Paslaugos
Skelbimo nr.: | 100299 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-25 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-11 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šiaulių lopšelis-darželis "Salduvė" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojo ugdymui |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,96 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 3499,38 |
Darbo vieta (miestas): | Šiauliai |
Informacija apie įstaigą: | Išsamią informaciją apie skelbiamą galima rasti https://salduvesdarzelis.lt/ Atsakingas asmuo personalo klausimams - raštinės administratorė Kristina Butkevičienė, mob. +37065606207, el. p. salduve@splius.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
ŠIAULIŲ LOPŠELIO-DAŽELIO „SALDUVĖ“ DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybė priskiriama švietimo srities vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei, A lygio pareigybei. 2. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 3. Pareigybės paskirtis: Direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybė reikalinga užtikrinti švietimo politikos įgyvendinimą telkiant mokyklos bendruomenę; ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo proceso planavimui, organizavimui, koordinavimui bei priežiūrai; ugdymo tęstinumo ir kokybės užtikrinimui visose ugdymo pakopose; rūpintis ugdytinių saugumu; organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą. 4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui tiesiogiai pavaldus Šiaulių lopšelio-darželio „Salduvė“ (toliau – įstaiga) direktoriui. 5. Direktoriaus pavaduotoją ugdymui priima į darbą, atleidžia iš pareigų, nustato jo pareiginį atlyginimą įstaigos direktorius. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI DARBUOTOJUI, EINANČIAM DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGAS 6. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigoms priimamas dirbti asmuo, įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją, išklausęs įvadinį instruktavimą, gaisrinės saugos instruktavimą ir instruktavimą darbo vietoje bei pasitikrinęs sveikatą (turintis asmens medicininę knygelę). 7. Darbo patirtis: 7.1. turėti ne mažesnį kaip dviejų metų pedagoginio darbo stažą švietimo įstaigoje; 7.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų vadovavimo suaugusių asmenų grupei (grupėms) patirtį arba turėti ne mažesnę kaip dviejų metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba švietimo pagalbos įstaigoje. 8. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“ reikalavimus. 9. Turėti skaitmeninio raštingumo kompetencijas visose penkiose srityse (informacijos valdymas, komunikavimas, turinio kūrimas, saugumas, skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas pagal Reikalavimų pedagoginių darbuotojų skaitmeninio raštingumo programos aprašą, kurį tvirtina Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministras. 10. Mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą). 11. Būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme. 12. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti: 12.1. švietimo politiką, ikimokyklinio, priešmokyklinio bei specialiojo ugdymo veiklos organizavimą, ugdymo proceso tikslus ir uždavinius, juos reglamentuojančius dokumentus; 12.2. šiuolaikinės pedagogikos, etikos normas, bendravimo psichologijos pagrindus ir gebėti juos taikyti savo veikloje; 12.3. dokumentų rengimo, sisteminimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles; 12.4. lopšelio-darželio veiklos sritis, planavimą, įgyvendinimą, tikslus, strategiją, finansines galimybes; 12.5. pedagoginės veiklos organizavimo būdus ir metodus bei darbo organizavimo tvarką; 12.6. pirmosios medicininės pagalbos suteikimo būdus, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, elektrosaugos, darbo higienos reikalavimus. 13. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi būti susipažinęs su: 13.1. Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Vaiko teisių konvencija; 13.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos įsakymais ir kitais teisės aktais, reguliuojančiais švietimo įstaigų veiklą, vaikų ugdymą ir jų teisių apsaugą, darbo santykius; 13.3. Šiaulių miesto savivaldybės mero, tarybos, administracijos direktoriaus ir Švietimo skyriaus vedėjo įsakymais, reglamentuojančiais miesto švietimo įstaigų veiklą, biudžetinių įstaigų finansavimo tvarką; 13.4. vadybos teorijomis ir turėti vadybos pagrindų žinių. 14. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi gebėti: 14.1. dirbti komandoje, planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus; 14.2. kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus įstaigos bendruomenės narių santykius; 14.3. savarankiškai vykdyti šiame pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas. 15. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi mokėti: 15.1. sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu; 15.2. kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją; 15.3. rengti išvadas, ataskaitas, vidaus dokumentus; 15.4. planuoti ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą. 16. Būti pareigingu, tolerantišku, darbščiu, kūrybišku, iniciatyviu. 17. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui savo darbe turi vadovautis: Europos Sąjungos reglamentais, Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių ir švietimo įstaigų veiklą, mokinių ugdymą ir pedagogų darbą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą, įstaigos nuostatais, įstaigos darbo tvarkos taisyklėmis, darbo sutartimi, šiuo pareigybės aprašymu, kitais įstaigos lokaliniais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.). III SKYRIUS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI FUNKCIJOS 18. Pavaduoti įstaigos direktorių jam negalint eiti savo pareigų (atostogų, komandiruočių metu, ligos atveju ir pan.). 19. Dalyvauti įstaigos strateginio plano, metinės veiklos programos, savianalizės, veiklos tobulinimo veiksmų planų rengime, stebėti ir analizuoti jų įgyvendinimą, teikti išvadas. 20. Telkti, koordinuoti, dalyvauti darbo grupių ir komisijų veikloje, rengiant įstaigos strateginį planą, metinį veiklos planą ir kt. 21. Vadovauti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procesui – planuoti, organizuoti, prižiūrėti, vertinti ugdymo procesą ir analizuoti jo pokyčius, teikti išvadas. 22. Rengti, įgyvendinti ir analizuoti ikimokyklinio ugdymo programą, vertinti pedagogų ilgalaikius ir savaitinius ugdymo planus, inicijuoti jų koregavimą. 23. Koordinuoti ilgalaikių ir trumpalaikių ugdomosios veiklos dokumentų rengimą, derinimą ir skelbimą. 24. Kontroliuoti pedagoginės dokumentacijos ir ugdomosios veiklos dokumentų tvarkymą elektroniniame dienyne. 25. Kaupti, tvarkyti ir atiduoti pedagoginę dokumentaciją archyvui. 26. Koordinuoti Įstaigos direktoriaus įsakymų ir nurodymų, susijusių su ugdymu, vykdymą. 27. Sudaryti savo darbo metinį veiklos planą. 28. Koordinuoti pedagogų veiklos planus, derinti ir teikti juos direktoriui tvirtinti, kontroliuoti jų vykdymą. 29. Koordinuoti pedagogų darbą: sudaryti savo ir jų darbo tvarkaraščius, derinti poilsio laiką ir atostogas. 30. Koordinuoti bei derinti logopedinių užsiėmimų, sporto ir meno salės užimtumą, užtikrinti užsiėmimų vykdymą pagal tvarkaraščius. 31. Vadovauti pedagogų metodinei grupei, organizuoti posėdžius, dalijimąsi gerąją darbo patirtimi, pedagogų veiklos įsivertinimus, telkti pedagogus bendram darbui. 32. Teikti metodinę, profesinę pagalbą pedagogams – rūpintis personalo karjera: skatinti ir motyvuoti pedagogus savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestacijai, rūpintis pedagogų profesiniu tobulėjimu, dalykiniu bendradarbiavimu, gerosios patirties sklaida. 33. Vadovauti atestacinei komisijai, rengti pedagogų perspektyvines atestacijos programas, tvarkyti atestacijos dokumentus. 34. Tvarkyti pedagogų registrą ir su juo susijusius dokumentus. 35. Vadovauti Vaiko gerovės komisijai ir jos darbui. 36. Koordinuoti ugdytinių teisių pažeidimų prevenciją (krizių valdymą), bendradarbiauti ir informuoti atitinkamas institucijas apie vaiko teisių pažeidimus ir įstatymų nustatyta tvarka taikyti poveikio priemones. 37. Inicijuoti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų integravimo programų rengimą ir vadovauti jų įgyvendinimui. 38. Tvarkyti ugdytinių asmens bylas ir su tuo susijusius dokumentus. 39. Tvarkyti vaikų lankomumo žiniaraščius ir kitus su jais susijusius dokumentus. 40. Koordinuoti tėvų (globėjų) prašymus, vykdyti jų apskaitą. 41. Tvarkyti ir prižiūrėti dokumentus, kurių pagrindu taikomos atlyginimo už vaiko išlaikymą lengvatos, vykdyti jų apskaitą. 42. Bendradarbiauti su švietimo, socialinėmis, vaikų teisių apsaugos ir kitomis institucijomis švietimo ir ugdymo klausimais, bei organizuoti informavimą ir švietimą. 43. Vykdyti bendruomenės narių apklausas, tyrimus ir įstaigos veiklos įsivertinimą. 44. Bendradarbiauti su ugdytinių tėvais (globėjais), organizuoti jų pedagoginį švietimą, aktyvinti ir skatinti juos dalyvauti įstaigos veikloje. 45. Koordinuoti, konsultuoti, prižiūrėti ir kontroliuoti vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimą ugdymo procese, elektroniniame dienyne. 46. Vykdyti mokyklos nelankančių ir nelankyti linkusių vaikų stebėseną bei apskaitą (NEMIS, švietimo skyriaus vedėjo paskirtam asmeniui). 47. Propaguoti holistinį požiūrį į vaiko sveikatą, inicijuoti ir koordinuoti įstaigos sveikatos stiprinimo programas, projektų rengimą, įgyvendinimą ir įsivertinimą. 48. Koordinuoti alkoholio, narkotinių ir psichotropinių medžiagų prevencijos, antikorupcinio ugdymo, socialinio-emocinio ugdymo programų vykdymą, teikti ataskaitas, vykdyti šių programų įgyvendinimo priežiūrą. 49. Inicijuoti ir dalyvauti projektų rengime, vadovauti jų įgyvendinimui; koordinuoti prevencines ir projektines veiklas. 50. Organizuoti ir dalyvauti įstaigos veiklos kokybės įsivertinime (vidaus auditas ir pan.), teikti siūlymus ir inicijuoti gautų duomenų panaudojimą įtaigos veiklos tobulinimui. 51. Kurti ugdymui palankias edukacines erdves. 52. Rūpintis įstaigos etosu, kultūra ir įvaizdžio formavimu: 52.1. prižiūrėti įstaigos stendus, rūpintis jų estetine išvaizda, medžiagos aktualumu, pakeitimu; 52.2. koordinuoti įstaigos internetinę svetainę ir informacijos skelbimą socialiniuose tinkluose. 53. Plėtoti įstaigos viešuosius ryšius, inicijuoti ir organizuoti bendradarbiavimą su kitomis įstaigomis bei socialiniais partneriais. 54. Registruoti Įstaigos laimėjimus, apdovanojimus ir teikti siūlymus dėl vaikų, darbuotojų skatinimo, motyvavimo. 55. Konsultuoti pedagogus dėl renginių organizavimo, ugdytinių saugos ir sveikatos instrukcijų, programų rengimo. 56. Nustatyta tvarka tobulinti savo kvalifikaciją, atestuotis ir gauti kvalifikacinę kategoriją atitinkantį atlyginimą. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ IR ATSKAITOMYBĖ 57. Pavaduotojas atsako už šiame pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymą, Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų organizuojant ugdymo procesą laikymąsi, bendruomenės narių, ugdymo organizavimo klausimais, informavimą, tinkamą pavaduotojo ugdymui funkcijų atlikimą, nustatytų Įstaigos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, ugdomosios veiklos rezultatus. 58. Užtikrina kokybišką ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymą. 59. Pavaduotojas gali atsisakyti vykdyti pavestą darbą, jeigu jis prieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams. 60. Pavaduotojas ugdymui yra tiesiogiai pavaldus Įstaigos direktoriui ir periodiškai jam atsiskaito už nuveiktą darbą. PASTABA. Šios pavaduotojo funkcijos, pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams ar esant būtinybei, gali būti iš dalies keičiamos Įstaigos direktoriaus iniciatyva. ___________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-41) 523857 |
El. paštas: | |
Adresas: | Šiaulių m. sav. Šiaulių m. Vilniaus g. 38D |
Nėra diskusijų