Paslaugos
Skelbimo nr.: | 102395 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-02-04 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-02-18 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Mažeikių seniūnijos Vyresnysis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,02 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1821,11 |
Darbo vieta (miestas): | Mažeikiai |
Informacija apie įstaigą: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija, kontaktinis asmuo Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji specialistė Jurgita Butavičienė, tel. +37044398248; +37065218836, el.paštas jurgita.butaviciene@mazeikiai.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Mažeikių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2025 m. sausio mėn. 24 d. įsakymu Nr. A1-143 MAŽEIKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS MAŽEIKIŲ SENIŪNIJOS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ 1. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos Mažeikių seniūnijos (toliau – Seniūnijos) vyresnysis specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau tekste – darbuotojas), priskiriamas B lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti. 2. Pareigybės lygis – B. 3. Pareigybės paskirtis – vyresniojo specialisto pareigybė skirta užtikrinti Seniūnijos veikloje naudojamo ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto, ūkinio inventoriaus ir atsargų, degalų, tepalų, kelionės lapų apskaitą ir kitų susijusių užduočių vykdymą. 4. Pareigybės pavaldumas - darbuotojas pavaldus seniūnui. II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį buhalterinės apskaitos išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų ir vienerių metų apskaitininko darbo patirtį; 5.2. turėti ne mažesnės kaip „B“ kategorijos vairuotojo ir galiojančią vairuotojo sveikatos medicininio patikrinimo pažymą, kuri leidžia vairuoti atitinkamos rūšies transporto priemones; 5.3. turėti galiojančią sveikatos medicininę pažymą, patvirtinančią asmens tinkamumą atlikti numatytas pareigas; 5.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu; 5.5. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, turto apskaitą, vietinių rinkliavų surinkimą, dokumentų rengimą ir įforminimą; 5.6. mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles; 5.7. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, būti pareigingu, nepriekaištingos reputacijos, gebėti dirbti komandoje; 5.8. privalo vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, Vyriausybės nutarimais, reglamentuojančiais turto apskaitą ir kitas su darbo funkcijomis susijusias sritis, Seniūnijos nuostatais, seniūno įsakymais bei nurodymais, kitomis su darbo funkcijų atlikimu susijusiomis galiojančiomis taisyklėmis ir šiuo pareigybės aprašymu. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. kontroliuoja Seniūnijos veikloje naudojamo turto būklę: įsigijus turtą, organizuoja jo sandėliavimą (atsargoms), paskyrimą į jo buvimo vietą (inventorius), sunaudojus trumpalaikį turtą Seniūnijos reikmėms ar pripažinus nereikalingu arba netinkamu naudoti, organizuoja šio turto nurašymą/likvidavimą, organizuoja ilgalaikio turto įvedimą į eksploataciją ir/ar jo likvidavimą, teikia ir pildo biologinio turto apskaitai reikalingus dokumentus; 6.2. išduoda darbo priemones, įrankius, medžiagas Seniūnijoje dirbantiems darbininkams, darbo funkcijų vykdymui, vykdo jų apskaitą; 6.3. išrašo tarnybinių automobilių kelionės ir traktorių darbo lapus ir veda jų apskaitą; 6.4. vykdo degalų ir tepalų sunaudojimo kontrolę, įsigijus transporto ar kitą variklinę priemonę, kuriai naudojami degalai ir/ar tepalai organizuoja, kad būtų patvirtintos normos, pagal galiojančią tvarką ir vykdoma jų apskaita; 6.5. organizuoja ilgalaikio ir trumpalaikio turto inventorizaciją užtikrina, kad apskaitos ir inventorizacijos procesai atitiktų teisės aktų reikalavimus; 6.6. rengia medžiagų ir inventoriaus nurašymo aktus, teikia patvirtinti seniūnui ir perduoda buhalterijos skyriui; 6.7. kontroliuoja medžiagų, atsargų, inventoriaus likučius, užtikrina jų optimalų poreikį: nebetinkamas naudoti veikloje (sulūžęs, nusidėvėjęs) inventorius, sunaudotos medžiagos ir atsargos nurašomi už einamąjį mėnesį ne vėliau kaip kitą mėnesį, laiku užpajamuojamas Seniūnijoje pagamintas turtas, įsigyjami/papildomi Seniūnijos veikloje reikalingos medžiagos, inventorius (teikia seniūnui likučių kiekius); 6.8. pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka juos perduoda į Seniūnijos archyvą; 6.9. vykdo grynųjų pinigų išėmimą iš automatizuotų stacionariųjų viešųjų tualetų ir jų įnešimą į banko sąskaitą pagal nustatytą tvarką; 6.10. pagal poreikį surenka informaciją apie Seniūnijoje naudojamas medžiagas, inventorių, kitą turtą, reikalingą rengiant technines specifikacijas ir teikia Seniūnijos darbuotojui, vykdančiam viešųjų pirkimų procedūras; 6.11. renka ir sistemina informaciją apie vietinių rinkliavų surinkimą, kurių administravimas priskirtas Seniūnijai; 6.12. vykdo darbo drabužių, specialiųjų darbo drabužių ir jų priedų apskaitą (pildo korteles gavus ir /ar nusidėvėjus darbo drabužiams ir jų priedams, kontroliuoja jų nurašymą, pagal patvirtintas normas); 6.13. rengia Seniūnijos veiklos ataskaitos projekto dalį, susijusią su vykdomomis funkcijomis ir teikia Seniūno pavaduotojui bendros ataskaitos konsolidavimui; 6.14. dalyvauja Mažeikių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ir darbo grupėms suformuoti uždaviniai; 6.15. užtikrina informacijos ir duomenų, kuriais disponuoja saugojimą ir konfidencialumą; 6.16. teikia savo veiklos metinę ataskaitą seniūnui; 6.17. vykdo kitus seniūno žodinius nenuolatinio pobūdžio pavedimus. IV. ATSAKOMYBĖ 7. Darbuotojas už pavestų funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą asmeniškai atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 443) 98204 |
El. paštas: | adminstracija@mazeikiai.lt |
Adresas: | Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai |
Nėra diskusijų