Paslaugos
| Skelbimo nr.: | 102672 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-02-12 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-02-26 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
| Pareigos: | Personalo administravimo departamento 8-osios personalo administravimo grupės Konkursų, atrankų ir komisijos posėdžių administravimo specialistas (pareiginės algos koeficientas 0,77-1,03) (4 laisvos pozicijos) |
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
| Darbo vieta (miestas): | Nenustatyta |
| Informacija apie įstaigą: | Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras (NBFC) šiuo metu atlieka 143 valstybės įstaigų finansinės apskaitos ir 239 valstybės įstaigų personalo administravimo funkcijas. Konkursų, atrankų ir komisijos posėdžių administravimo specialisto pareiginės algos koeficientas 0,77-1,03. Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos, kurioje dirba daugiau nei 400 darbuotojų. Išsamesnės informacijos teirautis Agnės Taukytės tel. +370 644 18481 arba el. paštu agne.taukyte@nbfc.lt |
| Pareigybės aprašymas: | |
| PATVIRTINTA Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2020 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-728 (Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2024 m. spalio 29 d. įsakymo Nr. V-534 redakcija) NACIONALINIO BENDRŲJŲ FUNKCIJŲ CENTRO PERSONALO ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO 8-OSIOS PERSONALO ADMINISTRAVIMO GRUPĖS KONKURSŲ, ATRANKŲ IR KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS 1. Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – NBFC) Personalo administravimo departamento (toliau – Departamentas) 8-osios personalo administravimo grupės (toliau – Grupė) konkursų, atrankų ir komisijos posėdžių administravimo specialisto pareigybė priskiriama specialistų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Grupės vadovui. 4. Pareigybės paskirtis – tvariai, patikimai ir profesionaliai teikti konkursų ir atrankų vykdymo, sekretoriavimo komisijų posėdžiuose paslaugas Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos, ministerijų, Vyriausybės įstaigų, Vyriausybės atstovų įstaigos, ministrų valdymo sritims priskirtų įstaigų prie ministerijų, kitų biudžetinių įstaigų, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba jos įgaliota institucija, kurių finansinės apskaitos tvarkymo ir personalo administravimo funkcijos atliekamos centralizuotai, sąraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. vasario 7 d. nutarimo Nr. 126 „Dėl finansinės apskaitos tvarkymo ir personalo administravimo funkcijų atlikimo centralizuotai“ 1.3 papunkčiu, nurodytoms įstaigoms (toliau – Įstaigos). II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą (profesinį bakalauro kvalifikacinį laipsnį) ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją; 5.2. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programomis, gebėti naudotis veiklai reikalingomis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų, informacinėmis sistemomis ir registrais; 5.3. išmanyti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles, gebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus; 5.4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykius, valstybinį socialinį draudimą, kiek jie susiję su šiai pareigybei priskirtų funkcijų atlikimu, gebėti juos taikyti praktikoje; 5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti rinkti, valdyti, sisteminti, analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus. 6. Profesinio darbo patirties reikalavimas šias pareigas einančiam darbuotojui nenustatomas. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientui nustatyti skaičiuojama darbo patirtis personalo administravimo srityje ir (ar) administracinio darbo patirtis, ir (ar) patirtis, kai buvo atliekamos funkcijos, analogiškos aprašytoms šiame pareigybės aprašyme. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas: 7.1. atlieka Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 507 „Dėl Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatytas funkcijas, susijusias su konkursų ir atrankų vykdymu; 7.2. atlieka konkurso ar atrankos į pareigas komisijos posėdžio sekretoriaus funkcijas: padeda komisijos pirmininkui organizuoti komisijos posėdžius, komisijos nariams pateikia komisijos darbui reikalingus dokumentus, rengia komisijos posėdžio protokolą; 7.3. atlieka vertinimo, skatinimo, priedų, priemokų, pašalpų skyrimo ir kitų su personalo administravimo klausimais susijusių komisijų posėdžių sekretoriaus funkcijas: padeda komisijos pirmininkui organizuoti komisijos posėdžius, komisijos nariams pateikia komisijos darbui reikalingus, su konkrečia situacija susijusius dokumentus, rengia komisijos posėdžio protokolą; 7.4. teikia pasiūlymus dėl konkursų, atrankų, komisijos posėdžių administravimo procesų ir procedūrų optimizavimo ir jų reglamentavimo tobulinimo; 7.5. rengia įvairaus pobūdžio dokumentus, susijusius su Įstaigų perduotais prašymais, pasiūlymais, užduotimis, savo kompetencijos klausimais; 7.6. tvarko duomenis, susijusius su konkurso ar atrankos vykdymu Valstybės tarnautojų registro informacinėje sistemoje ir (ar) Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje; 7.7. tvirtina dokumentų, susijusių su šiai pareigybei priskirtomis funkcijomis, kopijas, nuorašų ar išrašų tikrumą; 7.8. Grupės vadovo pavedimu pavaduoja kitą Grupės darbuotoją; 7.9. teikia siūlymus Grupės vadovui dėl Grupės veiklos tobulinimo; 7.10. bendradarbiauja su kitais Grupės ir Departamento darbuotojais, kitais NBFC padaliniais, institucijomis, įstaigomis ar organizacijomis; 7.11. vykdo kitas užduotis pagal NBFC ir Departamento veiklos procesų aprašymus ir kitus Grupės vadovo pavedimus tam, kad būtų pasiekti NBFC tikslai; 7.12. pagal kompetenciją atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas. Susipažinau: ___________________ (Parašas) ___________________ (Vardas ir pavardė) ___________________ (Data) _____________________ |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
| Pareigos: | |
|---|---|
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | +370 673 55 897 |
| El. paštas: | info@nbfc.lt |
| Adresas: | Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Geležinio Vilko g. 12 |
Nėra diskusijų
Kvietimas registruotis 2025 m. į pakartotinę grįžtamojo ryšio apklausą dėl organizacinės kultūros pokyčių 2025-12-18 Viešojo valdymo agentūros metodinė konsultacija: Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimas 2026 m. – aktualijos, įrankiai ir atsakymai į Jūsų klausimus Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa