Paslaugos
Skelbimo nr.: | 95587 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-04-23 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-05-08 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kretingos rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Kretingos rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Į savivaldybės administracijos struktūrinius padalinius neįeinantis valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis Asmenų su negalia reikalų koordinatorius |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,08 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1928,23 |
Darbo vieta (miestas): | Kretinga |
Informacija apie įstaigą: | Įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai: Bendrojo skyriaus vedėjo pavaduotoja Daiva Šleiniutė, tel. +370 445 51019, el. paštas daiva.sleiniute@kretinga.lt arba Bendrojo skyriaus vedėja Lolita Barakauskienė, tel. +370 445 72147, el. p. lolita.barakauskiene@kretinga. |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Kretingos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. balandžio 19 d. įsakymu Nr. A1-176 KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ASMENŲ SU NEGALIA REIKALŲ KOORDINATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Kretingos rajono savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybė) asmenų su negalia reikalų koordinatorius (toliau – Asmenų su negalia reikalų koordinatorius) pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, priskiriama specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu šių sričių: socialinių mokslų srities socialinio darbo, sociologijos, psichologijos studijų krypties išsilavinimą, ugdymo mokslų srities pedagogikos studijų krypties išsilavinimą, teisės srities teisės krypties išsilavinimą, verslo ir vadybos srities verslo, vadybos, viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą ar sveikatos mokslų srities visuomenės sveikatos, reabilitacijos, medicinos krypties išsilavinimą; 3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtį; 3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, socialinės paramos teikimą bei su pavestų funkcijų vykdymu; 3.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, dokumentų derinimo tvarką; 3.5. sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 3.6. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu. Naudotis internetu, elektroniniu paštu, gebėti naudotis teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis; 3.7. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. užtikrina asmens su negalia teisių apsaugos priemonių įtraukimą į savivaldybės planavimo dokumentus; 4.2. inicijuoja Asmens gerovės tarybos steigimą Savivaldybėje ir koordinuoja Asmens su negalia gerovės tarybos veiklą; 4.3. vykdo stebėseną, kaip Savivaldybės teritorijoje yra įgyvendinama asmenų su negalia socialinės integracijos politika ir užtikrinamos asmenų su negalia teisės, nustatytos tarptautiniuose dokumentuose, kuriuos Lietuvos Respublika yra ratifikavusi ar kitaip prie jų prisijungusi. Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose; 4.4. renka, sistemina, analizuoja duomenis apie Savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia padėtį, paslaugų ir pagalbos asmenims su negalia prieinamumą bei poreikį, teikia išvadas bei pasiūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui ir Savivaldybės institucijoms; 4.5. skatina ir inicijuoja efektyvaus tarpžinybinio įvairių sektorių bendradarbiavimą, asmenų su negalia socialinės integracijos politikos formavimą ir įgyvendinimą Savivaldybėje. Siekdamas koordinuotai ir kompleksiškai spręsti Savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia problemas ir sudaryti sąlygas jų savarankiškam gyvenimui bendruomenėje; 4.6. bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra (toliau – Agentūra) prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, kitomis valstybės ir savivaldybės institucijomis bei įstaigomis, dirbančiomis asmenų su negalia socialinės integracijos politikos srityje, siekiant užtikrinti asmenų su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemonių ir paslaugų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje; 4.7. inicijuoja, rengia teisės aktų projektus, susijusius su asmenų negalia socialinės integracijos politika, užtikrina ir vykdo galiojančių teisės aktų įgyvendinimo savivaldybėje stebėseną; 4.8. užtikrina Pagalbos plane asmeniui su negalia nustatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą, vykdydamas pagalbos koordinavimą, kontroliavimą bei bendradarbiavimą su Agentūra; 4.9. inicijuoja asmenų su negalia socialinės integracijos politikos kokybės vertinimą Savivaldybėje ir dalyvauja jį atliekant; 4.10. konsultuoja bei informuoja asmenis su negalia asmenis su negalia ar jų atstovus, savivaldybės įstaigas ir nevyriausybines organizacijas apie Savivaldybėje įgyvendinamas asmenų su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones ir paslaugas bei užtikrina šios informacijos viešinimą ir sklaidą; 4.11. dirba su Socialinės paramos informacine sistema SPIS, kitomis duomenų bazėmis pagal poreikį ir kompetenciją; 4.12. perima gerąją patirtį iš užsienio šalių ir kitų savivaldybių bei keičiasi patirtimi, įgyta įgyvendinant asmenų su negalia socialinės integracijos politiką Savivaldybėje; 4.13. organizuoja pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius, susijusius su asmenų negalia socialinės integracijos politika Savivaldybėje; 4.14. organizuoja būsto pritaikymą asmenims su negalia; 4.15. koordinuoja įtraukiojo švietimo procesus Savivaldybėje; 4.16. dalyvauja komisijų, darbo grupių veikloje savo kompetencijos ribose; 4.17. vykdo kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus savo kompetencijos ribose. 5. Asmenų su negalia reikalų koordinatorius yra tiesiogiai pavaldus Savivaldybės administracijos direktoriui. _________________ Susipažinau ____________________________ (Parašas) ____________________________ (Vardas ir pavardė) ____________________________ (Data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 445) 53 141 |
El. paštas: | savivaldybe@kretinga.lt |
Adresas: | Savanorių g. 29a 97111 Kretinga |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa