Paslaugos
Skelbimo nr.: | 100041 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-16 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-30 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Savivaldybės biudžetinė įstaiga Kauno rajono socialinių paslaugų centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Šeimos gerovės skyrius Skyriaus vedėjo pavaduotojas socialiniams reikalams (pareiginės algos koeficientas nuo 1,18 iki 1,59) |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,18 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2106,77 |
Darbo vieta (miestas): | Nenustatyta |
Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta - Neries g. 156, Domeikava, Kauno r. Darbo užmokesčio dydis nuo 2106,77 iki 2838,79 Eur. (priklausomai nuo darbo stažo ir turimos kvalifikacinės kategorijos). https://www.kaunorspc.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS KAUNO RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO ŠEIMOS GEROVĖS SKYRIAUS VEDĖJO PAVADUOTOJO SOCIALINIAMS REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS (PA-163) I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Savivaldybės biudžetinės įstaigos Kauno rajono socialinių paslaugų centro Šeimos gerovės skyriaus vedėjo pavaduotojo socialiniams reikalams pareigybė yra priskiriama struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų grupei. 2. Savivaldybės biudžetinės įstaigos Kauno rajono socialinių paslaugų centro Šeimos gerovės skyriaus vedėjo pavaduotojo socialiniams reikalams pareigybės lygis priskiriamas A2 lygiui. 3. Šeimos gerovės skyriaus vedėjo pavaduotojo socialiniams reikalams pareigybės paskirtis padėti Šeimos gerovės skyriaus vedėjui socialiniams reikalams organizuojant ir koordinuojant Šeimos gerovės skyriaus (toliau – Skyrius) veiklą, kontroliuoti Skyriaus socialinių darbuotojų darbui su šeimomis ir individualios priežiūros darbuotojų darbą, atstovauti Skyriui deleguotose veiklose valstybinės valdžios ir valdymo institucijose, kitose organizacijose ir pavaduoti Skyriaus vedėją socialiniams reikalams jo nebuvimo darbe metu, užtikrinant Skyriaus darbų tęstinumą. 4. Skyriaus vedėjo pavaduotojas socialiniams reikalams (toliau – Darbuotojas) pavaldus Savivaldybės biudžetinės įstaigos Kauno rajono socialinių paslaugų centro (toliau – Centras) Šeimos gerovės skyriaus vedėjui socialiniams reikalams. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus socialinio darbo studijų krypties studijas, ir socialinių mokslų kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį (arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją), arba aukštojo mokslo kvalifikaciją ir iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgytą socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar būti baigus socialinio darbo studijas, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigus socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus; 5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų socialinio darbo patirtį; 5.3. mokėti vieną užsienio kalbą; 5.4. turėti be apribojimų vairuotojo pažymėjimą (B kategorija); 5.5. žinoti bendravimo psichologijos, profesinės etikos ir elgesio kultūros pagrindus; 5.6. būti susipažinęs ir savo darbe gebėti vadovautis LR įstatymais ir poįstatyminiais aktais, norminiais aktais, Vaiko teisių konvencija, LR vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymu, Lietuvos Respublikos civilinio kodeksu ir kitais vaiko teisių apsaugą reguliuojančių nacionaliniais ir tarptautiniais teisės aktais, Vyriausybės nutarimais ir kitais norminiais aktais, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įsakymais ir nutarimais, Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, Socialinės paramos skyriaus vedėjo sprendimais, reglamentuojančiais socialines paslaugas šeimai ir biudžetinių įstaigų veiklą, Centro direktoriaus įsakymais, Centro darbuotojų ir socialinių darbuotojų etikos kodeksais, darbo saugos ir sveikatos, priešgaisrinės, civilinės saugos instrukcijomis, Centro nuostatais, vidaus darbo tvarkos taisyklėmis, šiuo pareigybės aprašymu ir kitais dokumentais, reglamentuojančiais Centro ir Skyriaus veiklą; 5.7. mokėti saugiai dirbti ir vykdyti saugos darbe ir priešgaisrinės saugos norminių aktų reikalavimus, nuolatos laikytis asmeninės higienos reikalavimų; 5.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu, valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, išmanyti dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles, mokėti dirbti biuro įranga, Microsoft Office programiniu paketu, žinoti taikomųjų kompiuterinių programų pagrindus; 5.9. gebėti planuoti ir organizuoti Skyriaus veiklos užduotis naudodamasis informacinėmis technologijomis, užtikrinant efektyvų darbo laiko valdymą ir užduočių vykdymo kontrolę, siekiant optimizuoti darbo procesus bei teikiamas paslaugas; 5.10. turėti praktinius socialinio darbo vadybos įgūdžius ir gebėti tiksliai vertinti asmens/ šeimos socialinę situaciją, gebėti bendrauti su potencialiais ir esamais socialinių paslaugų gavėjais ir jų aplinka, socialinę atkirtį patiriančiais asmenimis (šeimomis), turėti organizacinius gebėjimus vykdyti savo veiklą, pasirinkti tinkamus darbo metodus, diegti ir tobulinti komandinio darbo principus, užtikrinti sklandų ir efektyvų Skyriaus darbuotojų darbą, gebėti dirbti savarankiškai; 5.11. būti pareigingu, mandagiu, darbščiu, kūrybingu, atviru pokyčiams, taktišku, ieškančiu iškilusioms problemoms sprendimo būdų, siekiančiu kompromiso, gebančiu bendrauti ir bendradarbiauti; 5.12. savo darbe vadovautis individualaus priėjimo, lygių galimybių įtvirtinimo, konfidencialumo, šeimos apsisprendimo bei pripažinimo, atsakomybės ir kompetencijos principais. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis Darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. padeda Skyriaus vedėjui socialiniams reikalams organizuoti, planuoti ir kontroliuoti Skyriaus darbą, užtikrinti tinkamą socialinių paslaugų organizavimą ir teikimą; 6.2. teikia prevencines socialines ir bendrąsias socialines paslaugas; 6.3. organizuoja susitikimus su Skyriaus darbuotojais, aptaria kylančius klausimus, inicijuoja diskusijas bei intervizijas, siekiant tobulinti darbo procesus ir gerinti paslaugų kokybę. 6.4. tikrina Skyriaus socialinių darbuotojų darbui su šeimomis ir individualios priežiūros darbuotojų veiklą jų darbo metu, stebi atliekamus darbus bei vertina jų atitikimą nustatytiems reikalavimams ir kokybės standartams, sprendžia iškilusius klausimus; 6.5. vykdo Skyriaus darbuotojų dokumentacijos patikrinimus, vertina jų atitikimą teisės aktams ir vidiniams Centro reikalavimams, teikia rekomendacijas ir siūlymus dėl dokumentacijos ir veiklos taisymo bei tobulinimo; 6.6. dalyvauja atvejo vadybos posėdžiuose sprendžiant sudėtingas situacijas, teikia pagalbą socialiniams darbuotojams, padeda ieškoti optimaliausių sprendimų ir koordinuoti veiksmus; 6.7. skiria Skyriaus socialiniams darbuotojams darbui su šeimomis ir individualios priežiūros darbuotojams metines užduotis ir vertina juos pagal pasiektus rezultatus; 6.8. dalyvauja sprendžiant Skyriaus darbuotojų priėmimo, atleidimo iš darbo, drausminimo ir skatinimo klausimus; 6.9. vadovauja studentų praktikai ir koordinuoja priskirtų savanorių veiklą; 6.10. rengia Skyriaus veiklos planus ir ataskaitas, programas, renginių tvarkaraščius ir kitus veiklos dokumentus, analizuoja, tobulina savo darbą, teikia siūlymus darbo tobulinimui; 6.11. rengia informacinius raštus ir