darbuotojo pareigomis VšĮ Antakalnio poliklinikoje. Veiklos/komercinės paslaptys yra duomenys, kuriuos VšĮ Antakalnio poliklinika siekia išlaikyti konfidencialiais. Veiklos paslaptimis yra laikomi šie duomenys: informacija, susijusi su bendromis VšĮ Antakalnio poliklinikos veiklos operacijomis, tokiomis, kaip: veiklos planai ir ataskaitos, gautos pajamos, kaštai, kainų struktūra, ūkinės veiklos organizavimas, kontrahentų, tiekėjų ir pacientų sąrašai, tiekėjų ir pacientų kontaktiniai ir asmens duomenys, sąlygos taikomos tiekėjams ir pacientams, informacija apie kitus VšĮ Antakalnio poliklinikos darbuotojus, bet kokia informacija apie VšĮ Antakalnio poliklinikos sukurtus ar naudojamus technologinius procesus, bet kokia informacija apie VšĮ Antakalnio poliklinikos vykdomus ir planuojamus tyrimus, bet kokia informacija apie VšĮ Antakalnio poliklinikos sudarytas ar planuojamas sudaryti sutartis, prisiimtus įsipareigojimus, jų sąlygas, taip pat kita VšĮ Antakalnio poliklinikos konfidenciali informacija. Darbuotojas privalo gauti tiesioginį išankstinį raštišką VšĮ Antakalnio poliklinikos pritarimą bet kokiai išimčiai dėl veiklos/komercinių paslapčių įsipareigojimų. Darbuotojas negali daryti jokių VšĮ Antakalnio poliklinikos dokumentų ar duomenų laikmenų kopijų asmeniniais tikslais. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 234 4518 |
El. paštas: | info@antakpol.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Antakalnio g. 59 |
Nėra diskusijų