Paslaugos
Skelbimo nr.: | 102184 | |
---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-01-22 | |
Skelbimas galioja iki: | 2025-02-05 (imtinai) | |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kupiškio Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazija | |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Kupiškio Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazija | |
Pareigos: | Kupiškio Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijos Projektų (padalinio) vadovas | |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,94 | |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1678,28 | |
Darbo vieta (miestas): | Kupiškis | |
Informacija apie įstaigą: | Kupiškio Lauryno Stuokos - Gucevičiaus gimnazija Savivaldybės biudžetinė įstaiga Vytauto g. 21, Kupiškis 40115 Tel. (8 459) 35 046 El. p. stuoka@gmail.com www.kupiskiogimnazija.lt Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre Įmonės kodas 190043194 |
|
Pareigybės aprašymas: | ||
KUPIŠKIO LAURYNO STUOKOS-GUCEVIČIAUS GIMNAZIJA (kodas 190043194)
UGDYMO APRŪPINIMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas yra priskiriamas kvalifikuotų darbuotojų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2 lygio pareigybė. 3. Pareigybės paskirtis – organizuoti ugdymo aprūpinimo skyriaus darbą, užtikrinant ugdymo kokybei būtinas sąlygas. 4. Pareigybės pavaldumas – ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas pavaldus gimnazijos direktoriui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 5.2. turėti energetikos darbuotojo pažymėjimą (šilumos vartotojams, elektros energijos vartotojams); 5.3. turėti vairuotojo pažymėjimą; 5.4. žinoti ir išmanyti: 5.4.1. gimnazijos darbo organizavimo tvarką; 5.4.2. viešųjų pirkimų, darbuotojų saugos ir sveikatos, pastatų būklės priežiūros, civilinės ir gaisrinės saugos, apsaugos nuo elektros reikalavimus; 5.4.3. medžiagų sunaudojimo ir nurašymo tvarką; 5.4.4. gimnazijos turimų automobilių eksploatavimo reikalavimus; 5.4.5. gimnazijos teritorijos ribas; 5.4.6. gimnazijai taikomas higienos normas ir taisykles. 5.5. ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas privalo vadovautis: 5.5.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais; 5.5.2. Lietuvos Respublikos nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą; 5.5.3. vidaus darbo tvarkos taisyklėmis; 5.5.4. darbo sutartimi; 5.5.5. šiuo pareigybės aprašymu; 5.5.6. kitais gimnazijos lokaliniais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas vykdo šias funkcijas: 6.1. Organizuoja ir vykdo teisės aktus atitinkančius viešuosius pirkimus: 6.1.1. renka informaciją apie įrengimų, inventoriaus, prekių, darbų ir paslaugų poreikį Gimnazijoje; 6.1.2. rengia planuojamų atlikti einamaisiais biudžetiniais metais viešųjų pirkimų plano ir kitų dokumentų, susijusių su viešaisiais pirkimais, projektus, viešųjų pirkimų ataskaitas; 6.1.3. vykdo perkamų prekių, darbų, paslaugų kainų atitikties viešųjų pirkimų sutartyse nustatytoms kainoms kontrolę; 6.1.4. atsako už įsigyjamų prekių, įrenginių, įrengimų atitiktį teisės aktais nustatytiems kokybėms reikalavimams, kokybę įrodančių dokumentų kaupimą ir saugojimą Gimnazijoje; 6.1.5. aprūpina Gimnazijos darbuotojus darbo bei mokymo priemonėmis, mokymui ir darbui reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrenginiais; 6.1.6. užtikrina pagal teisės aktus privalomos informacijos pateikimą ir atnaujinimą Gimnazijos interneto svetainės srities „Viešieji pirkimai“; 6.1.7. prižiūri ar tinkamai vykdomos viešųjų pirkimų sutartys; 6.1.8. užtikrinti teisės aktų reikalavimus atitinkantį viešųjų pirkimų procedūrų vykdymą. 6.2. Užtikrina tinkamą Gimnazijos pastatų, patalpų, inventoriaus ir vidaus inžinerinių tinklų būklę: 6.2.1. organizuoja patalpų remontą, kontroliuoja jo eigą; 6.2.2. vykdo apšvietimo, šildymo, ventiliacijos, kanalizacijos ir kitų vidaus inžinerinių tinklų techninės būklės vertinimą, priežiūrą, atsako už savalaikį gedimų šalinimą; 6.2.3. užtikrina Higienos normų reikalavimus atitinkantį Gimnazijos patalpų apšvietimą, šildymą, patalpų ir Gimnazijos teritorijos valymą; 6.2.4. užtikrina švarą ir tvarką Gimnazijos pagalbinėse patalpose, rūsiuose, palėpėse, garažuose ir kt.; 6.2.5. vykdo pastatų, kiemo statinių ir kitų įrenginių būklės priežiūrą, nedelsiant imtis priemonių rizikoms šalinti; 6.2.6. užtikrina, kad Gimnazijos teritorijoje augantys medžiai nekeltų pavojaus ugdytinių ir darbuotojų saugumui, reikalui esant, organizuoja medžių genėjimo, nupjovimo darbus; 6.2.7. rūpinasi savalaike Gimnazijos patalpų deratizacija ir dezinfekcija; 6.2.8. užtikrina, kad būtų laiku atliktas Gimnazijos šildymo sistemos paruošimas rudens ir žiemos sezonams bei pradėtas Gimnazijos patalpų šildymas; 6.2.9. užtikrina periodinį Gimnazijos pastatų lietvamzdžių valymą; 6.2.10. užtikrina, kad Gimnazijos veiklai naudojami baldai, įrengimai ir įrenginiai būtų techniškai tvarkingi, atitiktų Higienos normų reikalavimus; 6.2.11. vykdo pagal panaudos sutartis ar kitais pagrindais perduotų Įstaigos patalpų būklės periodinę priežiūrą, apie nustatytus trūkumus nedelsdamas informuoja Gimnazijos direktorių. 6.3. Rūpinasi Gimnazijos transportu, organizuoja ir kontroliuoja vairuotojų darbą: 6.3.1. užtikrina mokinių pavėžėjimą; 6.3.2. tikrina transporto priemonių vairuotojų neblaivumą (girtumą); 6.3.3. vykdo Gimnazijos transporto priemonių naudojimo kontrolę; 6.3.4. užtikrina Gimnazijos transporto priemonių techninės būklės priežiūros, transporto priemonės pateikimo techninei apžiūrai, operatyvaus gedimų šalinimo savalaikes procedūras; 6.3.5. užtikrina Gimnazijos transporto priemonių draudimą. 6.4. Rūpinasi darbuotojų sauga ir sveikata, Gimnazijos patalpų ir turto saugumu: 6.4.1. rengia darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos instrukcijų projektus; 6.4.2. organizuoja darbuotojų civilinės saugos mokymus ir pratybas; 6.4.3. užtikrina teisės aktų nustatytų gaisrinės saugos reikalavimų įgyvendinimą Gimnazijoje; 6.4.4. aprūpina Gimnaziją gaisro gesinimo priemonėmis, užtikrina savalaikį patikros atlikimą; 6.4.5. aprūpina Gimnazijos darbuotojus asmeninėmis apsaugos ir darbo priemonėmis, vykdo jų išdavimą, kontroliuoja naudojimą; 6.4.6. kontroliuoja Gimnazijos apsaugos sistemų tinkamą veikimą, nedelsdamas reaguoja į apsaugos sistemų sukeltą aliarmą Gimnazijos nedarbo laiku, savaitgaliais ir švenčių dienomis; 6.4.7. užtikrina gimnazijos pastatų techninės būklės ir ugdymosi erdvių atitiktį higienos normų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių pastatų būklę, reikalavimams; 6.4.8. užtikrina tinkamą darbuotojų darbo saugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų įgyvendinimą; 6.4.9. užtikrinti tinkamą civilinę saugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų vykdymą. 6.5. Užtikrina racionalų Gimnazijos išteklių (turto ir lėšų) naudojimą: 6.5.1. pateikia kiekvieną mėnesį elektros, vandens, šilumos tiekimo įmonėms informaciją apie sunaudotą šių resursų kiekį; 6.5.2. veda elektros, vandens ir šilumos energijos rodmenų apskaitą, analizuoja duomenis; 6.5.3. operatyviai reaguoja į ženklius suvartotų elektros, vandens ir šilumos energijos resursų rodmenų pokyčius, aiškinasi priežastis, imasi veiksmų gedimų šalinimui; 6.5.4. užtikrina savalaikį tikslių duomenų pateikimą sąskaitoms už elektros, šilumos energiją, vandenį juridiniams asmenims, kurie naudojasi Gimnazijos patalpomis, išrašyti; 6.5.5. užtikrina, kad einamųjų metų Gimnazijos kreditoriniai įsiskolinimai neviršytų praėjusiųjų metų kreditorinių įsiskolinimų bei kontroliuoja, kad išlaidos neviršytų skiriamų biudžeto asignavimų; 7. Sudaro Gimnazijos ūkinių darbuotojų darbo grafikus, organizuoja ir kontroliuoja jų darbą. 8. Užtikrina Lietuvos valstybės vėliavos iškėlimą teisės aktų nustatyta tvarka. 9. Rengia vidaus tvarkomųjų dokumentų Gimnazijos ūkinės veiklos klausimais projektus. 10. Vykdo savalaikį netinkamo (negalimo) naudoti inventoriaus ir medžiagų nurašymą, turto inventorizaciją. 11. Teikia informaciją ir duomenis Gimnazijos veiklos planavimo dokumentams ir ataskaitoms parengti. 12. Kontroliuoja, kad Gimnazijoje ir jos teritorijoje nebūtų vartojami alkoholiniai gėrimai, narkotinės ir psichotropinės medžiagos. 13. Padeda kurti emociškai saugią ugdymo(si) aplinką, reaguoja į Gimnazijoje ar jos teritorijoje pastebėtus smurto ir patyčių atvejus, imasi priemonių pagalbai suteikti. 14. Laikosi įstaigos darbo tvarkos taisyklių, saugos darbe, gaisrinės saugos, sanitarijos ir higienos taisyklių reikalavimų. 15. Pasitikrina laiku sveikatą. 16. Laikosi etikos normų, dalykiškai, mandagiai bendrauja su gimnazijos bendruomenės nariais. 17. Išlaiko informacijos konfidencialumą. 18. Vykdo kitus teisėtus Gimnazijos direktoriaus ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus: 18.1. laikinai eina direktoriaus pareigas, jo atostogų, komandiruotės, ligos metu ir kitais neatvykimo į darbą atvejais, kai direktoriaus pavaduotojas ugdymui dėl atostogų, ligos, komandiruotės ar kitų svarbių priežasčių negali laikinai eiti direktoriaus pareigų. Papildymas: Nr.1-130, 2022-12-23. IV SKYRIUS BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 19. Ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas už pavestų funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 20. Ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Gimnazijos direktoriui. 21. Ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas už darbo drausmės pažeidimus gali būti traukiamas drausminėn atsakomybėn. Drausminę nuobaudą skiria Gimnazijos direktorius. Susipažinau ir sutinku ___________________ (parašas) ___________________ (vardas, pavardė) ___________________ (data) |
||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Kupiškio r. sav. Kupiškio m. Vytauto g. 21 |
Nėra diskusijų