Paslaugos
Skelbimo nr.: | 96089 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-05-13 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-05-27 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šiuolaikinio meno centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Sapiegų rūmų administravimo skyrius Skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,30 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2321,02 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Dokumentai, kuriuos būtina pateikti: • sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo (pildoma atėjus į pokalbį); • prašymą leisti dalyvauti konkurse; • asmens tapatybę, išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas; • dokumentų kopijas, patvirtinančius atitiktį Sapiegų rūmų administravimo skyriaus vedėjo kvalifikaciniams reikalavimams (2 metų panašaus administracinio darbo patirtis, 1 metų vadovaujamo darbo patirtis kultūros srityje, bent vienos iš trijų Europos Sąjungos kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą); • gyvenimo aprašymą, parengtą Europass CV formatu lietuvių kalba; • užpildytą pagal Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ir savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“ (naujausia redakcija) pretendento anketą. Kontaktiniai duomenys išsamesniai informacijai gauti: Vyr. personalo ir bendrųjų reikalų specialistė Ieva Laurinėnienė Tel. Nr. +37062054803 El. p. ieva@cac.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Šiuolaikinio meno centro direktoriaus 2024 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. P-110 SAPIEGŲ RŪMŲ ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ 1. Sapiegų rūmų administravimo skyriaus vedėjo pareigybė reikalinga pagal kompetenciją organizuoti tinkamą Šiuolaikinio meno centro (toliau – ŠMC) Sapiegų rūmų padalinio (toliau – SR) veiklą: užtikrinti SR pastato ir patalpų tinkamą būklę, pastato aplinkos priežiūrą, pastato apsaugą, tinkamas personalo darbo sąlygas, garantuoti, kad darbuotojai būtų aprūpinti organizacinėmis techninėmis priemonėmis, organizuoti lankytojų aptarnavimą, kasos darbą, ilgalaikę ir trumpalaikę patalpų nuomą, dalyvauti įgyvendinant rinkodaros priemones, dalyvauti vykdant viešuosius pirkimus, taip pat organizuoti kitų techninių, ūkinių, remonto darbų atlikimą, tvarkos palaikymą, reikalingą SR tinkamai funkcionuoti. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės grupė – struktūrinio padalinio vadovas. II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu humanitarinių, socialinių, inžinerinių ar fizinių mokslų studijų srities išsilavinimu; 4.2. turėti bent 2 metų panašaus administracinio darbo patirtį; 4.3. turėti bent 1 metų vadovaujamo darbo patirties kultūros srityje; 4.4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais ŠMC ir SR būdingą veiklą ir aktualiais pareigoms vykdyti, gebėti juos taikyti praktikoje; 4.5. gebėti savarankiškai planuoti bei organizuoti darbą priskirtose veiklos srityse; 4.6. turėti gerus darbų planavimo, organizavimo, koordinavimo, bendravimo ir derybų vedimo įgūdžius, gebėti spręsti su darbo procesais susijusias problemas, įvertinti rizikas, atsakomybę ir priimti su jais susijusius sprendimus; 4.7. išmanyti darbų saugos ir įrangos eksploatavimo, elektrosaugos ir gaisrinės saugos, darbo su pavojingomis cheminėmis medžiagomis ir krovinių kėlimo rankomis taisyklių reikalavimus; 4.8. išmanyti, kaip organizuoti bilietų kasos darbą, koordinuoti bilietų kasos informacinę sistemą; 4.9. gebėti organizuoti darbus, susijusius su elektros ar santechnikos įrangos instaliavimu, kitus remonto darbus; 4.10. mokėti naudotis pirminėmis gaisro gesinimo priemonėmis; 4.11. išmanyti lankytojų aptarnavimo klausimus, rinkodaros priemones; 4.12. gebėti inicijuoti su SR pastato eksploatacija susijusių paslaugų pirkimą ir prižiūrėti jų teikimą; 4.13. gebėti apskaičiuoti Sapiegų rūmų eksploatacijai reikalingas lėšas, parengti sąmatas; 4.14. mokėti analizuoti, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, priimti sprendimus, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu taisyklinga lietuvių kalba; 4.15. mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą); 4.16. mokėti dirbti Microsoft Office, G Suite programiniais paketais; 4.17. gebėti pateikti reikiamus dokumentus ir skirstyti užduotis dokumentų valdymo bendrojoje informacinėje sistemoje (DBSIS); 4.18. išmanyti turto apskaitymo, nurašymo ir likvidavimo tvarkas; 4.19. žinoti pagrindinius dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos principus ir gebėti juos taikyti. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. organizuoja sklandų Skyriaus darbą, paskirsto užduotis Skyriaus darbuotojams, kontroliuoja jų įgyvendinimą, kad darbai būtų atlikti tinkamai ir per nustatytus terminus; 5.2. organizuoja SR pastatų ir patalpų priežiūrą pagal darbų saugos, gaisrinės saugos ir higienos reikalavimus; 5.3. organizuoja užtikrina savalaikes apsaugos, valymo, kitas su SR pastato priežiūra susijusias paslaugas; 5.4. organizuoja SR bilietų kasos darbą, užtikrina, kad bilietų kasos informacinė sistema veiktų sklandžiai; 5.5. užtikrina, kad būtų tinkamai pateiktos kasmėnesinės bilietų pardavimo ir lankytojų apskaitos ataskaitos; 5.6. atsako už ilgalaikės ir trumpalaikės patalpų nuomos procesus: užtikrina, kad būtų atsakyta į užklausas, surengti susitikimai dėl patalpų apžiūros, nuomos sutarčių projektus ir atankamai inicijuoja sutarčių derinimą, pasirašymą, taip pat, atsako už patalpų perdavimą ir priėmimą pasirašydamas ant perdavimo priėmimo aktų; 5.7. analizuoja rinkos poreikį nuomos požiūriu, dalyvauja sudarant ir įgyvendinant rinkodaros planus; 5.8. kontroliuoja patalpų nuomos tinklelį; 5.9. organizuoja nuomos užklausų svarstymą atsižvelgiant į SR renginių koncepciją ir kriterijus, koordinuoja bendravimą su potencialiais ir esamais nuomininkais; 5.10. rengia sutartis su organizacijomis, atliekančiomis techninio aptarnavimo ir priežiūros darbus; 5.11. atsako už tinkamą SR patalpų, aplinkos švarą ir tvarką, inventoriaus priežiūrą ir valymą; 5.12. organizuoja ir kontroliuoja smulkių gedimų SR (elektros instaliacijos, kanalizacijos) šalinimą, smulkaus remonto (inventoriaus, patalpų) darbus; 5.13. dalyvauja atliekant SR turto inventorizacijas bei viešuosius pirkimus, susijusius su Skyriaus veikla; 5.14. vykdo pavaldžių darbuotojų kasmetinius veiklos vertinimus, dalyvauja naujų Skyriaus darbuotojų atrankose, prireikus teikia informaciją SR padalinio vadovui dėl Skyriaus darbuotojų skatinimo, nuobaudų skyrimo ir pan.; 5.15. inicijuoja savo ir jam pavaldžių darbuotojų kvalifikacijos kėlimą; 5.16. užtikrina, kad už personalo valdymą atsakingam asmeniui būtų laiku pateikti Skyriaus darbuotojų darbo ir atostogų grafikų projektai derinti; 5.17. atsako už vidaus kontrolės politikos įgyvendinimą Skyriuje; 5.18. teikia siūlymus SR padalinio vadovui ir ŠMC administracijai dėl Skyriaus veiklos gerinimo bei darbo organizavimo tobulinimo; 5.19. kasmet teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją viešųjų pirkimų specialistui apie planuojamus metinius Skyriaus veiklai įgyvendinti reikalingus pirkimus, vėliau pagal poreikį juos inicijuoja, jei reikia, organizuoja; 5.20. prireikus pagal kompetenciją atstovauja SR; 5.24. vykdo kitus su SR administravimu susijusius įstaigos direktoriaus, pavaduotojo ar SR padalinio vadovo pavedimus. __________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 212 1945 |
El. paštas: | info@cac.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Vokiečių g. 2 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa