Paslaugos
Skelbimo nr.: | 107273 | ||
---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-09-02 | ||
Skelbimas galioja iki: | 2025-09-16 (imtinai) | ||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija | ||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija | ||
Pareigos: | Informacinių sistemų skyriaus analitikas programuotojas | ||
Pareiginės algos koeficientas: | 2,20 | ||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 3927,88 | ||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas - 2,2. Informacija apie siūlomas naudas: https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=40220&p_k=1 Pretendentui, laimėjusiam konkursą į šias pareigas, bus taikomas išbandymo terminas. Daugiau informacijos: Seimo kanceliarijos Personalo skyriaus patarėja Laura Gervė, tel.: (8 5) 209 6007, mob. 8 612 03 484, el. p. laura.gerve@lrs.lt |
||
Pareigybės aprašymas: | |||
VEIKLOS ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO INFORMACINIŲ SISTEMŲ SKYRIAUS ANALITIKO PROGRAMUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Veiklos administravimo departamento (toliau – Departamentas) Informacinių sistemų skyriaus (toliau – Skyrius) analitikas programuotojas yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A1. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis, studijų kryptis: informatika, informacijos sistemos, programų sistemos, informatikos inžinerija, matematika, taikomoji matematika arba fizika) ar jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. turėti vienų metų darbo patirtį informacinių sistemų kūrimo srityje; 3.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, išmanyti informacinių sistemų projektavimą, kūrimą ir eksploatavimą, duomenų saugą reglamentuojančius teisės aktus; 3.4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu; 3.5. gebėti projektuoti, kurti, diegti, prižiūrėti ir administruoti informacines sistemas; 3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus; 3.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus; 3.8. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 3.9. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus; 3.10. būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 4.1. projektuoja, kuria (programuoja), testuoja, prižiūri Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos valdomas ir tvarkomas informacines sistemas, posistemius, jų modulius, duomenų bazes; 4.2. pritaiko Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo kanceliarijos poreikiams iš kitų informacinių technologijų priemonių gamintojų įsigytas informacines sistemas, posistemius ir kitą programinę įrangą; 4.3. Skyriaus vedėjo pavedimu vadovauja konkretaus informacinių sistemų kūrimo arba plėtojimo projekto ar jo dalies vykdymui arba atlieka vykdymo priežiūrą; 4.4. teisės aktų nustatyta tvarka rengia ir tikslina Seimo kanceliarijos informacinių sistemų ir posistemių techninę dokumentaciją; 4.5. rengia Seimo kanceliarijos informacinių sistemų ir posistemių kūrimui, plėtojimui, saugai ir veikimui būtinai informacinių technologijų infrastruktūrai keliamus reikalavimus; 4.6. teikia Skyriaus vedėjui rekomendacijas dėl informacinėms sistemoms projektuoti, kurti ir testuoti naudojamų priemonių (taikomosios programinės įrangos) atnaujinimo; 4.7. Skyriaus vedėjo pavedimu rengia Seimo kanceliarijos valdomų ir tvarkomų informacinių sistemų, posistemių ir kitos taikomosios programinės įrangos naudojimo dokumentus ir mokomąją medžiagą; 4.8. pagal kompetenciją analizuoja Seimo kanceliarijos valdomų ir tvarkomų informacinių sistemų naudotojų poreikius ir jų įgyvendinimo galimybes; 4.9. prižiūri ir administruoja jam priskirtas Seimo kanceliarijos valdomas ir tvarkomas informacines sistemas ir posistemius; 4.10. pagal kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant viešųjų pirkimų dokumentus, atlieka mažos vertės viešųjų pirkimų procedūras, prižiūri pirkimų sutarčių vykdymą; 4.11. pagal kompetenciją konsultuoja Seimo narius, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, kitus Seimo kanceliarijos valdomų ir tvarkomų informacinių sistemų naudotojus; 4.12. pagal kompetenciją nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus, rengia atsakymų į juos projektus; 4.13. pagal kompetenciją dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje; 4.14. atlieka kitas su Departamento veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti. __________________________ |
|||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 239 6060 |
El. paštas: | priim@lrs.lt |
Adresas: | Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius |
Nėra diskusijų