Paslaugos
Skelbimo nr.: | 93341 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-01-22 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-02-06 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Druskininkų pirminės sveikatos priežiūros centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Druskininkų savivaldybė |
Pareigos: | Įstaigos vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Druskininkai |
Informacija apie įstaigą: | Konkursas organizuojamas vadovaujantis Druskininkų savivaldybės biudžetinių ir viešųjų sveikatos priežiūros įstaigų vadovų konkursų organizavimo nuostatais https://teisineinformacija.lt/druskininkai/document/41042 Vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 15(1) straipsnio 1-7 dalimis, viešosios įstaigos Druskininkų pirminės sveikatos priežiūros centro direktoriaus nustatytas mėnesinis darbo užmokestis – 6 025,00 Eur (įskaitant 20 proc. kintamąją dalį) neatskaičius mokesčių. Įstaigos vadovas renkamas 5 (penkerių) metų kadencijai. Darbo pradžia 2024-07-03. Kontaktinis asmuo: Inga Gudavičienė, Druskininkų savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė, tel. (8 313) 40 121, el. p. inga.gudaviciene@druskininkai.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Druskininkų savivaldybės mero 2024 m. sausio 22 d. potvarkiu Nr. M3-7 VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS DRUSKININKŲ PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO DIREKTORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Viešosios įstaigos Druskininkų pirminės sveikatos priežiūros centro (toliau – Įstaiga) direktoriaus pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį pareigybė, priskiriama įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A1. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintus bendruosius ir specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus: 3.1. bendruosius kvalifikacinius reikalavimus: 3.1.1. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 3.1.2. turėti: 3.1.2.1 ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį. Privalumas – vadovavimo patirtis vadovaujant įstaigoms, organizacijoms, įmonėms, filialams; 3.1.2.2. aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus universitetines sveikatos mokslų, socialinių mokslų, teisės arba verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės studijas ir įgijus magistro kvalifikacinį laipsnį, arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją; 3.2. specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus: 3.2.1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 3.2.2. išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą; 3.2.3. gebėti nustatyti rizikingas įstaigos veiklos sritis ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius; 3.2.4. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 3.2.5. turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje: 3.2.5.1. lyderystės kompetenciją, t. y. gebėti perteikti įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką; 3.2.5.2. vadybines kompetencijas: turėti strateginį požiūrį, t. y. gebėti tikslus suderinti su valstybės prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, t. y. gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinant tikslų įgyvendinimą; 3.2.5.3. kitas pagal pareigybės veiklos specifiką reikalingas kompetencijas (pvz. gebėti vesti derybas, analizuoti bei pagrįsti, išmanyti komunikaciją, mokėti valdyti konfliktus, daryti įtaką kitų nuomonei ir požiūriui bei gauti jų pritarimą siūlomoms idėjoms, naudodamasis teisėtomis ir etiškomis priemonėmis ir kt.); III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. vadovauja Įstaigos administracijai ir organizuoja Įstaigos veiklą, numatytą Įstaigos įstatuose, pagal pareigybei priskirtą kompetenciją įgyvendina Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, Druskininkų savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimus, Savivaldybės mero