Paslaugos
Skelbimo nr.: | 87968 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-05-10 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-05-25 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Savivaldybės įmonė "SUSISIEKIMO PASLAUGOS" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Klientų aptarnavimo specialistas (DU 1064-1596 Eur. neatskaičius mokesčių) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
SAVIVALDYBĖS ĮMONĖS „SUSISIEKIMO PASLAUGOS“ KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO (-ĖS) (KPV-KAS-4) PAREIGINIAI nuostatai
REIKALAVIMAI Šias pareigas einantis darbuotojas (-a) turi atitikti šiuos reikalavimus: 8.1. ne žemesnis kaip aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas; 8.2. ne mažesnė nei 1 (vienerių) metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; 8.3. gebėjimas dirbti komandoje, puikūs komunikaciniai ir konfliktų sprendimo įgūdžiai, gebėjimas priimti sprendimus ir susidoroti su dideliu informacijos srautu; 8.4. puikus valstybinės kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu; 8.5. užsienio kalbos (anglų, rusų arba lenkų) žinios ne žemesniu nei B2 lygiu žodžiu ir raštu; 8.6. puikūs darbo kompiuteriu MS Office programomis įgūdžiai; 8.7. darbo su kasa išmanymas (galioja darbui klientų aptarnavimo centruose). pareigos IR FUNKCIJOS Šias pareigas einantis darbuotojas: 9.1. aptarnauja klientus telefonu; 9.2. rengia atsakymus į klientų kreipinius el. paštu ir raštu, prireikus bendradarbiaujant su kitais Įmonės padaliniais; 9.3. dalyvauja apmokant naujus darbuotojus ir įvedant į skyriaus veiklą; 9.4. teikia klientams informaciją apie užfiksuotus naudojimosi paslaugomis pažeidimus bei nagrinėja su tuo susijusius nusiskundimus Įmonės taisyklėse ir Teisės aktuose nustatyta tvarka; 9.5. teikia informaciją apie Įmonės teikiamas paslaugas klientų aptarnavimo centruose, telefonu bei elektroninėmis ryšio priemonėmis; 9.6. administruoja klientų atsiliepimus ir perduoda suinteresuotiems įmonės padaliniams: 9.7. vadovo pavedimu aptarnauja klientus klientų aptarnavimo centruose ir atlieka šias funkcijas: vykdo grynųjų pinigų operacijas; parduoda bilietus ir kitas prekes; vykdo reklamacijos procedūras; priima rinkliavos mokėjimus ir kt.; 9.8. vadovaujantis nustatyta tvarka atlieka viešojo transporto bilietų, el. pinigų, prekių, rinkliavos grąžinimo, keitimo, perkėlimo procedūras; 9.9. nagrinėja ir administruoja gyventojų/ įstaigų prašymus išduoti leidimus statyti automobilį mokamose stovėjimo vietose; 9.10. išduoda/ anuliuoja leidimus pagal vietinės rinkliavos nuostatus; 9.11. administruoja rinkliavos leidimų duomenų bazę (atlieka pakeitimus, susijusius su leidimų teritorijomis, suveda rinkliavos leidimų, mokėjimų ir kitą informaciją, suveda ikiteisminio tyrimo įstaigų automobilių duomenis); 9.12. administruoja klientų kreipinius dėl automobilių stovėjimo įmonės eksploatuojamose transporto priemonių stovėjimo aikštelėse. 9.13. ne administracijos darbo valandomis priima ir nukreipia budinčiam kontrolieriui iškvietimus dėl rezervuotų vietų pažeidimų; 9.14. bendradarbiauja su kitais įmonės padaliniais siekiant bendro Įmonės veiklos ir paslaugų kokybės gerinimo; 9.15. dalyvauja Įmonės ar kitų institucijų sudarytų komisijų ar darbo grupių veikloje, veiklos aptarimuose, pasitarimuose, posėdžiuose ir kt. Be šiuose nuostatuose tiesiogiai išvardytų pareigų, darbuotojas vykdo ir kitas tiesioginio vadovo duotoms užduotims įgyvendinti reikalingas funkcijas, susijusias su jo atliekamomis pareigomis. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
__________________________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 270 9339 |
El. paštas: | office@vilniustransport.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Žolyno g. 15 |
Nėra diskusijų