Paslaugos
Skelbimo nr.: | 103548 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-21 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-04-04 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Antakalnio poliklinika |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Moterų konsultacijos Vyresnysis (-oji) akušeris (-ė) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | www.antakpol.lt Darbo užmokestis 3696 Eur (neatskaičius mokesčių) |
Pareigybės aprašymas: | |
VYRESNIOJO AKUŠERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. BENDROJI DALIS 1. Vyresniuoju akušeriu priimamas Lietuvos Respublikos pilietis ar asmuo, turintis leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikos teritorijoje, puikiai mokantis valstybinę kalbą, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka įgijęs akušerio profesinę kvalifikaciją ir turintis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą ir galiojančią akušerijos praktikos licenciją verstis akušerijos praktika, turintis ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį akušerijos srityje. Užsienyje įgyta profesinė kvalifikacija pripažįstama Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 2. Vyresnysis akušeris: 2.1. turi atitikti reikalavimus LR Sveikatos apsaugos ministro 2016 m. liepos 21 d. Nr. V-967 įsakymo galiojančioje redakcijoje „Dėl minimalių slaugos administratoriaus kvalifikacinių reikalavimo aprašo patvirtinimo“; 2.2. išmanyti slaugos politiką bei akušerijos proceso vadybą; 2.3. suprasti slaugos/akušerijos, kaip sveikatos priežiūros sistemos sudedamosios dalies, svarbą; 2.4. užtikrinti racionalų turimų slaugos/akušerijos žmogiškųjų ir materialiųjų išteklių panaudojimą ir kontrolę, siekiant užtikrinti kokybišką ir efektyvią sveikatos priežiūrą, orientuotą į paciento poreikius; 2.5. gebėti numatyti ir nurodyti, kaip spręsti svarbiausius uždavinius, koordinuoti visą slaugos ir akušerijos procesą; 2.6. žinoti ir mokėti planuoti, taikyti ir vertinti slaugos/akušerijos priemones (rinkti, kaupti ir tvarkyti duomenis, atlikti aprašomąją analizę, vertinti slaugos/akušerijos kokybę įstaigoje, pateikti išvadas) ir mokėti pagrįsti jų poreikį; 2.7. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, kritiškai vertinti duomenis ir rengti išvadas, sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu; 2.8. gebėti priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje, vesti derybas, spręsti konfliktus, deleguoti atsakomybę; 2.9. išmanyti profesinės etikos ir tarnybinio protokolo reikalavimus; 2.10. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis; 2.11. turėti raštvedybos įgūdžių; 2.12. turėti nepriekaištingą reputaciją (elgesys ar veikla nepažeidžiant profesinės etikos ir deontologijos normų); 2.13. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą; 2.14. maloniai bendrauti su personalu, pacientais; 2.15. asmeninės savybės: pareigingumas, puikūs bendravimo įgūdžiai, pozityvumas, sąžiningumas, organizuotumas, atsakingumas, lankstumas, paslaugumas, kruopštumas, kantrumas; 3. Vyresnysis akušeris tiesiogiai pavaldus Vyriausiajam slaugos administratoriui ir netiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II. VYRESNIOJO AKUŠERIO PAREIGOS 4. Vyresnysis akušeris privalo vadovautis savo veikloje galiojančia akušerio medicinos norma MN 40:2021 (medicinos normai pasikeitus, vadovautis pakeitimu išdėstytu naujausia redakcija), galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, sveikatos apsaugos ministro įsakymais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą, Poliklinikos įstatais, poliklinikos darbo sutartimi, pareigybės aprašymu, darbo tvarkos taisyklėmis, elgesio kodeksu, kitais poliklinikos vidiniais dokumentais, įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.; 5. Organizuoti bendrosios praktikos slaugytojų ir akušerių veiklą; 6. Suorganizuoti darbuotojams prisijungimus prie el sistemų; 7. Organizuoti savarankišką akušerių paslaugų teikimą, vadovaujantis teisės aktais; 8. Siekiant geresnių skyriaus darbo rezultatų, planuoti darbus ateinantiems metams, numatant veiklos tikslus bei veiksmus tikslams įgyvendinti; 9. Naudotis pacientų informacine sistema; 10. Dalyvauti veiklos vertinimo pokalbiuose. Metinio veiklos vertinimas atliekamas vadovaujantis VšĮ Antakalnio poliklinikos direktoriaus įsakymu patvirtintu Metinio veiklos vertinimo tvarkos aprašu; 11. Suplanuoti savo ir pavaldaus personalo kvalifikacijos kėlimą ateinantiems metams, suteikiant galimybę laikytis licencijuojamos veiklos sąlygų; 12. Sudalyvavus kvalifikacijos kėlimo kursuose, konferencijose, pristatyti trumpai kolegoms ir skatinti kitus darbuotojus dalintis žiniomis; 13. Aktyviai dalyvauti sudarant išankstinį metinį skyriaus medikamentų, medicinos priemonių, įrangos, inventoriaus ir kt. poreikį; 14. Kontroliuoti skyriuje naudojamų vaistinių preparatų galiojimo datas, paskirstymą, tinkamą laikymą bei naudojimą; 15. Užtikrinti racionalų vaistų, medicinos priemonių, įrangos, smulkiojo inventoriaus panaudojimą; 16. Tinkamai užpildyti medicininę dokumentaciją, teisės aktų nustatyta tvarka; 17. Periodiškai tikrinti pavaldaus personalo pildomą medicininę dokumentaciją, atžymas pacientų informacinėje sistemoje, stebėti jų darbą, siekiant užtikrinti teikiamų (suteiktų) pacientams paslaugų kokybę bei pagerinti skyriaus veiklos rodiklius. Imtis priemonių šalinant darbo trūkumus; 18. Pildyti skyriaus darbuotojų darbo grafikus (iki mėnesio 15d.), darbo apskaitos žiniaraščius (iki einamojo mėnesio paskutinės darbo dienos); 19. Kontroliuoti, kad pavaldus personalas dirbtų grafike numatytu laiku; 20. Suderinti darbo grafiko pakeitimus; 21. Planuoti metines darbuotojų atostogas personalo valdymo programoje; 22. Kontroliuoti, kad medicinos prietaisas būtų naudojamas ir prižiūrimas laikantis gamintojo instrukcijų; 23. Užtikrinti savalaikį informacijos apie prietaiso gedimą pateikimą ar ūkinio pobūdžio problemas elektroninėje sistemoje; 24. Nedelsiant informuoti administracijos darbuotoją (pagal kompetenciją) apie papildomų prietaiso naudojimui reikalingų (atsižvelgiant į gamintojo rekomendacijas) ar kitų priemonių poreikį; 25. Užtikrinti, kad skyriuje būtų laikomasi higienos (dezinfekcijos) plano, tinkamai tvarkomos medicininės atliekos ir užtikrinamas sterilių gaminių naudojimo atsekamumas; 26. Užtikrinti, kad skyriuje dirbantys darbuotojai asmens apsaugos priemones (toliau – AAP) dėvėtų atsižvelgiant į sąlyčio (kontakto) su pacientu pobūdį; 27. Užtikrinti savalaikį skyriuje reikalingų AAP užsakymą ir jų apskaitą. Apmokyti darbuotojus teisingai dėvėti AAP, tinkamai apsirengti ir nusirengti, kad būtų išvengta savęs užsikrėtimo; 28. Kontroliuoti, kad po naudojimo AAP būtų tvarkomos kaip infekuotos atliekos, laikantis Lietuvos higienos normoje HN 66:2013 „Medicininės atliekos tvarkymo saugos reikalavimai“ nustatytų reikalavimų. Užtikrinti, kad nusirengimo vietose būtų pastatytos ir aiškiai paženklintos AAP surinkimo talpos; 29. Vadovautis ir laikytis infekcijų kontrolės reikalavimų, nustatytų vidiniuose dokumentuose ir Lietuvos higienos normoje HN 47-1:2020 „Asmens sveikatos priežiūros įstaigos: infekcijų kontrolės reikalavimai“; 30. Teikti pasiūlymus vyriausiajam slaugos administratoriui ir skyriaus vedėjui dėl darbo organizavimo pokyčių ir naujų procesų įvedimo; 31. Pareikalavus, pateikti vyriausiajam slaugos administratoriui ataskaitas, būtinas pildyti remiantis galiojančiais teisės aktais, siekiant analizuoti teikiamų paslaugų kokybę, gerinti jų prieinamumą; 32. Dalyvauti vyresniųjų slaugytojų, slaugos tarybos susirinkimuose. Nesant galimybei dalyvauti, deleguoti skyriui atstovaujančią slaugytoją/akušerį; 33. Bendradarbiauti su sveikatos priežiūros ir kitais specialistais; 34. Vadovauti studentų praktikai; 35. Atsakyti už einamąją finansinę kontrolę; 36. Kas mėnesį pateikti buhalterijai ataskaitas apie panaudotus medikamentus ir medicinos priemones, medžiagas; 37. Sutvarkyti įstatymų nustatyta tvarka saugomų dokumentų bylas ir perduoti saugojimui į archyvą; 38. Laiku atvykti į darbą; 39. Pranešti apie neatvykimą į darbą; 40. Dėvėti švarią ir tvarkingą medicininę aprangą bei rūpintis kitų darbuotojų tinkama išvaizda; 41. Tausoti poliklinikos inventorių, ekonomiškai ir saugiai juo naudotis; 42. Teikti informaciją apie paciento asmens duomenis, jo sveikatą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, užtikrinti asmens duomenų konfidencialumą; 43. Nedelsiant informuoti tiesioginį vadovą apie iškilusias su poliklinikos veikla susijusias problemas ir gręsiančią žalą; 44. Pastebėjus kito asmens, sveikatos priežiūros specialisto padarytą klaidą nedelsiant informuoti asmenį padariusi klaidą ir jo tiesioginį vadovą; 45. Dalyvauti organizuojant probleminių situacijų, susijusių su personalu ar/ir pacientais sprendimą. 46. Informuoti savivaldybės vaiko teisių apsaugos žinybą apie pastebėtą smurto atvejį prieš vaiką. 47. Organizuoti skyriaus slaugos/akušerijos personalo susirinkimus, perduodant aktualią informaciją, analizuojant problemas, darbo rodiklius, aptariant patalpų valymo kokybę bei atitikimą švaros standartui. Dalyvauti poliklinikos susirinkimuose; 48. Laikytis slaugos/akušerijos profesinės etikos principų, gerbti pacientų teises ir jų nepažeisti; 49. Teikti būtinąją medicinos pagalbą teisės aktų nustatyta tvarka; 50. Laikytis darbuotojų saugos ir sveikatos teisės aktų reikalavimų. III. VYRESNIOJO AKUŠERIO TEISĖS 51. Gauti darbui būtiną informaciją, priemones, įrangą, instrumentus, medikamentus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka; 52. Teikti pasiūlymus dėl darbo organizavimo bei darbo sąlygų gerinimo; 53. Pagal kompetenciją teikti slaugos paslaugas; 54. Dalyvauti kuriant ir diegiant naujus projektus; 55. Dalyvauti mokslo tiriamojoje veikloje; 56. Dalyvauti grupių ir komisijų veikloje; 57. Tobulinti profesinę kvalifikaciją Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka; 58. Vyresnysis akušeris gali turėti ir kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų teisių; 59. Gauti darbui būtiną informaciją, instrumentus, medikamentus bei kitas reikalingas priemones Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka; 60. Teikti pasiūlymus, kaip gerinti darbo sąlygas slaugos paslaugų kokybei užtikrinti; 61. Reikalauti užtikrinti optimalias darbo sąlygas (patalpos, įrenginiai, higieninės sąlygos, apsaugos priemonės, medicinos prietaisų priežiūra); 62. Nutraukus darbo santykius, paskutinę darbo dieną privalo grąžinti įstaigai priklausantį turtą. IV. VYRESNIOJO AKUŠERIO ATSAKOMYBĖ 63. Vyresnysis akušeris teisės aktų nustatyta tvarka atsako už: 63.1. pareigybės apraše, darbo tvarkos taisyklėse, Elgesio kodekse, procedūrose, įsakymuose numatytų pareigų bei funkcijų kokybišką vykdymą; 63.2. galiojančios medicinos normos nuostatų pažeidimą; 63.3. teisingos informacijos apie darbo rezultatus teikimą; 63.4. patikėtų materialinių vertybių saugojimą; 63.5. darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos reikalavimų vykdymą; 63.6. dėl savo kaltės padarytą žalą; 63.7. aplaidumą, 63.8. sanitarijos, higienos normų nesilaikymą; 63.9. už einamąją finansinę kontrolę; 63.10. bioetikos reikalavimų pažeidimą. 67. Darbuotojas įsipareigoja išlaikyti visišką žinių ir informacijos, kurią ji/jis gavo dirbdamas VšĮ Antakalnio poliklinikoje, slaptumą. Darbuotojas įsipareigoja neatskleisti jokių veiklos ir komercinių paslapčių, ar kitos konfidencialaus pobūdžio informacijos, susijusios su VšĮ Antakalnio poliklinika, jos partneriais, vadovybe, kontrahentais, arba kitais asmenimis, susijusiais su VšĮ Antakalnio poliklinika, nepaisant to, ar tokia informacija liečia pačią VšĮ Antakalnio polikliniką ar, ji buvo perduota jai ar Darbuotojui trečiosios šalies. Šis įsipareigojimas galioja nepriklausomai nuo to, ar šios veiklos/komercinės paslaptys susijusios su Darbuotojo pareigomis VšĮ Antakalnio poliklinikoje. Veiklos/komercinės paslaptys yra duomenys, kuriuos VšĮ Antakalnio poliklinika siekia išlaikyti konfidencialiais. Veiklos/komercinėmis paslaptimis yra laikomi šie duomenys: informacija, susijusi su bendromis VšĮ Antakalnio poliklinikos veiklos operacijomis, tokiomis, kaip: veiklos planai ir ataskaitos, gautos pajamos, kaštai, kainų struktūra, ūkinės veiklos organizavimas, kontrahentų, tiekėjų ir pacientų sąrašai, tiekėjų ir pacientų kontaktiniai ir asmens duomenys, sąlygos taikomos tiekėjams ir pacientams, informacija apie kitus VšĮ Antakalnio poliklinikos darbuotojus, bet kokia informacija apie VšĮ Antakalnio poliklinikos sukurtus ar naudojamus technologinius procesus, bet kokia informacija apie VšĮ Antakalnio poliklinikos vykdomus ir planuojamus tyrimus, bet kokia informacija apie VšĮ Antakalnio poliklinikos sudarytas ar planuojamas sudaryti sutartis, prisiimtus įsipareigojimus, jų sąlygas, taip pat kita VšĮ Antakalnio poliklinikos konfidenciali informacija. Darbuotojas privalo gauti tiesioginį išankstinį raštišką VšĮ Antakalnio poliklinikos pritarimą bet kokiai išimčiai dėl veiklos/komercinių paslapčių įsipareigojimų. Darbuotojas negali daryti jokių VšĮ Antakalnio poliklinikos dokumentų ar duomenų laikmenų kopijų asmeniniais tikslais. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 234 4518 |
El. paštas: | info@antakpol.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Antakalnio g. 59 |
Nėra diskusijų