Paslaugos
Skelbimo nr.: | 62887 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-04-29 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-05-14 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Nacionalinė švietimo agentūra | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Nacionalinė švietimo agentūra | |||||
Pareigos: | Mokymo priemonių ir prevencinių programų skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,36 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2428,14 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
Informacija apie įstaigą: | Pareigybė galios nuo 2025 m. birželio 1 d., bus taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis. Pareiginės algos koeficientas nustatomas vadovaujantis NŠA Darbo apmokėjimo sistemos nuostatomis - nuo 1,36 iki 1,56. Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama švietimo politiką, vykdo valstybės švietimo stebėseną, organizuoja pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą ir švietimo įstaigų vadovų rezervo formavimą, vykdo mokinių pasiekimų vertinimą, analizuoja jų rezultatus, užtikrina vienodų sąlygų ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo prieinamumui ir geros kokybės švietimui sudarymo, bendradarbiauja su šalies ir tarptautinėmis organizacijomis, rengiant projektus, inicijuojant ir įgyvendinant priemones švietimo kokybei stiprinti. Darbo vieta – K. Kalinausko g. 7, LT-03107, Vilnius Kilus klausimams, prašome kreiptis į Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus specialistę Audronę Charūnienę, audrone.charuniene@nsa.smm.lt, +370 658 18080 |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
prevencinių programų stebėsena ir vertinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
17. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
18. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
19. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Analizuoja informaciją apie prevencinių programų ir kitų priemonių, skirtų prevencijai, prieinamumą, pasirinkimo bei įgyvendinimo galimybes..
24. Konsultuoja mokyklas, savivaldybes dėl prevencinių programų pasirinkimo tikslingumo bei jų įgyvendinimo galimybių..
25. Dalyvauja darbo grupėse, tarpžinybiniuose pasitarimuose priimant sprendimus dėl priemonių skirtų prevencijai tobulinimo..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2.
studijų kryptis – edukologija (arba);
26.3.
studijų kryptis – andragogika (arba);
26.4.
studijų kryptis – pedagogika;
arba:
26.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.6.
darbo patirties sritis – formaliojo švietimo srities patirtis;
26.7.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
27.2.
organizuotumas - 4 lygis;
27.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
27.4.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
27.5.
komunikacija - 4 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
įžvalgumas - 4 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus Specialistas (ŽIVS-S2) |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Audronė Charūnienė |
Telefonas: | +370 658 18080 |
El. paštas: | audrone.charuniene@nsa.smm.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. K. Kalinausko g. 7 |
Nėra diskusijų