potvarkius, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus; 4.2. leidžia Įstaigos veiklą reguliuojančius įsakymus, duoda nurodymus, pagal kompetenciją privalomus Įstaigos darbuotojams; 4.3. kontroliuoja Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų vykdymą Įstaigoje; 4.4. įgyvendina Įstaigos steigėjo (savininko) teises ir pareigas įgyvendinančiosios institucijos priimtus sprendimus; 4.5. nustato pagrindines Įstaigos veiklos plėtojimo kryptis; 4.6. sudaro ir tvirtina Įstaigos strateginį veiklos planą (ilgalaikį ir trumpalaikį); 4.7. teikia Įstaigos steigėjo (savininko) teises ir pareigas įgyvendinančiajai institucijai tvirtinti Įstaigos valdymo struktūrą ir pareigybių sąrašą; 4.8. tvirtina Įstaigos vidaus darbo tvarkos taisykles, administracijos darbo reglamentą, padalinių nuostatus, darbuotojų pareigybių aprašymus ir pareigines instrukcijas, darbo grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, kitus vidaus tvarkomuosius dokumentus; 4.9. priima į darbą ir atleidžia iš darbo Įstaigos darbuotojus, sudaro darbo sutartis su Įstaigos darbuotojais ir jas nutraukia; 4.10. organizuoja padalinių vadovų priėmimo į darbą viešą konkursą ir tvirtina viešo konkurso nuostatus; 4.11. suderina su Įstaigos Stebėtojų taryba ir tvirtina Įstaigos darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką; 4.12. nustato Įstaigos darbuotojų darbo užmokestį; 4.13. skatina Įstaigos darbuotojus, skiria jiems drausmines nuobaudas, leidžia juos atostogų ir į komandiruotes, nustato pagrindinius personalo kvalifikacijos kėlimo tikslus ir kryptis; 4.14. Įstaigos vardu pasirašo bankinius bei finansinius dokumentus, sandorius, pavedimus; atidaro ir uždaro sąskaitas bankų įstaigose; tvirtina Įstaigos asmenų, turinčių teisę pasirašyti pirminius buhalterinius dokumentus, sąrašą ir jų parašų pavyzdžius; kontroliuoja, kad būtų atliekamos tik teisėtos, įformintos pagal taisykles, finansinės ir buhalterinės operacijos; 4.15. inicijuoja Įstaigos įstatų pakeitimą arba papildymą; 4.16. organizuoja investicinių projektų, finansinės ir ūkinės būklės gerinimo programų rengimą; 4.17. kontroliuoja Įstaigos padalinių ir jų vadovų darbą ir jo kokybę, vertina darbo rezultatus, materialinių ir finansinių išteklių naudojimą, sprendžia Įstaigos darbuotojų nesutarimus; 4.18. užtikrina perduoto pagal panaudos sutartį ir Įstaigos įsigyto turto efektyvų panaudojimą ir jo apsaugą; 4.19. gavęs Įstaigos steigėjo (savininko) teises ir pareigas įgyvendinančiosios institucijos sutikimą raštu (sprendimą), pasirašo sutartis dėl Įstaigos ilgalaikio turto pardavimo, perleidimo, išnuomojimo, įkeitimo, laidavimo juo; 4.20. sukuria ir prižiūri Įstaigos vidaus kontrolės, įskaitant finansų kontrolės, sistemą; 4.21. organizuoja ir kontroliuoja Įstaigos einamųjų metų pajamų ir išlaidų sąmatų sudarymą; 4.22. organizuoja ir kontroliuoja praėjusių finansinių metų Įstaigos veiklos ataskaitų, metinių finansinių ataskaitų rinkinio, ataskaitų apie įstaigos finansų kontrolės būklę, kitų ataskaitų rengimą, Įstaigos metinės finansinės atskaitomybės rengimą, teikia jas Įstaigos steigėjo (savininko) teises ir pareigas įgyvendinančiajai institucijai; 4.23. informuoja apie Įstaigos veiklą visuomenę; 4.24. veikia Įstaigos vardu, atstovauja Įstaigai teismuose, valstybės, savivaldybių ir kitose įstaigose, tarptautinėse organizacijose, įvairiuose posėdžiuose, pasitarimuose ir derybose, santykiuose su kitais juridiniais ir fiziniais asmenimis pats arba įgalioja asmenį; 4.25. priima, svarsto Įstaigos darbuotojų, pacientų (klientų) prašymus, pasiūlymus ir skundus bei imasi priemonių, kad pasitvirtinę skundai nesikartotų; 4.26. atlieka kitas Lietuvos Respublikos teisės aktuose, Įstaigos įstatuose nustatytas funkcijas, būtinas sklandžiai Įstaigos veiklai užtikrinti. ______________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +370 313 53702 |
El. paštas: | |
Adresas: | Druskininkai, M. K. Čiurlionio g. 82 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa