Paslaugos
Skelbimo nr.: | 103390 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-17 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-03-31 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
Pareigos: | Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Personalo valdymo skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficiento intervalas - nuo 1,87 iki 2,81. Konkretus koeficiento dydis bus nustatytas pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo apmokėjimo sistemos aprašo IV skyriaus nuostatas. Koeficiento dydis priklausys nuo kandidato darbo patirties trukmės pareigybės aprašyme nustatytoje ar su ja susijusioje srityje bei gebėjimo savarankiškai dirbti. Darbo vieta - Vilniaus g. 33, Vilnius Bus sudaroma neterminuota darbo sutartis, taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis. Darbo laiko norma - 40 val. per savaitę. Dokumentai, kuriuos būtina pateikti pretendentui: Prašymą leisti dalyvauti konkurse. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą. Darbo patirtį žmogiškųjų išteklių valdymo srityje patvirtinantį dokumentą. Vadovaujamo darbo patirtį patvirtinantį dokumentą. Pokyčių valdymo patirties patirtį patvirtinantį dokumentą. Užsienio kalbos mokėjimo lygį patvirtinantį dokumentą. Gyvenimo aprašymą. Užpildytą pretendento anketą. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija siūlo: Dinamišką ir įdomią veiklą. Draugiškus, visada palaikančius ir profesionalius kolegas. Naujus profesinius kontaktus. Mokymosi ir tobulėjimo galimybes, narystę Personalo valdymo profesionalų asociacijoje. Lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti pačiame Vilniaus centre. Kita informacija: https://bit.ly/SAM_PVS_vedejas Kontaktai išsamesnei informacijai gauti: Ilona Truchina Personalo valdymo skyriaus vyriausioji specialistė Tel. Nr.: + 370 653 06 132 El. p.: ilona.truchina@sam.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2025 m. kovo 10 d. įsakymu Nr. V-182 LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS PERSONALO VALDYMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Personalo valdymo skyriaus (toliau – skyrius) vedėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (struktūrinių padalinių vadovų, jų pavaduotojų, kitų pavaldžių darbuotojų turinčių ar vadovaujantiems darbuotojams prilygintų specialistų grupė). 2. Pareigybės lygis – A1. 3. Skyriaus vedėjo pareigybė yra reikalinga organizuoti ir kontroliuoti skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą žmogiškųjų išteklių valdymo srityje (pareigybės lygis – 7). 4. Skyriaus vedėjas tiesiogiai pavaldus ministerijos kancleriui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį viešojo administravimo, teisės ar vadybos studijų krypties išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija; 5.2. turėti ne mažesnę negu 5 metų darbo patirtį žmogiškųjų išteklių valdymo srityje; 5.3. turėti ne mažesnę negu 5 metų vadovaujamojo darbo patirtį; 5.4. mokėti anglų kalbą B1 lygiu; 5.5. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą ir darbo santykius, viešąjį administravimą, žmogiškųjų išteklių valdymą ir tvarkymą; 5.6. išmanyti žmogiškųjų išteklių valdymo procesus (darbo santykiai, atlygis, veiklos valdymas, darbuotojų pritraukimas ir atranka, ugdymas, adaptacija ir kt.); 5.7. turėti pokyčių valdymo patirties; 5.8. gebėti vadovauti komandai bei kurti motyvuojančią aplinką; 5.9. turėti gerus komunikacinius įgūdžius bei gebėjimus spręsti sudėtingas situacijas; 5.10. turėti gerą strateginį mąstymą, organizacinius ir lyderystės įgūdžius; 5.11. gebėti parinkti bei taikyti įvairius talentų pritraukimo paieškos bei atrankos metodus ir šaltinius; 5.12. gebėti kurti santykius su aukščiausio lygio vadovais ir darbuotojais bendradarbiaujant skirtinguose įstaigos lygiuose; 5.13. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, prognozuoti rezultatus ir savarankiškai planuoti darbą; 5.14. mokėti dirbti savarankiškai ir komandoje, efektyviai planuoti ir valdyti laiką, kūrybiškai mąstyti; 5.15. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu, naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis; 5.16. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles, teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles; 5.17. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. organizuoja skyriaus darbą – paskirsto užduotis skyriaus darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, kontroliuoja jų vykdymą, užtikrina skyriaus darbo drausmę ir atsako už skyriui priskirtų uždavinių ir funkcijų vykdymą; 6.2. priima su skyriaus veikla susijusius sprendimus; 6.3. vadovauja skyriaus veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja skyriaus veiklai vykdyti aktualią informaciją; 6.4. vadovauja skyriaus veiklų vykdymui arba prireikus vykdo skyriaus veiklas; 6.5. vadovauja su skyriaus veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su skyriaus veikla susijusią informaciją; 6.6. vadovauja su skyriaus veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su skyriaus veikla susijusius dokumentus; 6.7. valdo skyriaus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka; 6.8. kuria ir diegia žmogiškųjų išteklių valdymo strategiją ir prižiūri jos įgyvendinimą, rengia personalo valdymo politiką ir procedūras, tvarkos aprašus ir metodikas; 6.9. formuoja, koordinuoja ir įgyvendina personalo adaptavimo, kvalifikacijos tobulinimo, skatinimo, motyvavimo bei karjeros sistemas, koordinuoja personalo paieškos ir atrankos procesą, dalyvauja atrankos komisijų veikloje; 6.10. sudaro sąlygas personalui išreikšti nuomonę įvairiais žmogiškųjų išteklių valdymo, darbo sąlygų, darbo aplinkos gerinimo ir psichosocialinės rizikos klausimais, atlieka gautų duomenų analizę bei teikia siūlymus dėl darbo aplinkos tobulinimo, prisideda formuojant įstaigos organizacinę kultūrą; 6.11. užtikrina teisės aktų, reglamentuojančių valstybės tarnybą ir darbo santykius, bei įstaigos personalo politikos įgyvendinimą; 6.12. teikia pasiūlymus dėl ministerijos vidaus procesų tobulinimo ir efektyvinimo, atlieka su kokybės vadyba susijusių skyriui priskirtų procesų stebėseną, teikia siūlymus dėl jų tobulinimo, veiksmingumo gerinimo; 6.13. pagal kompetenciją dalyvauja planuojant lėšų poreikį ir ministerijos strateginį veiklos planą; 6.14. pagal kompetenciją atstovauja ministerijai jai pavaldžiose įstaigose ir kitose institucijose, dalyvauja tarpinstitucinėse ir ministerijos darbo grupėse ir komisijose; 6.15. rengia savo veiklos planus ir ataskaitas, teikia siūlymus ministerijos kancleriui dėl skyriaus veiklos gerinimo, teikia pasiūlymus dėl skyriaus darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skatinimo, inicijuoja darbo pareigų pažeidimo procedūras, vertina darbuotojų tarnybinę veiklą; 6.16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus. Susipažinau _____________________ (parašas) _____________________ (vardas ir pavardė) _____________________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 85 2 66 14 00 |
El. paštas: | ministerija@sam.lt, info@sam.lt |
Adresas: | Vilniaus g. 33, LT-01506 Vilnius |
Nėra diskusijų