Paslaugos
Skelbimo nr.: | 106312 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-07-18 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-08-01 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Panevėžio mokymo centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Projektų ir plėtros skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Panevėžys |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficiento intervalas: 1,34 - 2,14. |
Pareigybės aprašymas: | |
PANEVĖŽIO MOKYMO CENTRO PROJEKTŲ IR PLĖTROS SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Pareigybės pavadinimas - Projektų ir plėtros skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas. 2. Pareigybės lygis - A2. 3. Vidinis pareigybės lygis - 7. 4. Pareigybės grupė - Kitų padalinių, skyrių vadovai, vedėjai ir jų pavaduotojai, specialistai, turintys pavadžių darbuotojų. 5. Tiesioginis vadovas - Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir plėtrai. 6. Pavaldūs skyriai ir/ar pareigybės - Projektų specialistas. II SKYRIUS REIKALAVIMAI, KURIUOS TURI ATITIKTI ŠIAS PAREIGAS EINANTIS DARBUOTOJAS 7. Išsilavinimas, profesinė kvalifikacija: 7.1. Ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis socialinių mokslų srities ar jam prilygstantis išsilavinimas. 8. Patirtis, būtina funkcijoms vykdyti: 8.1. ne mažesnis kaip 3 metų vadovaujamo darbo stažas; 8.2. ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis su funkcijomis susijusiose srityse; 8.3. ne mažesnė, kaip 1 metų darbo patirtis rengiant, įgyvendinant ir administruojant ES struktūrinių, tarptautinių ir nacionalinių fondų projektus. 9. Žinios ir gebėjimai, būtini funkcijoms vykdyti: 9.1. būti susipažinusiam su vadybos teorijomis, turėti vadybos pagrindų žinių, gebėti jas taikyti savo veikloje; 9.2. būti susipažinusiam su darbuotojų saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, sanitarijos ir higienos reikalavimais; 9.3. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas; 9.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu bei kitomis informacinėmis ir elektroninių ryšių technikos priemonėmis; 9.5. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus; 9.7. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei B2 lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą); 9.8. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją taikyti savo darbe Civilinį, Darbo, Profesinės etikos kodeksus, Korupcijos prevencijos, Viešųjų pirkimų, Darbuotojų saugos ir sveikatos, Civilinės saugos ir gaisrinės saugos įstatymus, teisės aktus reglamentuojančius asmens duomenų teisinę apsaugą ir informacijos teikimą, kitus įstaigos veiklą reglamentuojančius teisės aktus; 9.9. išmanyti teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas ir gebėti rengti Panevėžio mokymo centro (toliau – Įstaiga) vidaus dokumentus (tvarkas, taisykles, aprašus, įsakymus); 9.10. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti skyriaus veiklą, vertinti, teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti; 9.11. gebėti racionaliai planuoti administracines veiklas, joms vadovauti bei kontroliuoti; 9.12. teisės aktais nustatyta tvarka būti pasitikrinus sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę; 9.13. turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą; 9.14. gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus bendruomenės narių santykius; 9.15. gebėti perteikti darbuotojams tikslus, įkvėpti jų siekti, sukurti pozityvų psichologinį klimatą, ugdyti, motyvuoti; 9.16. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, gebėti greitai orientuotis įvairiose situacijose, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, analizuoti, įvertinti situaciją, žinoti ir suvokti Įstaigos viziją, misiją, tikslus, strategiją, veikti nuosekliai, kryptingai, detaliai planuojant darbus, siekti rezultatų, juos įvertinti; 9.17. savo veiklą grįsti teisingumo, įstatymo viršenybės, objektyvumo, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais demokratinio administravimo principais; 9.18. žinoti ir gebėti taikyti praktikoje dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir valdymo taisyklių reikalavimus; 9.19. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip tai reglamentuota Lietuvos Respublikos švietimo bei Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymuose. III SKYRIUS DARBUOTOJO FUNKCIJOS 10. Darbuotojas vykdo šias funkcijas: 10.1. formuoja Skyriaus tikslus, rengia Skyriaus nuostatus, planuoja ir organizuoja skyriaus darbą; 10.2. dalyvauja rengiant Panevėžio mokymo centro (toliau – Įstaiga) strateginį, metinės veiklos ir kitus, Įstaigos veiklą reglamentuojančius dokumentus; 10.3. Įstaigoje nustatyta tvarka rengia Skyriaus veiklos planus, teikia juos derinimui ir tvirtinimui; 10.4. rengia Skyriaus veiklą reglamentuojančius dokumentus, veiklos aprašus, Įstaigos direktoriaus įsakymų projektus; 10.5. rengia pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymų projektus, kontroliuoja šių darbuotojų pareigybių aprašų vykdymą; 10.6. analizuoja Skyriaus veiklą ir teikia siūlymus dėl veiklos efektyvumo didinimo, materialinės bazės gerinimo, Skyriaus plėtotės ir kt.; 10.7. atlieka su Skyriumi susijusių parengtų ir įgyvendinamų vidaus dokumentų vykdymo kontrolę; 10.8. teikia vidaus teisės aktuose nustatytas su Skyriaus veikla susijusias ataskaitas, atlieka veiklos savianalizę, direktoriaus ir/ar direktoriaus pavaduotojo administracijai ir plėtrai pavedimu rengia ir teikia informaciją ir ataskaitas išorės institucijoms; 10.9. seka informaciją, susijusią su kvietimais dalyvauti tarptautiniuose, nacionaliniuose, regioniniuose ir kituose projektuose, programose, konkursuose; 10.10. ieško galimų projekto partnerių, užmezga, palaiko ir plėtoja bendradarbiavimo ryšius su Lietuvos bei užsienio partneriais; 10.11. rengia, pildo paraiškas ir koordinuoja visų Panevėžio mokymo centre (toliau – Įstaiga) rengiamų paraiškų rengimo procesą; 10.12. teikia Įstaigos direktoriui siūlymus dėl konkretaus projekto darbo grupės sudarymo; 10.13. įgyvendina priskirtus vykdymui projektus ir užtikrina, kad projektinėms veikloms gautos lėšos būtų panaudotos racionaliai bei efektyviai; 10.14. pagal kompetenciją teikia informaciją Įstaigos darbuotojams apie vykdomus projektus ar / ir galimybę juose dalyvauti; 10.15. pagal kompetenciją koordinuoja vykdomų projektų eigą ir būklę; 10.16. rengia ataskaitas apie Įstaigoje vykdomus projektus, užtikrina, kad laiku ir kokybiškai būtų parengtos visų Įstaigos įgyvendinamų projektų ataskaitos; 10.17. konsultuoja Įstaigos darbuotojus aktualiais, su vykdomais projektais, susijusiais klausimais; 10.18. renka, sistemina, analizuoja bei apibendrina su projektine veikla susijusią informaciją, pagal kompetenciją rengia ir pildo dokumentus, susijusius su Įstaigoje vykdomais projektais; 10.19. dalyvauja formuojant Įstaigos tarptautiškumo ir plėtros strategijas; 10.20. koordinuoja komunikacijos ir rinkodaros grupės veiklą; 10.21. koordinuoja Įstaigos veiklos viešinimo veiklas; 10.22. koordinuoja komunikacijos ir rinkodaros priemonių įgyvendinimą, teikia savalaikius pasiūlymus dėl veiksmų bei priemonių koregavimo; 10.23. koordinuoja Įstaigos mokslinių/praktinių konferencijų, spaudos konferencijų ir kitų renginių organizavimą, apskrito stalo diskusijas, Įstaigos veiklos pristatymus; 10.24. pagal Skyriaus kompetenciją organizuoja seminarus, mokymus, stažuotes, susitikimus su ekspertais, partneriais, priėmimus bei kitus renginius tarptautinio, nacionalinio bendradarbiavimo klausimais; 10.25. vykdo tiesiogiai pavaldžių darbuotojų periodinį instruktavimą darbo vietoje; 10.26. kontroliuoja, kad pavaldžių darbuotojų veikloje naudojami darbo įrankiai, apsauginės priemonės būtų tvarkingos ir tinkamai naudojamos; 10.27. rengia Skyriaus viešųjų pirkimų planą ir pateikia už viešųjų pirkimų planavimą Įstaigoje atsakingam darbuotojui (viešųjų pirkimų specialistui); 10.28. rengia paraiškas viešiesiems pirkimams dėl Įstaigai reikalingo ilgalaikio ir trumpalaikio turto bei paslaugų įsigijimo; 10.29. dalyvauja darbo grupių, komisijų, kolektyvinių valdymo organų veikloje pagal poreikį ir kompetenciją; 10.30. organizuoja pavaldžių darbuotojų darbo laiko planavimą, derina pavaldžių darbuotojų darbo grafikus, rengia pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį, veda darbo laiko apskaitą, užtikrina pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščiuose pateiktos informacijos teisingumą; 10.31. kontroliuoja savalaikį ir kokybišką pavaldžių skyrių darbuotojų darbo ir atostogų grafikų sudarymą, darbo laiko apskaitos vedimą; 10.32. kontroliuoja pavaldžių darbuotojų darbo drausmę; 10.33. planuoja pavaldžių darbuotojų mokymus, kvalifikacijos kėlimo kursus, vykdo pavaldžių darbuotojų kvalifikacijos reikalavimų atitikties kontrolę; 10.34. esant būtinybei dalyvauja sprendžiant iškilusias su Įstaigos veikla susijusias problemas kartu su kitais Įstaigos darbuotojais; 10.35. dalyvauja atliekant metines Skyriuje eksploatuojamo turto inventorizacijas; 10.36. susipažįsta su naujausia informacija, teisės aktais, įsakymais, susijusiais su numatytų funkcijų vykdymu rengimo tvarka, juos vykdo ir supažindina pavaldžius darbuotojus; 10.37. nuolat gilina žinias, kelia profesinę kvalifikaciją rengiamuose kursuose ir seminaruose, užsiima savišvieta; 10.38. atsako už jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį; 10.39. atlieka (vykdo) Įstaigos finansų ir vidaus kontrolę reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytas šiai pareigybei priskirtas funkcijas; 10.40. formuoja, registruoja, saugo atsakomybėje esančias bylas pagal dokumentacijos planą, užtikrina bylų perdavimą į Įstaigos archyvą nustatyta tvarka; 10.41. vadovaujasi Įstaigos vidaus teisės aktais patvirtintomis tvarkomis ir taisyklėmis; 10.42. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Įstaigos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo administracijai ir plėtrai pavedimus, susijusius su Įstaigos veikla. IV SKYRIUS DARBUOTOJO TEISĖS IR PAREIGOS 11. Įgaliojimas pasirašyti: Darbuotojas Įstaigos vardu santykiuose su trečiaisiais asmenimis turi teisę pasirašyti dokumentus, tačiau tik turėdamas rašytinį nustatyta tvarka išduotą įgaliojimą. 12. Pavadavimas: Įstaigoje nustatyta tvarka vaduoja Įstaigos direktoriaus pavaduotoją administracijai ir plėtrai, projektų specialistą jam nesant; 13. Kontaktai su trečiaisiais asmenimis: Įstaigos direktoriaus pavedimu ar leidimu turi teisę Įstaigos vardu, laikydamasis nustatytos darbo tvarkos, kontaktuoti su trečiaisiais asmenimis jo kompetencijai priskirtais klausimais, tačiau nesukurdamas prievolių Įstaigai ir jų nekeisdamas. 14. Darbuotojas turi teises: 14.1. naudotis visa Įstaigos, jam pavaldžių ir atskaitingų viešųjų juridinių asmenų sukaupta informacija, reikalinga funkcijoms atlikti; 14.2. turėti savo pareigoms vykdyti būtinas darbo sąlygas bei technines priemones; 14.3. darbo tikslais naudotis Įstaigos įranga, medžiagomis ir apsauginėmis priemonėmis; 14.4. nustatyta tvarka kelti savo kvalifikaciją; 14.5. atsisakyti atlikti užduotis ar pavedimus, prieštaraujančius Lietuvos Respublikos teisės aktams; 14.6. naudotis kitomis įstatymų nustatytomis teisėmis. 15. Darbuotojas turi pareigas: 15.1. būti objektyviu ir nešališku; 15.2. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Įstaigos vidaus teisės aktų nuostatomis; 15.3. saugoti ir neatskleisti Įstaigos konfidencialios informacijos, sužinotos einant pareigas, išskyrus įstatymų numatytus atvejus; 15.4. eidamas pareigas vengti viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto; 15.5. Įstaigos turtą (ilgalaikį turtą, ūkinį inventorių, atsargas ir kt.) naudoti griežtai pagal paskirtį – su Įstaigos veiklomis ir darbuotojo atsakomybės sritimi susijusioms funkcijoms vykdyti, saugoti darbuotojui patikėtą ir kitą Įstaigos turtą nuo sugadinimo, sunaikinimo, neteisėto naudojimo, grobstymo ar pasisavinimo. Nedelsiant informuoti tiesioginį vadovą, jam nesant – finansų vadovą ar direktorių, apie bet kokius pastebėtus Įstaigos turto neracionalaus, neteisėto naudojimo ar grobstymo atvejus, imtis visų įmanomų priemonių Įstaigos turtui apsaugoti. V SKYRIUS DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 16. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka darbuotojas atsako už: 16.1. funkcijų, numatytų šiame pareigybės aprašyme, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo kodeksą; 16.2. Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų valstybės valdymo institucijų norminių aktų, Įstaigos vidaus teisės aktų nesilaikymą, vykdant savo pareigas; 16.3. savo teisių ir įgaliojimų viršijimą; 16.4. darbo tvarkos taisyklių pažeidimus; 16.5. Įstaigos konfidencialios informacijos atskleidimą, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Panevėžio mokymo centre; 16.6. Įstaigai padarytą turtinę ir / ar neturtinę žalą; 16.7. darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos ir gaisrinės saugos reikalavimų pažeidimus; 16.8. profesinės etikos principų pažeidimus; 16.9. jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį; 16.10. priskirtos dokumentacijos ir kitos informacijos netinkamą saugumą, kaupimą. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Panevėžys, J. Basanavičiaus g. 23A |
Nėra diskusijų