Remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. liepos 24 d. nutarimu Nr. 765 „Dėl Valstybės tarnautojų registro reorganizavimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugpjūčio 10 d. nutarimo Nr. 1255 „Dėl valstybės tarnautojų registro nuostatų patvirtinimo pakeitimo“ nuo 2019 m. rugpjūčio 1 d. Valstybės tarnybos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, kaip pagrindinio Valstybės tarnautojų registro tvarkytojo, funkcijos perduotos Informatikos ir ryšių departamentui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos.
Visais Valstybės tarnautojų registro tvarkymo klausimais, tarp jų ir dėl tarnybos stažo, registro pažymų ir išrašų, dėl duomenų atnaujinimo bei šio registro tvarkymo teisių suteikimo, prašome kreiptis pagal kompetenciją į Informatikos ir ryšių departamentą prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Su Valstybės tarnautojų registro tvarkymu susijusias problemas prašome registruoti Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos ITT paslaugų tarnybos tel. (8 5) 271 7777, el. paštu – ittpagalba@vrm.lt. Kreiptis į ITT paslaugų tarnybą galima visa parą. Darbo dienomis teikiamos konsultacijos dėl paslaugų bei naudotojų administravimo: pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais 8.00-12.00 val. ir 12.45-17.00 valandomis; penktadieniais 8.00-15.45 valandomis.