Paslaugos
Skelbimo nr.: | 61882 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-01-22 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-02-05 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kelmės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,30 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2321,02 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Kelmė | ||||
Informacija apie įstaigą: | Kelmės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Vytauto Didžiojo g. 58, Kelmė. Kontaktiniai duomenys susisiekimui: +370 634 97 427, e. p. neringa.dirmeikiene@kelme.lt, Neringa Dirmeikienė, Savivaldybės kontrolierė. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės kontrolieriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. finansinis, atitikties ir veiklos auditai, vertinimai.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
14. Atlieka kitas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai nustatytas funkcijas.
15. Apdoroja su korupcijos prevencija susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su korupcijos prevencija susijusios informacijos apdorojimą. Rengia ir teikia pasiūlymus su korupcijos prevencija susijusiais klausimais.
16. Vykdo duomenų apsaugos pareigūno funkcijas.
17. Rengia planų, ataskaitų, išvadų, sprendimų projektus.
18. Kontroliuoja audito metu pateiktų rekomendacijų vykdymą audituojamuose subjektuose.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
19.3.
studijų kryptis – finansai (arba);
19.4.
studijų kryptis – teisė (arba);
19.5.
studijų kryptis – apskaita (arba);
arba:
19.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7.
darbo patirties sritis – finansinio audito srities patirtis ;
19.8.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1.
komunikacija - 4 lygis;
20.2.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
20.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
20.4.
organizuotumas - 4 lygis;
20.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.
22. Profesinė kompetencija:
22.1.
finansų valdymas ir apskaita - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Kristina Golubauskaitė-Šapošnikovienė |
Telefonas: | +37067289496 |
El. paštas: | kristina.golubauskaite-saposnikoviene@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų