Paslaugos
Skelbimo nr.: | 93035 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-01-02 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-01-16 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vilniaus Žygimanto Augusto progimnazija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
Pareiginės algos koeficientas: | 2,770,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | - |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | www.augusto.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
I. SKYRIUS BENDROJI DALIS
II. SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 7. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 7.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 7.2. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą arba magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą; 7.3. turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovavimo asmenų grupei (grupėms) patirtį; 7.4. privalo mokėti lietuvių kalbą. Jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų ir jų taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, reikalavimus; 7.5. privalo būti išklausęs specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kursus mokytojams pagal Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2481 „Dėl Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programos patvirtinimo“, per vienerius metus nuo darbo pradžios, jeigu nėra išklausęs ne mažesnės apimties (60 valandų arba 2 studijų kreditų) studijų metu; 7.6. privalo būti įgijęs kompetencijas, numatytas Reikalavimuose mokytojų kompiuterinio raštingumo programoms, patvirtintoms Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. V-598 „Dėl Švietimo ir mokslo ministro 2007 m. kovo 29 d. įsakymo Nr. ISAK-555 „Dėl reikalavimų mokytojų kompiuterinio raštingumo programoms patvirtinimo“ pakeitimo“; mokėti naudotis informacinėmis technologijomis ir taikyti jas savo darbe; 7.7. gebėti rengti dokumentus vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2019 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. VE-41 „Dėl Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. V-117 „Dėl dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“; 7.8. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių); 7.9. turėti galiojančią privalomojo sveikatos patikrinimo asmens medicininę knygelę, reguliariai tikrintis sveikatą LR teisės aktų nustatyta tvarka; 7.10. turėti išklausytų pirmosios pagalbos ir higienos įgūdžių mokymo programų pažymėjimus; 7.11. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus; 7.12. gerai išmanyti šiuolaikinę vadybą, mokėti bendrauti ir bendradarbiauti, dirbti komandoje; 7.13. gebėti objektyviai vertinti Progimnazijos pedagogų veiklą; 7.14. gebėti savarankiškai planuoti, valdyti, kaupti ir analizuoti informaciją, rengti ataskaitas, dokumentus bei kitus Progimnazijos vidaus tvarkomuosius, informacinius raštus; 7.15. žinoti ir išmanyti: 7.15.1. Progimnazijos nuostatus, darbo tvarkos taisykles; 7.15.2. Progimnazijos struktūrą, darbo organizavimo principus; 7.15.3. Progimnazijos veiklą reglamentuojančius norminius aktus; 7.15.4. darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos taisykles, elektrosaugos reikalavimus; 7.15.5. bendrojo lavinimo mokyklos bendrąsias programas; 7.15.6. pagal kompetenciją taikyti savo darbe ugdymą reglamentuojančius teisės aktus; 7.16. vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, Tarptautiniais vaikų teises ir interesus reglamentuojančiais dokumentais, Progimnazijos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, darbo sutartimi, šiuo pareigybės aprašymu ir kitais Progimnazijos lygmens dokumentais (įsakymais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.). III. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 8. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 8.1. telkia Progimnazijos bendruomenę švietimo ir mokslo politikos (ugdymo tikslų, ugdymo organizavimo ir ugdymo turinio) įgyvendinimui; 8.2. kasmet kelia savo veiklos metinius uždavinius, atsižvelgamas į Progimnazijos strateginius tikslus ir uždavinius, metinį veiklos planą ir rengia jų įgyvendinimo ataskaitą; 8.3. organizuoja ugdymo plano, bendrųjų programų vykdymą pagrindinio ugdymo skyriuje, su pagrindinio ugdymo skyriaus mokytojais derina ilgalaikius planus ir programas; 8.4. dalyvauja rengiant Progimnazijos strateginį, metinį veiklos planus, stebi, kontroliuoja ir užtikrina jų įgyvendinimą, rengia Progimnazijos veiklos ataskaitas; 8.5. dalyvauja rengiant projektus, programas bei dalyvauja jų vykdyme; 8.6. dalyvauja Progimnazijos veiklos įsivertinimo veiklose; 8.7. vykdo korupcijos prevenciją ir kontrolę Progimnazijoje; 8.8. užtikrina, kad būtų laikomasi LR įstatymų, kitų teisės aktų ir Progimnazijos nuostatų; 8.9. organizuoja mokinių priėmimą į Progimnaziją bei komplektuoja pagrindinio ugdymo skyriaus mokinių grupes/klases; 8.10. sudaro ugdomosios veiklos, popamokinės veiklos ir neformaliojo ugdymo tvarkaraščius, atitinkančius 5-8 klasių mokinių amžiaus ypatumus, sanitarijos ir higienos reikalavimus, organizuoja 5-8 klasių mokinių mokymą namuose ir ligoninėse, koordinuoja ir kontroliuoja nuotolinio ugdymo(si) organizavimą 5-8 klasių mokiniams; 8.11. teikia profesinę pagalbą pedagoginiams darbuotojams, dirbantiems su 5-8 klasių mokiniais, kontroliuoja, kaip vykdomi švietimo politiką ir jų veiklą reglamentuojantys dokumentai; 8.12. organizuoja ir vykdo 5-8 klasėse dirbančių mokytojų vedamų pamokų stebėseną; 8.13. koordinuoja 5-8 klasių mokinių individualios pažangos stebėjimo, fiksavimo ir analizavimo vykdymą; 8.14. koordinuoja 5-8 klasėse dirbančių mokytojų, mokinių, tėvų trišalių pokalbių vykdymą; 8.15. kontroliuoja, kaip 5-8 klasių mokinių žinios, gebėjimai ir įgūdžiai atitinka valstybinius išsilavinimo standartus, stebi ugdymo procesą ir vertina ugdymo rezultatus, teikia apibendrintą pagrindinio ugdymo skyriaus ugdymo organizavimo veiklos analizės medžiagą Visuotiniam mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų susirinkimui; 8.16. organizuoja nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų (NMPP) vykdymą 8 klasėse, sudaro tvarkaraštį, vykdymo komisiją, užtikrina vykdymui reikalingų priemonių pasiekiamumą, rūpinasi rezultatų viešinimu ir pristatymu Progimnazijos bendruomenei, sprendžia kitus klausimus, susijusius su NMPP vykdymo pasiruošimu, organizavimu ir kontrole; 8.17. koordinuoja 5-8 klasių mokinių socialinę veiklą; 8.18. vykdo 5-8 klasių mokinių, dalyvavusių olimpiadose, konkursuose, varžybose, parodose ir kt. renginiuose, laimėjimų apskaitą, užtikrina korektišką 5-8 klasių mokinių pasiekimų viešinimą; 8.19. vykdo 5-8 klasių mokinių lankomumo priežiūrą; 8.20. vykdo 5-8 klasių mokinių neformaliojo švietimo veiklų priežiūrą ir apskaitą; 8.21. rengia kiekvieno mėnesio Progimnazijos veiklos planą ir užtikrina viešinamų pagrindinio ugdymo skyriaus veiklos duomenų patikimumą; 8.22. rengia Progimnazijos statistines ataskaitas (5-8 klasių mokinių pažangumo, kokybės, lankomumo rodiklių ir/ar kitas, jeigu dėl jų teikimo Progimnazijoje yra susitariama); 8.23. vykdo elektroninio dienyno pildymo priežiūrą pagal kompetenciją ir ugdymo skyrių; 8.24. koordinuoja mokinių projektų – patyriminio ugdymo(si) veiklų sklandų ir kokybišką įgyvendinimą Progimnazijoje, analizuoja mokymosi metodo poveikio mokinių pasiekimams rezultatus, rengia ir teikia pasiūlymus Progimnazijos direktoriui dėl veiklos tobulinimo; 8.25. vykdo mokytojų pavaduotų pamokų apskaitą pagal budėjimo dienas ir duomenis teikia Progimnazijos direktoriui; 8.26. koordinuoja visų mokytojų budėjimo Progimnazijoje organizavimą ir įgyvendinimą (derina su mokytojais ir sudaro mokytojų budėjimo tvarkaraštį Progimnazijoje), o savo budėjimo dieną/-omis kontroliuoja ir užtikrina tinkamą mokytojų budėjimą Progimnazijoje; 8.27. organizuoja sergančių pedagoginių darbuotojų pavadavimą savo budėjimo dieną/-omis; 8.28. skatina mokytojus tobulinti kvalifikaciją, dalykiškai bendradarbiauti ir atestuotis bei koordinuoja darbuotojų profesinio mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo duomenų registro priežiūrą bei konsultuoja Progimnazijos direktorių dėl darbuotojų profesinio mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo tikslų ir uždavinių; 8.29. inicijuoja ir rengia ugdymo programų, mokymo priemonių, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus pagrindinio ugdymo skyriaus mokytojams; 8.30. numato/planuoja 5-8 klasių mokinių ugdymo sąlygų sudarymą ir gerinimą; 8.31. konsultuoja 5-8 klasių mokinių tėvus, organizuoja pedagoginį 5-8 klasių mokinių tėvų (globėjų) švietimą; 8.32. vykdo 5-8 klasių mokinių teisės pažeidimų prevenciją, informuoja suinteresuotas institucijas apie vengiančius lankyti Progimnaziją 5-8 klasių mokinius ir LR įstatymų nustatyta tvarka taiko poveikio priemones; 8.33. organizuoja mokslo baigimo pažymėjimų išdavimą 8 klasių mokiniams, vykdo pažymėjimų išdavimo apskaitą; 8.34. dalyvauja Progimnazijos įvaizdžio kūrimo ir bendradarbiavimo su kitomis ugdymo įstaigomis veiklose; 8.35. organizuoja Vaiko gerovės komisijos veiklą; 8.36. koordinuoja ir užtikrina kokybės kontrolės užtikrinimo sistemos diegimą ir įgyvendinimą Progimnazijoje; 8.37. organizuoja ryšių užmezgimą, palaikymą ir bendradarbiavimą su mokyklos veikla susijusiais juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis mokyklomis, organizuoja ir skatina dalyvavimą šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su ugdymu bei ugdymo pagalba; 8.38. įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą ar kitokio pobūdžio išnaudojimą: 8.38.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus; 8.38.2. primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi Progimnazijos nuostatas dėl patyčių/smurto ir mokinio elgesio taisykles, nukreiptas prieš patyčias/smurtą; 8.38.3. informuoja patyrusio patyčias, smurtą mokinio klasės vadovą apie įtariamas ar įvykusias patyčias, smurtą ir užpildo „Pranešimo apie patyčias formą“; 8.38.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir/ar Progimnazijos darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.); 8.38.5. įtaręs ar pastebėjęs patyčias kibernetinėje erdvėje arba gavęs apie jas pranešimą: 8.38.6. esant galimybei išsaugo vykstančių patyčių kibernetinėje erdvėje įrodymus ir nedelsdamas imasi reikiamų priemonių patyčioms kibernetinėje erdvėje sustabdyti; 8.38.7. įvertina grėsmę mokiniui ir esant poreikiui kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus rūpintojus) ir/ar Progimnazijos darbuotojus, direktorių) ar institucijas (policiją); 8.38.8. pagal galimybes surenka informaciją apie besityčiojančių asmenų tapatybę, dalyvių skaičių ir kitus galimai svarbius faktus; 8.38.9. informuoja patyčias patyrusio mokinio klasės vadovą apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir pateikia įrodymus (išsaugotą informaciją), užpildo „Pranešimo apie patyčias formą“; 8.38.10. turi teisę apie patyčias kibernetinėje erdvėje pranešti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai pateikdamas pranešimą interneto svetainėje adresu www.draugiskasinternetas.lt ; 8.39. rengia ataskaitas ugdymo klausimais Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, kt. institucijoms; 8.40. vykdo kitus Progimnazijos direktoriaus teisėtus nenuolatinio pobūdžio pavedimus ir nurodymus. IV. SKYRIUS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI ATSAKOMYBĖ 9. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už: 9.1. savo darbo kokybę ir tinkamą pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymą; 9.2. turimos informacijos konfidencialumą, korektišką gautų duomenų panaudojimą; 9.3. už savo ir kuruojamų darbuotojų darbo tvarkos taisyklių, higienos, priešgaisrinės saugos ir kitų teisės aktuose numatytų reikalavimų vykdymą, už etikos ir moralės normų darbe ir visuomenėje laikymąsi; 9.4. kokybišką įstaigos dokumentų parengimą ir konfidencialumą, asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka; 9.5. teikiamų duomenų ir informacijos tikslumą ir patikimumą; 9.6. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Progimnazijos nuostatų, Progimnazijos darbo tvarkos taisyklių tinkamą laikymąsi ir direktoriaus įsakymų vykdymą; 9.7. emociškai saugios darbo aplinkos įstaigoje kūrimą ir puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias; 9.8. savalaikį sveikatos pasitikrinimą ir nustatyta tvarka išklausytus sveikatos ir saugos mokymus. 10. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą ar dėl jo kaltės padarytą materialinę žalą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. V. SKYRIUS BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 11. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui dirba pagal Progimnazijos direktoriaus įsakymu patvirtintą darbo grafiką. 12. Pareigybės aprašas gali būti keičiamas ir koreguojamas keičiantis Progimnazijos lygmens ir/ar steigėjo, valstybės lygmens dokumentams. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilnius, Šeškinės g. 25 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa