Paslaugos
Skelbimo nr.: | 106986 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-08-20 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-09-03 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Plungės lopšelis-darželis "Saulutė" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Plungės lopšelis-darželis "Saulutė" Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Plungė |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Plungės lopšelio-darželio ,,Saulutė” direktoriaus 2025 m. rugpjūčio 18 d. įsakymu Nr. V1-58 PLUNGĖS LOPŠELIO-DARŽELIO ,,SAULUTĖ“ DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
7.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą. 7.2. Direktoriaus pavaduotojo ūkio reikalams pareigos užimamos konkurso būdu, o atleidžia iš pareigų, nustato jo pareiginį atlyginimą, sudaro darbo sutartį lopšelio-darželio „Saulutė“ (toliau Mokyklos) direktorius; 7.3. mokėti naudotis Microsoft Word, Excel, Outlook, buhalterinės apskaitos programa MyLobster, dokumentų valdymo sistema, viešųjų pirkimų valdymo platforma, sąskaitų administravimo informacine sistema SABIS, duomenų bazių paieškos ir kt. programomis; 7.4. gebėti dirbti komandoje, vadovaujantis etikos kodeksu bendrauti ir bendradarbiauti su bendruomenės nariais, aptarnaujančio personalo darbuotojais.
9.1. Mokyklos struktūrą, jos darbo organizavimą, valdymą, mokyklos pastatų ir visų patalpų bei inventoriaus naudojimo ir priežiūros taisykles bei teritorijos priežiūros tvarką; 9.2. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus ir jais vadovautis; 9.3. Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą ir viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarką mokykloje bei jų taikymą viešųjų pirkimų procedūrose, gebėti tvarkyti viešųjų pirkimų dokumentus ir atlikti viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas; 9.4. Mokyklos priešgaisrinės saugos, civilinės saugos, saugaus darbo taisykles, elektrosaugos taisykles bei higienos normas ir taisykles; 9.5. pirkimo - pardavimo sutarčių sudarymo ir įgyvendinimo būdus, medžiagų sandėliavimą ir jų apsaugą; 9.6. mokėti savarankiškai planuoti, valdyti, kaupti ir analizuoti informaciją, rengti ataskaitas, dokumentus bei kitus priklausančius Mokyklos vidaus tvarkomuosius, informacinius raštus. 9.7. gebėti organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą, rengti jam pavaldžių funkcijų vykdymo ataskaitas ir kitus dokumentus juos derinant su Mokyklos vadovu, administracija; 9.8. gebėti mokyklos naudojamoje buhalterinėje programoje vesti aptarnaujančio personalo darbo laiko apskaitą, sudaryti aptarnaujančio personalo darbo grafikus, įforminti pirkimų sutartis, priėmimo – perdavimo aktus, medžiagų ir priemonių nurašymus ir kitą su materialinėmis vertybėmis susijusią apskaitą; 9.9. išmanyti strateginio ūkinės veiklos planavimo metodiką, gebėti organizuoti darbą, rengiant ūkinės veiklos planus, tvarkas ir programas, biudžetinių įstaigų finansavimo tvarką ryšio ir apsaugos bei gaisrinės signalizacijos sistemas ir veikimo principus; 10. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams yra atsakingas už Mokyklos priešgaisrinę, civilinę ir darbų saugą bei privalo išklausyti norminiuose dokumentuose numatytus priešgaisrinės saugos ir darbų saugos kursus ir turėti atitinkamus pažymėjimus. 11. Būti pareigingas, atsakingas, darbštus, kruopštus, tvarkingas, punktualus, mandagus, kultūringai elgtis su Mokyklos bendruomenės nariais ir klientais. Užtikrinti bendradarbiavimu pagrįstus darbo santykius, skaidriai priimti sprendimus, neinicijuoti, netoleruoti smurto apraiškų, laikytis nustatytos Mokykloje smurto ir patyčių prevencijos tvarkos, bendravimą grįsti mandagumu ir tolerancija. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 12. Organizuoja tinkamą Mokyklos balanse esančių statinių, patalpų, elektros, šilumos, vandentiekio, priešgaisrinės saugos, ryšio priemonių, inžinerinių tinklų sistemų ir įrengimų bei kitų materialinių vertybių naudojimą, priežiūrą ir remontą; užtikrina, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami, kad Mokyklos ūkis funkcionuotų normaliai, nesukeldamas Mokyklos veiklos sutrikimų. 13. Planuoja, organizuoja, instruktuoja bei kontroliuoja Mokyklos aplinkos personalo darbuotojų darbą, pagal jų pareigybės aprašymuose nurodytas darbo funkcijas. Sudaro darbo laiko grafikus, atostogų grafikų projektus, pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius. 14. Rūpinasi Mokyklos trumpalaikiu ir ilgalaikiu turtu, jo atnaujinimu ir papildymu. 15. Pasirašytinai priima užsakytas ar atvežamas pagal sudarytas sutartis prekes (išskyrus maisto produktų), nurodo jų sandėliavimo/laikymo/perdavimo vietas ir užtikrina jų saugumą. 16. Tvarko prekių – materialinių vertybių apskaitą. Rengia ir teikia sunaudotų medžiagų nurašymo aktus, ataskaitas apie jų kitimą bei likučius Mokyklos buhalteriui 17. Nuolat tikrina, kad medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų likučius esančius buhalterinėje apskaitoje. 18. Dalyvauja inventorizacijose, patikrinimuose, revizijose. Vykdo materialaus turto nurašymą, atsiskaitymą, išardymą ir likvidavimą, organizuoja nebenaudojamo turto pašalinimą iš Mokyklos. 19. Užtikrina, kad mokyklos teritorija visada būtų švari ir tvarkinga, esantys įrenginiai ir priemonės būtų saugios, nepavojingos sveikatai; priėjimas ir privažiavimas prie pastatų tiekėjams ir atitinkamoms tarnyboms būtų laisvas. 20. Nuolat tikrina elektros prietaisų, šakučių, lizdų, mygtukų tvarkingumą, kabelių, laidų izoliaciją ir pastebėjus gedimus, nutraukia jų darbą (eksploataciją), praneša vadovui ir rūpinasi gedimų pašalinimu; 21. Nustatytu laiku organizuoja mokyklos pastatų ir jų konstrukcijų, lauko žaidimų įrengimų sezonines bei neeilines apžiūras, organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą. 22. Planuoja ir organizuoja, kad būtų laiku atliktas Mokyklos patalpų ir inventoriaus eilinis remontas, sudaro Mokyklos patalpų kasmetinio (einamojo) remonto projektinius planų ir sąmatų projektus, pateikia juos derinti direktoriui bei Mokyklos tarybai aprobavimui. Rūpinasi, kad kasmet būtų tinkamai pasiruošta naujųjų mokslo metų pradžiai bei laiku būtų atliktas mokyklos šildymo sistemos paruošimas rudens ir žiemos sezonui. 23. Sistemingai kontroliuoja, kad laiku būtų atliktas sniego valymas nuo pastatų stogo, pavojingų varveklių, slidžių paviršių pašalinimas nuo šaligatvių dangos ir įėjimų į Mokyklą, sniego nukasimas esančios važiuojamosios kelio dalies, bei aprūpina kiemsargį smėliu, druska takų barstymui. 24. Kilus gaisro pavojui atlieka skubų objekto patikrinimą, o pastebėjus gaisro židinį, pajutus dūmų ar degėsių kvapą, įvertina situaciją, ir kylant gaisro grėsmei ar gaisro židiniui - nedelsiant iškviečia priešgaisrinę tarnybą, informuoja Mokyklos direktorių bei administraciją vaikų ir turto evakuacijos organizavimui bei organizuoja priemones gaisro židiniui lokalizuoti. 25. Kas mėnesį fiksuoja vandens, elektros skaitiklių parodymus, veda jų pastovią registraciją, perduoda rodmenis atitinkamoms įstaigoms. Išvykstant ilgesniam laikui: atostogoms ar susirgus, pateikia instrukciją ir slaptažodžius, kad tai galėtų atlikti kiti Mokyklos vadovo paskirti asmenys. 26. Planuoja ir vykdo visus Mokyklos viešuosius pirkimus įstatymų numatyta tvarka, prieš tai suderinęs su Mokyklos vadovu, atsakingais administracijos darbuotojais: vykdo viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas, rengia mažos vertės pirkimų sąlygas, derina preliminarius kiekius su Mokyklos mitybos organizatoriumi, teikia ataskaitas apie įvykdytus pirkimus, viešai skelbia sudarytas sutartis. Kanceliarinių prekių, ugdymo reikmenų, priemonių, įrenginių pirkimus derina su Mokyklos direktoriaus pavaduotoju ugdymui, veda jų apskaitą. 27. Metų eigoje, pagal finansines galimybes ir normatyvus, aprūpina darbuotojus reikalingu inventoriumi ir valymo, dezinfekavimo, plovimo priemonėmis, atitinkančiomis ikimokyklinės įstaigos saugos reikalavimus, kuriuos aprobuoja Valstybinė higienos inspekcija. Supažindina darbuotojus su visų priemonių naudojimo taisyklėmis, jas išduoda pavaldiems darbuotojams pasirašytinai. Saugo kokybę ir saugumą liudijančius sertifikatus, reikalui esant, pateikia kontroliuojančioms institucijoms. 28. Supažindina naujus darbuotojus su darbų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos, elektrosaugos instrukcijomis, toliau instruktuoja teisės aktuose nustatytu periodiškumu. Supažindina su higienos, sanitarijos norminių aktų reikalavimais. Tvarko reikalingą dokumentaciją Pasikeitus reikalavimams rūpinasi, kad būtų parengtos reikalingos instrukcijos, taisyklės ir būtų organizuojamas supažindinimas. 29. Reikalauja, kad visi Mokyklos darbuotojai laikytųsi priešgaisrinio elgesio taisyklių, kad kiekvienos dienos pabaigoje grupėse, salėse, žaidimų kambariuose, virtuvėje ir kt. patalpose, pedagogai, aptarnaujantis personalas apžiūrėtų patalpas, išjungtų visus elektros prietaisus. 30. Užtikrina, kad visos Mokyklos lauko žaidimų aikštelės, smėlio dėžės būtų prižiūrimos, valomos ir tvarkomos, atitiktų higienos normų reikalavimus. Pagal planą organizuoja lauko žaidimų aikštelių įrengimų bei smėlio dėžių patikras. 31. Rengia rašytinį ir grafinį darbuotojų veiksmų kilus gaisrui planą, iškabina viešose Mokyklos erdvėse, laikantis teisės aktų reikalavimų, supažindina darbuotojus. Rūpinasi ženklų, nurodančių išėjimo kryptis ir kt. iškabinimu. 32. Reguliariai atlieka mokyklos virtuvės, skalbyklos įrengimų, apšvietimo, šildymo, vėdinimo (rekuperacijos), kanalizacijos, gaisrinės apsaugos, vandentiekio, Mokyklos pastatų apsaugos ir kitų Mokykloje esančių sistemų būklės tikrinimus, skubių gedimų šalinimų organizavimą bei efektyvų jų naudojimą, Mokyklos ne darbo metu apsaugos organizavimą. 33. Organizuoja Mokyklos aplinkos tvarkymo, apželdinimo darbus, vėliavos iškėlimą nustatytomis švenčių dienomis. Organizuoja Mokykloje vykstančių renginių ūkinį aptarnavimą (stalų, kėdžių atnešimą, sustatymą ir kt.). 34. Organizuoja ir kontroliuoja termometrų, manometrų, svarstyklių metrologines patikras, gesintuvų patikras, jų papildymą. Organizuoja Mokykloje priešgaisrinės ir civilinės saugos pratybas teisės aktuose nustatyta tvarka, rengia pratybų organizavimo dokumentus. 35. Pakitus darbo procesui, informuoja darbuotojus apie pavojingus, kenksmingus ir kitus rizikos veiksmus darbo vietoje ir jų poveikį sveikatai. 36. Esant reikalui vykdo kitus trumpalaikius Mokyklos vadovo, jo įgalioto asmens pavedimus ir užduotis bei kontroliuojančių pareigūnų nurodymus. 37. Kontroliuoja Mokyklos turto, patalpų inventoriaus efektyvų, racionalų panaudojimą ir tinkamą eksploataciją. 38. Rengia pagal poreikį statistines ataskaitas, dalyvauja rengiant vidaus tvarkomuosius dokumentus, metinį ūkinės veiklos planą bei numato jo įgyvendinimo šaltinius. Atlieka einamąją ūkinės veiklos finansų kontrolę. 39. Rengia ir dalyvauja rengiant ir vykdant įvairius projektus, dalyvauja pasitarimuose darbo klausimais, teikia pasiūlymus darbų kokybei gerinti. 40. Bendradarbiauja su ryšių, elektros, vandens tiekimo bei kitomis komunalines paslaugas teikiančiomis įmonėmis. 41. Pastebėjus smurto ir (ar) priekabiavimo prieš vaikus, darbuotojus, vaikų tėvus (globėjus, rūpintojus, atstovus) apraiškas nedelsiant stabdyti ir pranešti lopšelio-darželio „Saulutė“ direktoriui, jam nesant lopšelio-darželio „Saulutė“ direktoriaus pavaduotojui ugdymui arba direktoriaus pavaduotojui ūkio reikalams. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 42. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams atsakingas: 42.1. turimos informacijos konfidencialumą t. y. informacijos susijusios su ugdytinių sveikata, elgesiu, gyvenimo sąlygomis neplatinti su tuo nesusijusiems asmenims (nei žodžiu, nei raštu darbuotojams, tėvams, žiniasklaidai, visuomenei, viešosiose erdvėse); 42.2. neplatinti informacijos susijusios su lopšelyje-darželyje „Saulutė“ dirbančių darbuotojų veikla, sveikata, asmens duomenimis (nei žodžiu, nei raštu darbuotojams, tėvams, žiniasklaidai, visuomenei, viešosiose erdvėse); 42.3. korektišką gautų duomenų panaudojimą ir asmens duomenų saugojimą; 42.4. už patikėto Mokyklos turto naudojimą, saugumą; 42.5. už bendrą mokyklos ūkio būklę bei aprūpinimą materialiniais resursais, atitinkančiais modernėjančios ikimokyklinės įstaigos poreikius, reikalavimus; 42.6. kokybišką Mokyklos ūkinių/finansinių dokumentų parengimą, Mokyklos veiklos dokumentų konfidencialumą, asmens duomenų saugą teisės aktų nustatyta tvarka; 42.7. už teisingą ir sąžiningą dokumentacijos pildymą, teikiamų duomenų ir informacijos tikslumą ir patikimumą; 42.8. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų steigėjo teisės aktų, Mokyklos nuostatų, mokyklos direktoriaus įsakymų bei šio pareigybės aprašymo tikslų ir kokybišką vykdymą; 42.9. už emociškai saugios darbo aplinkos Mokykloje puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias pagal Mokykloje nustatytą tvarką; 42.10. privalomą sveikatos periodišką pasitikrinimą, vieną kartą metuose (atsižvelgiant į paskutinio įrašo, darbuotojo asmens medicininėje knygelėje, datą); 42.11. už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, ar dėl jo kaltės padarytą materialinę žalą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. ________________________________________________________ Su pareigybės aprašymu susipažinau ir supratau: ________________________________________________________________________________ (pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 448 72387 |
El. paštas: | saulute@plunge.lt |
Adresas: | Plungės r. sav., Plungės m., A. Jucio g. 2 |
Nėra diskusijų