Paslaugos
Skelbimo nr.: | 64222 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-09-05 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-09-19 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Jurbarko rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Smalininkų seniūnijos vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,10 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1963,94 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Smalininkai | ||||
Informacija apie įstaigą: | Bus nustatomos 3 mėnesių išbandymo terminas | ||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Administracinių paslaugų teikimas bei gyventojų aptarnavimas seniūnijos teritorijoje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Tvarko ir registruoja seniūnijoje sudaromas darbo sutartis, teikia informaciją Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniam skyriui, pildo seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį.
14. Dalyvauja rengiant gyventojų apklausas, atliekant gyventojų ir būstų, kitus visuotinius surašymus siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos teisės aktus šioje srityje, taip pat dalyvauja komisijoje seniūnijoje esančiam turtui, atsargoms, numeruotiems apskaitos blankams inventorizuoti, įvertinti, nurašyti, išardyti, realizuoti ir likviduoti.
15. Prireikus rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus ar seniūno įsakymų projektus seniūnijos veiklos klausimais, padeda seniūnui organizuoti bei kontroliuoti Savivaldybės tarybos sprendimų ir kitų teisės aktų vykdymą, seniūno komandiruočių, nedarbingumo, atostogų metu vykdo seniūnijos seniūno funkcijas (išskyrus Lietuvos Respublikos notariato įstatyme nustatytus notarinius veiksmus).
16. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų duomenis, kad būtų užtikrintas tinkamas seniūnijos veiklos sritį reglamentuojančių teisės aktų įgyvendinimas.
17. Dalyvauja organizuojant civilinę saugą, siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos ir savivaldybės teisės aktų reikalavimus šioje srityje.
18. Organizuoja seniūnijos archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą, prireikus koordinuoja bylų apskaitą, ruošia ir perduoda dokumentus archyvui.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
19.3.
studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
19.4.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.5.
darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
19.6.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
19.7.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.8.
darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
19.9.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
20.2.
organizuotumas - 3 lygis;
20.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
20.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
20.5.
komunikacija - 4 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
21.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.
22. Profesinė kompetencija:
22.1.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Gražina Čekolytė |
Telefonas: | +37067286453 |
El. paštas: | grazina.cekolyte@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų