Paslaugos
Skelbimo nr.: | 84551 |
---|---|
Skelbimo data: | 2022-12-16 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-01-31 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vilniaus "Pelėdos" pradinė mokykla |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,248.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | - |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | https://peledospradine.lt/ |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Vilniaus „Pelėdos“ pradinės mokyklos direktoriaus 2022 m. gruodžio 5 d. įsakymu Nr. V-62 VILNIAUS „PELĖDOS“ PRADINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Direktoriaus pavaduotojo ūkio reikalams pareigybė priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir pavaduotojų grupei (I). 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Direktoriaus pavaduotojo ūkio reikalams pareigybė reikalinga organizuoti atliekamas ūkines operacijas, jas planuoti, rūpintis turto saugumu, jo atnaujinimu ir pildymu, planuoti, organizuoti ir vadovauti įstaigos aptarnaujančio personalo darbui, organizuoti ugdymo turinio aptarnavimo darbus, kurti, prižiūrėti edukacines aplinkas. 4. Pareigybės pavaldumas – tiesiogiai pavaldus Vilniaus „Pelėdos“ pradinės mokyklos direktoriui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą; 5.2. savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos įsakymais, nutarimais, Vilniaus savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus, švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo įsakymais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais darbo santykius, ugdymą, Vilniaus „Pelėdos“ pradinės mokyklos nuostatais, direktoriaus įsakymais bei vidaus tvarką reglamentuojančiais dokumentais; 5.3. žinoti švietimo įstaigos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus; 5.4. mokėti lietuvių kalbą; 5.5. mokėti dirbti naujomis ryšių ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis, naudotis informacinėmis technologijomis; 5.6. gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; 5.7. mokėti analizuoti, kaupti, sisteminti, duomenis, apibendrinti informaciją; 5.8. efektyviai planuoti ir organizuoti savo darbo laiką, gebėti dirbti individualiai ir komandoje; 5.9. gebėti organizuoti aptarnaujančio personalo darbą, jiems vadovauti, teikti duomenis darbo laiko apskaitai; 5.10. mokėti vesti medžiagų ir turto apskaitą, įforminti pirkimus, nurašymus ir kitą su materialinėmis vertybėmis, nematerialiniu turtu susijusią apskaitą; 5.11. turėti darbų saugos organizatoriaus ir priešgaisrinės saugos ir kitus teisės aktuose numatytus pažymėjimus; 5.12. gerai išmanyti darbų saugą, civilinę saugą, priešgaisrinę saugą, viešuosius pirkimus, sanitarijos higienos reikalavimus, žinoti šias sritis reglamentuojančius teisės aktus; 5.13. išmanyti apie pastatų priežiūrą, vidaus patalpų remontą, šildymą, vėdinimą, vandentiekį, elektros ūkį ir jų valdymo įrengimus. 5.14. būti pareigingu, diplomatišku, savarankišku, sąžiningu, komunikabiliu, numatyti problemas ir galimus jų sprendimo būdus; 5.15. tobulinti asmeninę ir profesinę kompetencijas; 5.16. neplatinti informacijos, kuri laikoma konfidencialia; 5.17. laikytis profesinės etikos reikalavimų; 5.18. tausoti įstaigos nuosavybę; 5.19. laikytis saugos ir sveikatos darbe bei priešgaisrinės saugos reikalavimų. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams: 6.1. organizuoja ir prižiūri aptarnaujančio ir ūkinio personalo darbą, rengia nepedagoginio personalo darbo ir poilsio grafikus; 6.2. organizuoja viešuosius pirkimus, derina perkamų paslaugų sutartis, pildo duomenis Centrinėje viešųjų pirkimų IS bazėje; 6.3. organizuoja Įstaigos aprūpinimą reikalingais baldais, įrengimais, medžiagomis, priemonėmis; 6.4. aprūpina ūkinį ir aptarnaujantį personalą reikalingomis darbo ir asmeninėmis apsaugos priemonėmis, medžiagomis, įrankiais ir kt.; 6.5. užtikrina darbų saugos, civilinės saugos, higienos reikalavimų, priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą; 6.6. nustatyta tvarka veda medžiagų ir turto apskaitą, įformina pirkimus, nurašymą, tvarko kitą su materialinėmis vertybėmis ir nematerialiu turtu susijusią apskaitą; 6.7. organizuoja ir užtikrina patikėto turto apsaugą; 6.8. instruktuoja darbuotojus darbo saugos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos klausimais, tvarko instruktažų apskaitą; 6.9. užtikrina taupų ir racionalų Įstaigos materialaus ir nematerialaus turto, žmogiškųjų ir finansinių išteklių naudojimą; 6.10. organizuoja Įstaigos teritorijos, pastato patalpų, inžinerinių tinklų įrengimų, prietaisų, kompiuterinės, spausdinimo įrangos ir kitų prietaisų ir įrengimų savalaikę priežiūrą ir remontą; 6.11. vertina tiesiogiai pavaldžių darbuotojų darbą, organizuoja jų profesinį tobulinimą; 6.12. vykdo tiesiogiai pavaldžių darbuotojų sveikatos ir kitų pasitikrinimų kontrolę; 6.13. rengia ir teikia reikalingą informaciją, ataskaitas iš savo darbo srities; 6.14. organizuoja įrengimų, valdomų sistemų patikras, varžų matavimus, užtikrina jų priežiūrą ir savalaikį remontą; 6.15. organizuoja ir kontroliuoja pašalinių asmenų patekimo į Įstaigą apskaitą, teritorijos ir jos prieigų stebėjimą; 6.16. teikia pasiūlymus dėl mokymo ir kitų progimnazijos veiklai reikalingų priemonių įsigijimo lėšų ir būdų; 6.17. rengia atsiskaitymų projektus, teikia informaciją išorės institucijoms dėl pastatų eksploatavimo, ūkio reikalų, priešgaisrinės ir civilinės saugos bei kitais klausimais savo kompetencijų ribose; 6.18. dalyvauja planuojant ir skirstant finansinius ir materialinius išteklius, teikia pasiūlymus progimnazijos strateginiam planui, metinei veiklos ataskaitai, biudžeto sąmatai; 6.19. rengia pavaldžių darbuotojų priėmimo ir darbo organizavimo dokumentų projektus, lokalinius teisės aktus; 6.20. kontroliuoja jam pavaldžių darbuotojų darbą ir pareigų vykdymą. 6.21. vykdo kitus Vilniaus „Pelėdos“ pradinės mokyklos direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis. IV SKYRIUS MOKINIŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą: 7.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus; 7.2. primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, mokyklos nuostatas ir mokinio elgesio taisykles; 7.3. raštu informuoja patyrusio patyčias, smurtą mokinio klasės vadovą apie įtariamas ar įvykusias patyčias; 7.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi galinčius suteikti pagalbą asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir /ar įstaigos darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.); 8. šias pareigas einantis darbuotojas, įtaręs ar pastebėjęs patyčias kibernetinėje erdvėje arba gavęs apie jas informacijos: 8.1. esant galimybei, išsaugo vykstančių patyčių kibernetinėje erdvėje įrodymus ir nedelsdamas imasi veiksmų patyčioms kibernetinėje erdvėje sustabdyti; 8.2. įvertina grėsmę mokiniui ir esant poreikiui, kreipiasi galinčius suteikti pagalbą asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir /ar įstaigos darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.); 8.3. pagal galimybes surenka informaciją apie besityčiojantį(čius) asmenį(is), bei kitus svarbius faktus; 8.4. raštu informuoja patyčias patyrusio mokinio klasės vadovą apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir pateikia įrodymus (išsaugotą informaciją); 8.5. turi teisę apie patyčias kibernetinėje erdvėje pranešti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai pateikdamas pranešimą interneto svetainėje www.draugiskasinternetas.lt. V SKYRIUS TEISĖS 9. Darbuotojas turi teisę: 9.1. į tinkamas darbo ir poilsio sąlygas, teisės aktų nustatytas socialines ir kitas garantijas; 9.2. naudotis Darbo kodekso, kitų įstatymų ir Vyriausybės nutarimų nustatytomis atostogomis; 9.3. tobulinti kompetencijas ir(ar) kelti kvalifikaciją; 9.3. teikti pasiūlymus Vilniaus „Pelėdos“ pradinės mokyklos veiklos tobulinimo, ugdymo proceso organizavimo; 9.4. naudotis kitomis teisėmis, numatytomis darbo sutartyje, darbo tvarkos taisyklėse ir šiuose pareiginiuose nuostatuose. VI SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 10. Darbuotojas atsako už: 10.1. Vilniaus „Pelėdos“ pradinės mokyklos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, pareigybės aprašyme numatytų ir direktoriaus skirtų kuruojamų sričių bei pareigų kokybišką vykdymą; 10.2. jo disponuojamų asmens duomenų apsaugą. 10.3. tvarkingą techninių priemonių naudojimą; 10.4. korektišką lankytojų priėmimą ir konsultavimą; 10.5. už savo veiksmais ar neveikimu padarytą žalą; 10.6. darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos reikalavimų vykdymą. 11. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Darbuotojas už darbo drausmės pažeidimus gali būti atleistas iš darbo. ______________________ Susipažinau ir sutinku: ________________________ Data _________________________ Parašas ____________________________________ Vardas, pavardė |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 242 7001 |
El. paštas: | rastine@peledos.vilnius.lm.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Taikos g. 97 |
Nėra diskusijų