Paslaugos
Skelbimo nr.: | 105025 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-05-26 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-06-09 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Panevėžio mokymo centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Personalo specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Panevėžys |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficiento intervalas: 0,73-0,99. |
Pareigybės aprašymas: | |
PERSONALO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS NR. 2 I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Pareigybės pavadinimas - Personalo specialistas. 2. Pareigybės lygis - A2. 3. Vidinis pareigybės lygis - 4. 4. Pareigybės grupė - Specialistai. 5. Tiesioginis vadovas - Panevėžio mokymo centro (toliau – Įstaiga) personalo ir dokumentų valdymo skyriaus (toliau – Skyriaus) vedėjas. 6. Pavaldūs skyriai ir/ar pareigybės - nėra. II SKYRIUS REIKALAVIMAI, KURIUOS TURI ATITIKTI ŠIAS PAREIGAS EINANTIS DARBUOTOJAS 7. Išsilavinimas, profesinė kvalifikacija: ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas, arba aukštasis kolegijinis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu. 8. Patirtis, būtina funkcijoms vykdyti: ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis personalo valdymo srityje. 9. Žinios ir gebėjimai, būtini funkcijoms vykdyti: 9.1. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas; 9.2. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, išmanyti darbą „Microsoft Office“ programiniu paketu, gebėti maksimaliai panaudoti sistemų funkcionalumą organizuojant darbą; 9.3. taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei dokumentų valdymo taisyklių reikalavimus; 9.4. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas; 9.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, dirbti komandoje, bendrauti, bendradarbiauti; 9.6. būti tvarkingas, pareigingas, atidus, organizuotas, komunikabilus, laikytis tarnybinio etiketo reikalavimų; 9.7. išmanyti ir gebėti praktiniame darbe taikyti LR galiojančius teisės aktus, nutarimus; darbo, civilinę teisę, sutarčių teisę; personalo valdymo norminius aktus, metodinę medžiagą; Įstaigos struktūrą ir etatus, jos profilį, specializaciją; darbo sutarčių rengimo ir registravimo tvarką; 9.8. turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą; 9.9. teisės aktais nustatyta tvarka būti pasitikrinus sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę; 9.10. savo veiklą grįsti teisingumo, įstatymo viršenybės, objektyvumo, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais demokratinio administravimo principais; 9.11. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip tai reglamentuota Lietuvos Respublikos švietimo bei Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymuose. III SKYRIUS DARBUOTOJO FUNKCIJOS 10. Darbuotojas vykdo šias funkcijas: 10.1. rengia bei tvarko darbuotojų priėmimo, perkėlimo ar atleidimo dokumentaciją; 10.2. supažindina naujai priimtus darbuotojus su Įstaigos darbo tvarkos taisyklėmis, pareigybės aprašymais ir kitais vidaus tvarką reglamentuojančiais dokumentais; 10.3. rengia įsakymus, pažymas, pranešimus ir kitus dokumentus personalo klausimais; 10.4. kaupia, apibendrina ir tvarko informaciją apie Įstaigos darbuotojus, užtikrindamas teisingą duomenų naudojimą bei pateikimą su personalo valdymo procesais susijusiems asmenims; 10.5. formuoja ir tvarko Įstaigos darbuotojų asmens bylas, kaupia informaciją apie jų darbo santykius; 10.6. kontroliuoja Įstaigos struktūrinių padalinių darbo ir poilsio laiko apskaitą, užtikrindamas teisingų duomenų pateikimą darbo grafikuose, darbo laiko apskaitos žiniaraščiuose; 10.7. teikia rekomendacijas atsakingiems asmenims dėl darbo ir poilsio laiko apskaitos; 10.8. teikia elektroniniu parašu pasirašytus nustatytos formos pranešimus VSDF valdybai apie darbuotojų valstybinio socialinio draudimo pradžią; 10.9. seka LR teisės aktų, reglamentuojančių darbuotojų darbo apmokėjimą ir jo dydžius (kiek tai taikoma Įstaigos darbuotojams pagal darbo apmokėjimo sistemos nuostatas), pasikeitimus, rengia darbo sutarčių pakeitimo projektus, teikia juos sutarties šalims pasirašyti; pasikeitusias darbo sąlygas registruoja personalo ir darbo užmokesčio apskaitos programoje; 10.10. tvarko darbuotojų kasmetinių atostogų apskaitą, užtikrindamas duomenų tikslumą ir jų suteikimo atitiktį teisės aktams; 10.11. prižiūri ir kontroliuoja darbuotojų kasmetinių atostogų planavimą bei jų tinkamą įgyvendinimą. 10.12. rengia ir teikia ataskaitas apie darbuotojų atostogų likučius bei panaudojimą, informuoja darbuotojus apie sukauptas ir nepanaudotas atostogas; 10.13. pildo pedagoginių darbuotojų duomenis pedagogų registre; 10.14. administruoja ir sistemingai pildo duomenis personalo valdymo ir darbo užmokesčio skaičiavimo programoje, užtikrina įrašytos informacijos tikslumą bei savalaikiškumą; 10.15. tikrina naujai priimamų darbuotojų teisėto darbo su vaikais kodo (QR kodo) galiojimą; 10.16. derina darbuotojų prašymus Įstaigos dokumentų valdymo sistemoje DBSIS, susijusius su Skyriaus veikla; 10.17. rengia atsakymų projektus institucijoms personalo klausimais; 10.18. esant poreikiui, dalyvauja darbuotojų atrankos procesuose; 10.19. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje Įstaigos direktoriaus pavedimu; 10.20. užtikrina personalo dokumentacijos konfidencialumą; 10.21. renka ir pateikia reikalingą informaciją, darbo ataskaitas tiesioginiam vadovui; 10.22. teikia pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl organizacinės kultūros kūrimo ir palaikymo priemonių bei personalo darbo sąlygų gerinimo; 10.23. nuolat gilina žinias, kelia profesinę kvalifikaciją rengiamuose kursuose ir seminaruose, užsiima savišvieta; 10.24. nuolat peržiūri ir susipažįsta su naujausiais teisės aktais ar jų pakeitimais, susijusiais su Skyriaus kompetencijos klausimais; 10.25. atsako už jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį, dalyvauja inventorizuojant jo atsakomybei priskirtą Įstaigos turtą; 10.26. formuoja, registruoja, saugo jo atsakomybėje esančias bylas pagal dokumentacijos planą, užtikrina bylų perdavimą į Įstaigos archyvą nustatyta tvarka; 10.27. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio direktoriaus, direktoriaus pavaduotojų ir tiesioginio vadovo pavedimus, susijusius su Skyriaus ar Įstaigos veiklos tikslo siekimu. IV SKYRIUS DARBUOTOJO TEISĖS IR PAREIGOS 11. Įgaliojimas pasirašyti - darbuotojas Įstaigos vardu santykiuose su trečiaisiais asmenimis turi teisę pasirašyti dokumentus, tik turėdamas rašytinį nustatyta tvarka išduotą įgaliojimą. 12. Pavadavimas - Įstaigoje nustatyta tvarka pavaduoja personalo specialistą bei personalo ir dokumentų valdymo skyriaus vyr. specialistą jam nesant. 13. Kontaktai su trečiaisiais asmenimis - darbuotojas tiesioginio vadovo pavedimu ar leidimu turi teisę Įstaigos vardu, laikydamasis nustatytos darbo tvarkos, kontaktuoti su trečiaisiais asmenimis jo kompetencijai priskirtais klausimais, tačiau nesukurdamas prievolių Įstaigai ir jų nekeisdamas. 14. Darbuotojas turi teises: 14.1. Naudotis visa Įstaigos informacija, reikalinga darbo funkcijoms atlikti; 14.2. turėti savo pareigoms vykdyti būtinas darbo sąlygas bei technines priemones; 14.3. darbo tikslais naudotis Įstaigos įranga, medžiagomis ir apsauginėmis priemonėmis; 14.4. nustatyta tvarka kelti savo kvalifikaciją; 14.5. atsisakyti atlikti užduotis ar pavedimus, prieštaraujančius Lietuvos Respublikos teisės aktams; 14.6. naudotis kitomis įstatymų nustatytomis teisėmis. 15. Darbuotojas turi pareigas: 15.1. Būti objektyviu ir nešališku; 15.2. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Įstaigos vidaus teisės aktų nuostatomis; 15.3. saugoti ir neatskleisti Įstaigos konfidencialios informacijos, sužinotos einant pareigas, išskyrus įstatymų numatytus atvejus; 15.4. eidamas pareigas vengti viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto; 15.5. Įstaigos turtą (ilgalaikį turtą, ūkinį inventorių, atsargas ir kt.) naudoti griežtai pagal paskirtį – su Įstaigos veiklomis ir darbuotojo atsakomybės sritimi susijusioms funkcijoms vykdyti, saugoti darbuotojui patikėtą ir kitą Įstaigos turtą nuo sugadinimo, sunaikinimo, neteisėto naudojimo, grobstymo ar pasisavinimo. Nedelsiant informuoti tiesioginį vadovą, jam nesant – finansų vadovą ar direktorių, apie bet kokius pastebėtus Įstaigos turto neracionalaus, neteisėto naudojimo ar grobstymo atvejus, imtis visų įmanomų priemonių Įstaigos turtui apsaugoti. V SKYRIUS DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 16. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka darbuotojas atsako už: 16.1. Funkcijų, numatytų šiame pareigybės aprašyme, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo kodeksą; 16.2. Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų valstybės valdymo institucijų norminių aktų, Įstaigos vidaus teisės aktų nesilaikymą, vykdant savo pareigas; 16.3. savo teisių ir įgaliojimų viršijimą; 16.4. darbo tvarkos taisyklių pažeidimus; 16.5. Įstaigos konfidencialios informacijos atskleidimą, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Panevėžio mokymo centre; 16.6. Įstaigai padarytą turtinę ir / ar neturtinę žalą; 16.7. darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos ir gaisrinės saugos reikalavimų pažeidimus; 16.8. profesinės etikos principų pažeidimus; 16.9. jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį; 16.10. priskirtos dokumentacijos ir kitos informacijos netinkamą saugumą, kaupimą. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Panevėžys, J. Basanavičiaus g. 23A |
Nėra diskusijų