Paslaugos
Skelbimo nr.: | 100966 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-22 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-06 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Molėtų rajono sveikatos centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Molėtų rajono sveikatos centras |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas pirminio lygio paslaugoms |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,672,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | - |
Darbo vieta (miestas): | Molėtai |
Informacija apie įstaigą: | Viešoji įstaiga Molėtų rajono sveikatos centras organizuoja konkursą direktoriaus pavaduotojo pirminio lygio paslaugoms, dirbant 20 valandų per savaitę (0,5 etato darbo krūviu), mokant 1672,00 eurų mėnesinę algą. |
Pareigybės aprašymas: | |
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO PIRMINIO LYGIO PASLAUGOMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Viešosios įstaigos Molėtų rajono sveikatos centro (toliau – Centras) direktoriaus pavaduotojas pirminio lygio paslaugoms yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2. Direktoriaus pavaduotojo pirminio lygio paslaugoms pareigybė reikalinga organizuoti ir kontroliuoti Centre pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą, jų kokybę bei efektyvumą, analizuoti ir kontroliuoti Centro veiklos rezultatus ir užtikrinti aukštą teikiamų pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės bei pacientų aptarnavimo kultūros lygį. 3. Direktoriaus pavaduotojas pirminio lygio paslaugoms į darbą priimamas viešo konkurso būdu. 4. Direktoriaus pavaduotojas pirminio lygio paslaugoms tiesiogiai pavaldus Centro direktoriui. Jam pavaldūs darbuotojai nurodyti Centro valdymo struktūroje. 5. Direktoriaus pavaduotojas pirminio lygio paslaugoms pavaduoja Centro direktorių komandiruočių, kvalifikacijos kėlimo, atostogų, ligos ir kitais jam laikinai nesant atvejais. II SKYRIUS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Bendrieji kvalifikaciniai reikalavimai: 6.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis sveikatos mokslų studijų srities medicinos krypties išsilavinimas (magistro arba jam prilyginto kvalifikacinio laipsnio); 6.2. Vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažesnė kaip 2 metai. 7. Specialieji kvalifikaciniai reikalavimai: 7.1. išmanyti ir gebėto taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius Centro veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, Centro administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 7.2. išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant pavaldžių struktūrinių padalinių veiklą; 7.3. išmanyti Centre naudojamų informacinių sistemų veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra; 7.4. gebėti nustatyti rizikingas Centro veiklos sritis ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius, teikiant pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugas; 7.5. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 7.6. išmanyti asmens duomenų apsaugos reikalavimų laikymąsi; 7.7. išmanyti dokumentų rengimo taisykles ir mokėti taikyti teisės aktų rengimo rekomendacijas; 7.8. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių struktūrinių padalinių darbuotojų veiklą; 7.9. turėti analitinio problemų įvertinimo ir apibendrinimo įgūdžių; 7.10. turėti gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius; 7.11. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 7.12. gebėti priimti sprendimus, vesti derybas, spręsti konfliktus, deleguoti atsakomybę; 7.13. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 7.14. mokėti dirbti kompiuteriu operacinės sistemos „Microsoft Windows“ aplinkoje programiniu paketu „Microsoft Office“, žiniatinklio naršymo programa ,,Internet Explorer“, teisinių dokumentų paieškos programomis bei kitomis šiuolaikinėmis ryšio ir technologinėmis priemonėmis. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 7.1. organizuoja, kontroliuoja Centro struktūrinių padalinių, teikiančių pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugas, darbą, kad būtų užtikrintas kokybiškų, saugių ir savalaikių pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas; 7.2. analizuoja Centro struktūrinių padalinių, teikiančių pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos kokybinius ir kiekybinius rodiklius, vertina veiklos procesų efektyvumą, teikia Centro direktoriui pasiūlymus dėl veiklos tobulinimo; 7.3. užtikrinti pacientų teises, analizuoja pacientų, kuriems teikiamos pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugos, pasiūlymus ir skundus; 7.4. užtikrina bet kokių duomenų apie pacientą, gydymą, sveikatos būkles, ligos diagnozę ir pan. konfidencialumą, užtikrina asmens duomenų apsaugą, kontroliuoja pavaldžių struktūrinių padalinių asmens duomenų tvarkymo procesus ir teikia rekomendacijas, susijusias su jų tobulinimu; 7.5. užtikrina Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių gydymo ir slaugos procesus, vykdymą ir laikymąsi savo kompetencijos ribose; 7.6. užtikrina profesinės etikos laikymąsi pavaldžiuose struktūriniuose padaliniuose; 7.7. koordinuoja prevencinių programų, skatinamųjų paslaugų vykdymo efektyvumą; 7.8. kontroliuoja mokamų pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą; 7.9. prognozuoja ir organizuoja naujų gydymo metodų ir technologijų įdiegimą, teikia pasiūlymus Centro direktoriui dėl naujų technologijų įdiegimo, aparatūros įsigijimo; 7.10. kontroliuoja ir rūpinasi Centre vedamos medicininės dokumentacijos dėl pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybe; 7.11. teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja mirties atvejų bei profesinių klaidų nagrinėjimą Centre. 7.12. teisės aktų nustatyta tvarka kaupia ir saugo darbui naudojamus dokumentus, užtikrina einant pareigas sužinotos, patikėtos informacijos išsaugojimą, neatskleidimą tarnybinių paslapčių ar kitos konfidencialaus pobūdžio informacijos, susijusios su Centro veikla; 7.13. teikia Centro direktoriui siūlymus dėl Centro veiklos plėtojimo krypčių, dalyvauja rengiant Centro valdymo struktūrą, pareigybių sąrašą; 7.14. dalyvauja rengiant Centro veiklos ataskaitas; 7.15. nuolat seka Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymus, Valstybinių ligonių kasų prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) direktoriaus įsakymus, Centro direktoriaus įsakymus ir su jais supažindina tiesiogiai pavaldžius darbuotojus jų kompetencijos ribose; 7.16. vykdo Centro direktoriaus pavestų įsakymų kontrolę; 7.17. dalyvauja rengiant vidaus teisės aktų, vidaus dokumentų, procedūrų, taisyklių, tvarkos aprašų projektus dėl Centro struktūrinių padalinių, teikiančių pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugas; 7.18. teikia pasiūlymus naujoms darbo organizavimo ir apmokėjimo formoms diegti, siekiant optimaliai naudoti žmogiškuosius išteklius ir skatinti darbuotojų aktyvią poziciją; 7.19. dalyvauja rengiant dokumentų projektus Centro veiklos licencijavimui; 7.20. bendradarbiauja su VLK ir kitomis įstaigomis, pagal kompetenciją sprendžia klausimus dėl apmokėjimo už suteiktas paslaugas; 7.21. nedelsiant informuoja Centro direktorių apie iškilusias su Centro veikla susijusias problemas ir gresiančią žalą; 7.22. periodiškai informuoja Centro direktorių apie jo kompetencijai priskirtų veiklų vykdymą, apie pastebėtas problemas ir jų sprendimo būdus; 7.23. dalyvauja Centro korupcijos prevencijos ir kontrolės vykdymo veikloje; 7.24. dalyvauja sprendžiant Centro struktūriniuose padaliniuose, teikiančiuose pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugas, darbo drausmės klausimus; 7.25. rengia tiesiogiai pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymų projektus ir teikia juos tvirtinti Centro direktoriui; 7.26. rengia siūlymus dėl sveikatos priežiūros specialistų tobulinimosi; 7.27. sprendžia tiesiogiai pavaldžių darbuotojų darbines problemas, pasiūlymus ir skundus; 7.28. teikia ir vertina tiesiogiai pavaldžių darbuotojų darbą, teikti siūlymus dėl paskatinimų; 7.29. organizuoja pasitarimus, susirinkimus ir kitus renginius savo kompetencijos ribose 7.30. rengia šeimos gydytojų darbo grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir teikia jį Centro direktoriui tvirtinti; 7.31. derina šeimos gydytojų kasmetinių atostogų prašymus, leidimą pavaduoti, derina kvalifikacijos kėlimo laiką ir kt.; 7.32. dalyvauja Centro direktoriaus sudarytose darbo grupėse, komisijose, pasitarimuose ir pagal pavedimą atstovauja Centrui kitų institucijų sudarytose darbo grupėse; 4.33. Centro direktoriaus pavedimu pavaduoja kitus Centro administracijos darbuotojus pagal kompetenciją, siekiant užtikrinti sklandų ir nenutrūkstamą darbo procesą; 4.35. pagal pareigybėje nustatytą kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus pavedimus, neprieštaraujančius Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams. __________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +370 383 51151 |
El. paštas: | |
Adresas: | Molėtai, Graužinių g. 3, LT-33125 |
Nėra diskusijų