Paslaugos
Skelbimo nr.: | 60853 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-07 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-21 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Palangos miesto savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Jaunimo reikalų koordinatorius jaunimo reikalų koordinatorius (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,11 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1981,79 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Palanga | ||||
Informacija apie įstaigą: | 1. Palangos miesto savivaldybės administracija (identifikavimo kodas 2519607, įregistravimo Nr. BD 02-1, įregistravimo data 2002 m. vasario 25 d.) (toliau tekste – Administracija) yra Palangos miesto savivaldybės (toliau tekste – Savivaldybė) įstaiga. 2. Administracija atlieka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo, kitų įstatymų bei teisės aktų jai pavestas funkcijas. Savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, poįstatyminiais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, šiais ir struktūrinių padalinių nuostatais, kitais jos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais. 3. Administraciją sudaro struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija. 4. Administracijos struktūrą, jos veiklos nuostatus ir darbo užmokesčio fondą, didžiausią leistiną valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių užmokestį iš Savivaldybės biudžeto (toliau tekste – darbuotojai), skaičių Administracijos direktoriaus (toliau tekste – Direktorius) siūlymu mero teikimu tvirtina ir keičia Savivaldybės taryba (toliau tekste – Taryba). 5. Administracija yra viešasis juridinis asmuo, turintis sąskaitų banke ir antspaudą su Savivaldybės herbu. Administracijos buveinė (adresas) – Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga. Administracijos struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija jų veiklos nuostatuose nustatyta tvarka gali turėti sąskaitų bankuose, antspaudą. 6. Administracija yra biudžetinė įstaiga, finansuojama iš Savivaldybės biudžeto. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. jaunimo politikos įgyvendinimas savivaldybės teritorijoje.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
jaunimo politikos įgyvendinimas savivaldybės teritorijoje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
10. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
12. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
13. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
14. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
15. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
16. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
17. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
18. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
20. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
22. Atlieka funkcijas, nurodytas tipiniame savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriaus (patarėjo) pareigybės aprašyme, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. kovo 4 d. įsakymu Nr. A1-68 Dėl Tipinio savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriaus (patarėjo) pareigybės aprašymo patvirtinimo.
23. Planuoja ir organizuoja supaprastintus viešuosius pirkimus pagal vykdomas funkcijas, rengia inicijuojamų viešųjų pirkimų konkursų sąlygas, sudaromų sutarčių projektus, atliktų viešųjų pirkimų ataskaitas rengia viešinamąją informaciją vykdomų funkcijų klausimais ir organizuoja jos viešinimą.
24. Dalyvauja rengiant ir įgyvendina savivaldybės administracijos strateginius veiklos planus ir vykdomas programas siekiant savivaldybės administracijos strateginių tikslų įgyvendinimo.
25. Sudarydamas sąlygas tinkamam dokumentų valdymui, formuoja tvarkomų dokumentų bylas ir nustatytu laiku perduoda bylas į archyvą.
26. Dalyvauja savivaldybės institucijų ir pareigūnų sudarytų kolegialių organų (komisijų, komitetų, tarybų, darbo grupių ir kt.) darbe, gavęs įgaliojimą, atstovauja savivaldybei, jos institucijoms, savivaldybės administracijai teismuose, prezentacijose, konferencijose ir kituose renginiuose siekiant įgyvendinti savivaldybės teises, pareigas ir teisėtus interesus.
27. Tvarko savo darbo laiko apskaitą.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2.
studijų kryptis – edukologija (arba);
28.3.
studijų kryptis – pedagogika (arba);
28.4.
studijų kryptis – sociologija (arba);
28.5.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
28.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.7.
darbo patirties sritis – jaunimo politikos ar programų įgyvendinimo srities patirtis;
28.8.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
29. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
29.1. anglų (B1) arba prancūzų (B1) arba vokiečių (B1).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
30.2.
organizuotumas - 4 lygis;
30.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
30.4.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
30.5.
komunikacija - 4 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1.
įžvalgumas - 4 lygis;
31.2.
dalykinių ryšių tinklo kūrimas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Jurgita Kozlova-Burokė |
Telefonas: | +370 672 86093 |
El. paštas: | jurgita.kozlova-buroke@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa