Paslaugos
Skelbimo nr.: | 99470 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-09-24 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-08 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Palangos miesto savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Palangos miesto savivaldybės administracija |
Pareigos: | Projekto „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir vakarų Lietuvos regione“ Nr. 07-018-P-0001 atvejo vadybininkas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Palanga |
Informacija apie įstaigą: | įregistravimo Nr. BD 02-1, įregistravimo data 2002 m. vasario 25 d.) (toliau tekste – Administracija) yra Palangos miesto savivaldybės (toliau tekste – Savivaldybė) įstaiga. 2. Administracija atlieka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo, kitų įstatymų bei teisės aktų jai pavestas funkcijas. Savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, poįstatyminiais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, šiais ir struktūrinių padalinių nuostatais, kitais jos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais. 3. Administraciją sudaro struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija. 4. Administracijos struktūrą, jos veiklos nuostatus ir darbo užmokesčio fondą, didžiausią leistiną valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių užmokestį iš Savivaldybės biudžeto (toliau tekste – darbuotojai), skaičių Administracijos direktoriaus (toliau tekste – Direktorius) siūlymu mero teikimu tvirtina ir keičia Savivaldybės taryba (toliau tekste – Taryba). 5. Administracija yra viešasis juridinis asmuo, turintis sąskaitų banke ir antspaudą su Savivaldybės herbu. Administracijos buveinė (adresas) – Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga. Administracijos struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija jų veiklos nuostatuose nustatyta tvarka gali turėti sąskaitų bankuose, antspaudą. 6. Administracija yra biudžetinė įstaiga, finansuojama iš Savivaldybės biudžeto. Atvejo vadybininko darbo užmokestis: 15,97 euro valandinis atlygis. Išsamesnės informacijos galima kreiptis į Palangos miesto savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus vedėją Ireną Šatkauskienę (tel.: (0 460) 34 168, (0 686) 01 378, el. p. irena.satkauskiene@palanga.lt) |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Palangos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. balandžio 26 d. įsakymu Nr. A1-489 ATVEJO VADYBININKO (DARBUI SU ASMENIMIS SU PSICHIKOS IR (AR) INTELEKTO NEGALIA) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Palangos miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos vykdomo projekto „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir vakarų Lietuvos regione“ atvejo vadybininko, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė, priskiriama specialistų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. būti įgijusiam ne žemesnį kaip aukštąjį socialinių mokslų krypties universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija; 3.2. turėti ne mažiau vienerių metų patirtį dirbant su pažeidžiamomis visuomenės grupėmis ir (arba) dirbant su asmenimis su psichikos ir (ar) intelekto negalia arba socialinio darbo, psichologijos, specialiosios pedagogikos studijų metu įgytą praktinio darbo patirtį su asmenimis su psichikos ir (ar) intelekto negalia; 3.3. mokėti dirbti su taikomųjų biuro programų paketu Microsoft Office (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa), teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis; 3.4. išmanyti teisės aktus, susijusius su pavestų funkcijų vykdymu; 3.5. išmanyti atvejo vadybos modelio taikymą, teikiant individualizuotas paslaugas ir koordinuotą pagalbą asmenims, turintiems psichikos ir (ar) intelekto negalią; 3.6. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas dėl asmeniui reikalingų socialinių, kitų sričių (sektorių) paslaugų poreikio ir individualaus pagalbos plano sudarymo, jo pažangos įgyvendinimo, kliūčių įgyvendinant planą identifikavimo, sprendimo būdų siūlymų; 3.7. gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas; 3.8. turėti savybes, reikalingas tiesiogiai dirbti su asmenimis (komunikabilumas, gebėjimas išklausyti) ir asmenimis su intelekto sutrikimais (gebėjimas komunikuoti lengvai suprantamu būdu ir kitais alternatyviais komunikacijos būdais, pvz. naudojant lengvai suprantamą kalbą) 3.9. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje; 3.10. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. bendradarbiaudamas su seniūnijomis, socialinių paslaugų įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis ir kitomis įstaigomis bei organizacijomis atlieka potencialių pagalbos ir paslaugų stokojančių asmenų su intelekto ir (ar) psichikos negalia (toliau – Asmenys, Asmuo) paiešką; 4.2. atlieka Asmens situacijos analizę ir inicijuoja socialinių ir kitų kompleksinių paslaugų poreikių vertinimą ir atitinkamai organizuoja ir koordinuoja paslaugų teikimą Asmeniui; 4.3. informuoja ir konsultuoja tikslinės grupės Asmenis apie galimybę gauti socialines, sveikatos priežiūros, užimtumo, teisines ir kitas kompleksines paslaugas; 4.4. prisideda ir, esant Asmens sutikimui, dalyvauja įgyvendinant Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros (toliau – Agentūros) parengtą individualų planą, rengia Asmens kompleksinį individualios pagalbos planą (toliau – Planas); 4.5. inicijuodamas, koordinuodamas ir kontroliuodamas Plano įgyvendinimą, atvejo vadybininkas: 4.5.1. organizuoja atvejo vadybos posėdžius (pagal poreikį) su Savivaldybės specialistais, sveikatos priežiūros specialistais (pvz., sveikatos priežiūros įstaigoje dirbantys socialiniai darbuotojai, slaugytojai, psichiatrai, šeimos gydytojai ar kt.), neveiksnių asmenų būklės peržiūros komisijos nariais, Užimtumo tarnybos specialistais, švietimo įstaigos specialistais, jei Asmuo gauna švietimo/ugdymo paslaugas, policijos pareigūnais, kitais specialistais, galinčiais suteikti informacijos apie Asmenį, nevyriausybinių ir (ar) kitų įstaigų/organizacijų atstovais, artimaisiais (šeimos nariais, globėjais, rūpintojais, asmenimis, padedančiais priimti sprendimus, ir kt.) ir kitais asmenimis iš Asmens socialinės aplinkos; 4.5.2. tarpininkauja Asmeniui, kreipdamasis į kitas valstybės ir (ar) savivaldybių institucijas, įstaigas ir (ar) organizacijas, kuriose Asmuo gali gauti pagalbą; 4.5.3. telkia Asmens kompleksinės pagalbos teikėjus (valstybės ir savivaldybių įstaigomis bei kitomis organizacijomis, teikiančiomis pagalbą Asmeniui) ir inicijuoja, organizuoja bei koordinuoja Plano įgyvendinimą, nuolat palaikydamas kontaktą su Asmens kompleksinės pagalbos teikėjais ir negalios reikalų koordinatoriais savivaldybėse; 4.5.4. parengia Plano įgyvendinimo grafiką, ne rečiau kaip kas 1 mėnesį vykdo atvejo stebėseną ir atlieka reikiamas korekcijas Plane, atsižvelgdamas į Asmens situacijos pokyčius; 4.6. dalyvauja kuriant bei vystant pagalbos sistemą Asmenims seniūnijoje ir (ar) Savivaldybėje, galinčią užtikrinti reikalingas bendruomenines socialines paslaugas; 4.7. teikia informaciją ir siūlymus Savivaldybėje dirbančiam asmeniui, atsakingam už negalios reikalų koordinavimą dėl pagalbos ir paslaugų Asmenims trūkumą Savivaldybėje; 4.8. esant poreikiui, lydi Asmenį pas Asmens kompleksinės pagalbos teikėjus; 4.9. bendradarbiaudamas su Savivaldybės teritorijoje dirbančiais socialiniais darbuotojais, grupinio gyvenimo namų, apsaugoto būsto paslaugų teikėjais, nevyriausybinėmis organizacijomis, psichikos sveikatos centrų socialiniais darbuotojais savarankiškai vykdo Asmenų, patiriančių socialinę atskirtį ir (arba) socialinę riziką, sąlygotą Asmenų negalios, paiešką; 4.10. bendradarbiaudamas su Asmens pagalbininkais priimti sprendimus teikia siūlymus projektą koordinuojantiems vykdytojams dėl Asmenų veiksnumo apribojimo bylų peržiūros ir (arba) kartu su pagalbininku priimant sprendimus dalyvauja atliekant asmenų, kuriuos prašoma pripažinti neveiksniais ar ribotai veiksniais vertinimą ir teikia savo išvadas dėl šių Asmenų teisinio veiksnumo apribojimo; 4.11. bendradarbiauja su projekto tinklaveikos specialistais, teikia informaciją apie inicijuotų atvejų vadybos skaičių, kitą projekto įgyvendinimui aktualią informaciją; 4.12. esant poreikiui, organizuoja ir koordinuoja Asmeniui aktualios informacijos teikimą jam prieinamu bendravimo būdu (lengvai suprantama kalba, alternatyvioji komunikacija ir pan.); 4.13. rengia ir teikia pasiūlymus su priskirtos srities veikla susijusiais klausimais projekto vadovui ir negalios reikalų koordinatoriui, kitiems viešojo administravimo subjektams, taip pat subjektams, kurie teikia viešąsias paslaugas; 4.14. vienas atvejo vadybininkas vienu metu dirba su ne mažiau nei 20 Asmenų; 4.15. pildo visą projekte reikalingą dokumentaciją ir laiku ją pateikia projektą administruojantiems darbuotojams ir (arba) projekto vykdytojui; 4.16. nuolatos sistemina kiekybinę ir kokybinę informaciją apie Asmeniui suteiktas paslaugas; 4.17. nuolat peržiūri eiles į socialinės globos institucijas, kad būtų organizuojamos Asmeniui alternatyvios institucinei globai paslaugos bendruomenėje; 4.18. dalyvauja atvejo vadybininkams ir kitiems projekto specialistams, skirtuose renginiuose ir susitikimuose kvalifikacijai tobulinti, kompetencijoms didinti, bendradarbiavimui skatinti; 4.19. atvejo vadybininkas savo darbe vadovaujasi Agentūros parengtomis rekomendacijomis dėl atvejo vadybininko funkcijų darbui su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais Asmenimis. 5. Atvejo vadybininkas: 5.1. laikosi tarnybinės etikos; 5.2. žino ir laikosi saugaus darbo, priešgaisrinės saugos ir elektrosaugos reikalavimų; 5.3. laiku ir pagal kompetenciją atsako į raštus, paklausimus; 5.4. tausoja turtą ir lėšas, užtikrina efektyvų jų naudojimą; 5.5. vykdo kitas pavestas nenuolatinio pobūdžio užduotis. _______________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 460) 48705 |
El. paštas: | administracija@palanga.lt |
Adresas: | Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa