Įstaigos pavadinimas: | Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
---|---|
Pareigos : | Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį |
Pareigų pavadinimas: | Informacinių sistemų ir dokumentų valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas |
Darbo vieta: | Gedimino pr. 17, Vilnius |
Reikalavimai: | |
1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, dokumentų rengimą, apskaitą ir tvarkymą, Susisiekimo ministerijos darbo reglamentu, Susisiekimo ministerijos vidaus tvarkos taisyklėmis, kitais ministerijos darbo tvarką reglamentuojančiais teisės aktais;3. išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles; 4. išmanyti tarnybinio protokolo reikalavimus; 5. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 6. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu. |
|
Funkcijos: | |
1. formuoja pavedimus pagal ministerijos vadovybės rezoliucijas; 2. registruoja vidaus dokumentus DVS, skenuoja dokumentus ir užtikrina, kad jie būtų įrašyti į DVS registracijos korteles; registruoja gautus ir siunčiamus dokumentus; 3. perduoda ministerijos administracijos padaliniams su jų veikla susijusius dokumentus arba su jais supažindina, skelbia ministerijos darbuotojų komandiruočių ataskaitas Vidaus komunikacijos sistemoje, tvarko ministerijos darbuotojų komandiruočių Lietuvos Respublikoje apskaitą; 4. analizuoja ir teikia informaciją apie dokumentų ir pavedimų vykdymo eigą, sistemina pavedimų kontrolės vykdymo rezultatus; 5. teikia duomenis į Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinę sistemą ir Teisės aktų registrą; 6. siunčia informaciją faksu ir elektroniniu paštu, kopijuoja ir daugina dokumentus, įriša ir išriša dokumentus; 7. rengia dokumentų valdymo srities skyriaus tvarkomuosius, organizacinius dokumentus; 8. užtikrina ministerijos vadovybės efektyvų ir sklandų darbą (planuoja darbotvarkes ir darbinius susitikimus), koordinuoja teikiamų pasirašyti ir vizuoti dokumentų procesą, posėdžių, tarnybinių komandiruočių medžiagos pateikimą; 9. vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, kad būtų pasiekti ministerijos strateginiai tikslai. |
|
Darbo užmokestis: | 18 BMA |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti: | |
1. prašymas leisti dalyvauti atrankoje (pridedama) 2. gyvenimo aprašymas (CV); 3. išsilavinimą patvirtinantis dokumentas; 4. anglų kalbos mokėjimą (B1 lygiu) patvirtinantis dokumentus, |
|
Dokumentai priimami adresu: | el. paštu: loreta.barsauskiene@sumin.lt, Gedimino pr. 17, Vilnius |
El. pašto adresas | loreta.barsauskiene@sumin.lt |
Pretendentų atrankos būdas: | pokalbis |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: | www.sumin.lt (8 5) 239 3961, 2393 960 |
Prisegti dokumentai: | Prašymas dalyvauti atrankoje.docx (13.64 Kb) |
Skelbimas galioja iki: | 2016-09-21 |