atsakymus, Skyriaus veiklą reglamentuojančių tvarkų, dokumentų projektus; 6.12. rengia ir teikia informaciją apie Skyriaus veiklą suinteresuotiems subjektams, užtikrinant aiškų ir tikslų informacijos pateikimą bei viešąjį informavimą; 6.13. rengia ir įgyvendina savarankiškai ar kartu su Valstybės, savivaldybės institucijomis ar nevyriausybinėmis organizacijomis socialines programas, projektus, kitas socialines priemones; 6.14. kuria ir palaiko jaukią, estetišką, tvarkingą ir saugią Skyriaus aplinką; 6.15. Skyriaus vedėjo socialiniams reikalams pavedimu atstovauja Skyriui valstybinės valdžios ir valdymo institucijose, teismuose, santykiuose su kitais asmenimis; 6.16. ieško įvairių veiklos formų ir metodų, savo darbe taiko inovacijas, kitų įstaigų patirtį ir atsako už tinkamą jų naudojimą; 6.17. analizuoja socialinių darbuotojų darbui su šeimomis ir individualios priežiūros darbuotojų kvalifikacijos kėlimui skirtų mokymų, seminarų poreikį; 6.18. informuoja Skyriaus vedėją socialiniams reikalams apie Skyriaus veiklos problemas, teikia siūlymus Skyriaus veiklos vystymo ir gerinimo klausimais; 6.19. bendradarbiauja su Centro struktūrinių padalinių, seniūnijų, sveikatos priežiūros įstaigų, ugdymo įstaigų, socialines paslaugas teikiančių įstaigų, nevyriausybinių organizacijų ir kt. institucijų specialistais savo kompetencijai priskirtais klausimais; 6.20. nuolat tobulina savo žinias, įgūdžius ir kitas profesines savybes bei gebėjimus, domisi socialinio darbo naujovėms, organizuoja jų pritaikymą Skyriuje; 6.21. dalyvauja Centro direktoriaus sudarytose komisijose, darbo grupėse; 6.22. susidarius patalpose avarijos grėsmei, įvykus stichinei nelaimei ar gaisro atvejais padeda Skyriaus vedėjui socialiniams reikalams organizuoti darbuotojų, paslaugų gavėjų ir kitų žmonių, esančių pastate, evakavimą; 6.23. pavaduoja Skyriaus vedėją socialiniams reikalams jo ligos, komandiruotės, atostogų ar kitais darbe nebuvimo atvejais; 6.24. teikia suarchyvuotus dokumentus pagal dokumentacijos planą, atsakingam specialistui; 6.25. dirba sistemingai ir laiku atlieka darbus pagal pareigas bei atskirus pavedimus; 6.26. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus ir Skyriaus vedėjo socialiniams reikalams pavedimus, kurie neviršija socialinio darbo kompetencijos ribų ir neprieštarauja LR teisės aktams. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas vykdantis Darbuotojas atsako už: 7.1. šiame pareigybės aprašyme numatytų funkcijų savalaikį vykdymą; 7.2. įstatymų, nutarimų, įsakymų, potvarkių ir sprendimų vykdymą; 7.3. pateikiamos informacijos tikslumą ir teisingumą; 7.4. savo darbe taikomų darbo metodų tinkamą pasirinkimą ir korektišką panaudojimą; 7.5. darbo efektyvumą ir kokybę; 7.6. teisingą darbo laiko naudojimą, tvarkingą ir savalaikį dokumentacijos vedimą; 7.7. patikėtos informacijos konfidencialumą ir asmens duomenų apsaugą priskirtų materialinių vertybių apsaugą, jo žinioje esančių dokumentų, bylų saugumą, konfidencialumą; 7.8. kokybišką ir poreikį atitinkantį paslaugų gavėjų paslaugų gavėjų aptarnavimą, operatyvų ir išsamų informavimą; 7.9. profesinės etikos ir elgesio taisyklių laikymąsi; 7.10. Centro turto, darbo priemonių tausojimą, priežiūrą, jo žinioje esančių dokumentų, paslaugų bylų saugumą bei naudojimą tik darbo tikslais; 7.11. savarankiškai priimtus sprendimus; 7.12. už saugos ir sveikatos darbe numatytų reikalavimų laikymąsi; 7.13. savo sistemingą kvalifikacijos tobulinimą. 8. Siekiant užtikrinti skaidrumą ir išvengti interesų konfliktų, Darbuotojas negali turėti privačių interesų su paslaugų gavėjais. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 37 328195 |
El. paštas: | centras@kaunorspc.lt |
Adresas: | Kauno m. sav., Kauno m., Ežero g. 23 |
Nėra diskusijų