Paslaugos
Skelbimo nr.: | 99416 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-09-19 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-03 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Fabijoniškių socialinių paslaugų namai |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Socialinių paslaugų (padalinio) vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,18 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2106,77 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Kviečiame susipažinti su įstaiga www.fabijoniskiuspn.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
FABIJONIŠKIŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ NAMŲ DIENOS CENTRO PADALINIO VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS NR. 4 I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Biudžetinės įstaigos Fabijoniškių socialinių paslaugų namų (toliau – Įstaiga) Dienos centro padalinio (toliau – Padalinys) vedėjas (134302) (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – užtikrinti Padalinio kompetencijai priskirtų funkcijų vykdymą, planuoti ir organizuoti Padalinio veiklą bei kontroliuoti ir vertinti Padalinio darbuotojų darbą ir pavestų užduočių vykdymą. 4. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Įstaigos direktoriui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ar jam prilygintą arba aukštąjį koleginį (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ar jam prilygintą socialinio darbo išsilavinimą; 5.2. turėti ne mažesnę kaip 5 metų darbo patirtį socialinio darbo srityje, tame tarpe 1 metų vadovaujamo darbo patirtį socialinio darbo srityje; 5.3. išmanyti Įstaigai priskirtų funkcijų vykdymą; 5.4. išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius socialinę apsaugą, socialines paslaugas teikiančių įstaigų infrastruktūrą, socialinio darbo metodus, vadybos ir etikos principus; 5.5. žinoti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius socialines ir sveikatos priežiūros paslaugas; 5.6. išmanyti darbo su asmenims, sergančiais Alzheimerio liga ir kitomis senatvės psichikos ligomis, specifiką, suvokti ligos ir negalios poveikį žmogui, gebėti įvertinti senyvo amžiaus ir neįgalių žmonių poreikius, identifikuoti problemas bei nustatyti prioritetus; 5.7. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles; 5.8. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. planuoja, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja socialinių paslaugų, numatytų Padalinio vidaus tvarkos dokumentuose, teikimą, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais; 6.2. nustatyta tvarka ir terminais organizuoja ir koordinuoja įvairių institucijų ir asmenų paklausimų, prašymų, skundų bei pasiūlymų Padalinio veiklos klausimais nagrinėjimą; atžymas apie tai fiksuoja skundų ir pareiškimų registravimo žurnale; 6.3. teikia Įstaigos direktoriui ir (ar) direktoriaus pavaduotojui siūlymus dėl Padalinio ir (ar) pavaldžių darbuotojų darbo organizavimo tobulinimo, socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo, kitų su Padalinio veikla susijusių klausimų, laiku informuoja apie iškylančias problemas; 6.4. nustatyta tvarka ir terminais rengia ir teikia Įstaigos direktoriui ir (ar) direktoriaus pavaduotojui Padalinio darbo (veiklos) planus bei darbo (veiklos) ataskaitas; 6.5. teikia Įstaigos direktoriui ir (ar) direktoriaus pavaduotojui informaciją apie Padalinio veiklą, statistinius duomenis bei įvairias ataskaitas pagal poreikį; 6.6. rengia įvairių raštų, Padalinio darbo organizavimą ir paslaugų teikimą reglamentuojančių tvarkos aprašų ir Įstaigos direktoriaus įsakymų Padalinio veiklos klausimais projektus; 6.7. organizuoja ir koordinuoja pavaldžių darbuotojų, savanorių bei praktikantų veiklą bei kontroliuoja jų darbo kokybę; 6.8. su Įstaigos direktoriumi ir (ar) direktoriaus pavaduotoju derina Padalinio darbuotojų darbo planus ir (ar) darbo grafikus; 6.9. pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius; 6.10. sudaro darbuotojų kasmetinių atostogų grafiką; 6.11. nustato metines veiklos užduotis Padalinio darbuotojams ir atlieka jų veiklos vertinimą; 6.12. analizuoja Padalinio darbuotojų mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo poreikį; 6.13.organizuoja darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimą: teminius mokymus, kvalifikacinius darbuotojų mokymus, profesinį bendradarbiavimą ir gerosios patirties sklaidą, sudaro metinius darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo planus; 6.14. teikia pasiūlymus Įstaigos direktoriui dėl Padalinio darbuotojų skatinimo ir nuobaudų jiems skyrimo; 6.15. tvarko kitus, su Padalinio veikla ir personalu susijusius, dokumentus; 6.16. registruoja, tvarko, apskaito ir saugo Padalinio dokumentus vadovaujantis galiojančiais teisės aktais; 6.17. pasirašytinai supažindina Padalinio darbuotojus su darbą reglamentuojančiais teisės aktais ir dokumentais; 6.18. organizuoja Padalinio personalo dalykinius pasitarimus, paslaugų gavėjų artimųjų susirinkimus; 6.19. vykdo Padalinio teikiamų paslaugų kokybės kontrolę (tarp jų ir maitinimo paslaugų bei savalaikio medikamentų išdalijimo lankytojams, pagal gydytojo nurodymus, kontrolę); žino ir savo praktikoje remiasi Lietuvos ir tarptautiniais socialinių paslaugų kokybės standartais; išmano EQUASS standarto reikalavimus ir užtikrina jų diegimą bei kontrolę Įstaigoje; 6.20. informuoja ir konsultuoja suinteresuotus asmenis Įstaigos ir Padalinio teikiamų paslaugų klausimais; 6.21. rengia ir koordinuoja kitų darbuotojų rengiamą informaciją apie Padalinio teikiamas paslaugas ir organizuoja jos pateikimą visuomenei; 6.22. renka, sistemina ir analizuoja informaciją apie paslaugų gavėjų poreikius socialinių paslaugų teikimui; 6.23. naudojasi Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (toliau – SPIS) duomenimis pagal suteiktą prieigos teisių lygmenį – gauna ir teikia su Padalinio paslaugų teikimu susijusią informaciją SPIS duomenų bazėse; asmeniškai atsako už SPIS duomenų saugos reikalavimų laikymąsi; 6.24. atlieka finansinių galimybių mokėti už dienos socialinės globos ir (ar) trumpalaikės socialinės globos paslaugas vertinimą ir vykdo finansinių galimybių mokėti už teikiamas paslaugas vertinimo kontrolę; 6.25. kiekvieną mėnesį informuoja paslaugų gavėjus ar jų artimuosius apie mokesčio už paslaugas mokėjimo dydį; 6.26. užtikrina tvarkingą paslaugų gavėjų asmens bylų formavimą bei tvarkymą, ne rečiau kaip kartą per metus peržiūri visas asmenų bylas, esant poreikiui, jas pertvarko, baigtas suarchyvuoja; 6.27. rengia, tikslina ir atnaujina Geros higienos praktikos taisykles; kontroliuoja, kad būtų dirbama pagal šių taisyklių reikalavimus, laiku ir tinkamai pildomi Geros higienos praktikos reikalavimuose numatyti dokumentai; 6.28. gavus paslaugų gavėjo ar jo artimųjų prašymą ar pasikeitus asmens socialinėms aplinkybėms ar sveikatos būklei, nustato socialinių paslaugų poreikį, rengia dokumentus dėl socialinių paslaugų rūšies keitimo, sustabdymo ar nutraukimo arba papildomai kitų socialinių paslaugų skyrimo ir teikia juos Įstaigos direktoriui arba vykdo šių dokumentų rengimo kontrolę; 6.29. užtikrina Dienos centre teikiamų paslaugų dokumentavimą pagal teisės aktų reikalavimus, kontroliuoja dokumentacijos pildymą, teikia pasiūlymus Įstaigos vadovui dėl jos tobulinimo; 6.30. užtikrina, kad, teikiant socialinę globą ir iškilus problemoms, susijusioms su paslaugų gavėjų sveikatos būklės pasikeitimais, saugumu ar kitomis aplinkybėmis, apie tai nedelsiant būtų informuojami paslaugų gavėjų artimieji; 6.31. esant poreikiui, organizuoja pirmosios pagalbos suteikimą ar skubiosios medicininės pagalbos iškvietimą; 6.32. užtikrina paslaugų gavėjų teises ir teisėtus interesus, jų apsaugą nuo smurto, išnaudojimo, diskriminacijos, prievartos, įžeidinėjimų, patyčių. Pastebėjęs minėtus atvejus, apie tai informuoja Įstaigos direktorių ir paslaugų gavėjų artimuosius; 6.33. imasi neatidėliotinų, teisiškai pagrįstų priemonių nelaimingų atsitikimų, smurto, kitų ekstremalių situacijų Dienos centre atvejais, nedelsiant informuoja Įstaigos direktorių ir paslaugų gavėjų artimuosius; 6.34. laikosi vidaus darbo tvarkos taisyklių, saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės ir civilinės saugos, higienos normų reikalavimų; 6.35. dalyvauja Įstaigos darbo veiklos pasitarimuose; dalyvauja rengiant Įstaigos veiklą reglamentuojančių teisės aktų projektus; Įstaigos direktoriaus pavedimu dalyvauja sudarytų komisijų ir darbo grupių veikloje; 6.36. atnaujina savo teorines socialinio darbo žinias bei praktinius darbo įgūdžius ir gebėjimus dalyvaujant periodiniuose socialinių darbuotojų mokymuose pagal nustatytus reikalavimus; 6.37. bendradarbiauja su kitomis įstaigomis, organizacijomis ir institucijomis; 6.38. vykdo kitus Įstaigos direktoriaus ir (ar) direktoriaus pavaduotojo pavedimus ir nurodymus, susijusius su atliekamomis pareigomis; 6.39. atlikdamas savo pareigas, gerbia kiekvieną paslaugų gavėją ir vertina kiekvieno iš jų individualumą, nepriklausomai nuo jų socialinės padėties, tikėjimo, lyties, rasės, įsitikinimų ir pažiūrų, negalios, amžiaus, nesivadovauja išankstinėmis nuostatomis; yra empatiškas ir stengiasi suprasti kiekvieną paslaugų gavėją ir jam padėti; bendrauja ir bendradarbiauja su paslaugų gavėju ir jo artimaisiais, į pagalbos teikimą įtraukiant jį patį (pačius); laikosi konfidencialumo apie paslaugų gavėją principų; laikosi profesinės etikos principų, gerbia paslaugų gavėjo teises ir jų nepažeidžia; 6.40 darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, LR Vyriausybės nutarimais, LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, LR Sveikatos apsaugos ministerijos, Vilniaus miesto savivaldybės ir Įstaigos direktoriaus įsakymais bei kitais norminiais ir teisės aktais, vidaus darbo tvarkos taisyklėmis, socialinio darbo etikos normomis bei vertybėmis ir šiuo pareigybės aprašymu. IVSKYRIUS ATSAKOMYBĖ 7. Šias pareigas einantis darbuotojas atsako: 7.1. už savo pareigų, nustatytų šiame pareigybės aprašyme, netinkamą vykdymą ar nevykdymą vidaus darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka; 7.2. už padarytą materialinę žalą pagal galiojančius Lietuvos Respublikos darbo ir civilinį kodeksus; 7.3. už įstatymų pažeidimus, padarytus vykdant savo veiklą, pagal galiojančius Lietuvos Respublikos administracinių pažeidimų, baudžiamąjį ir civilinį kodeksus; 7.4. už Įstaigos bei socialinių darbuotojų profesinės etikos kodeksuose nustatytų elgesio principų laikymąsi; 7.4. už tikslios ir teisingos informacijos teikimą; 7.5. už konfidencialios informacijos saugojimą; 7.6. už tvarkingą dokumentacijos vedimą. 8. Šias pareigas einantis darbuotojas neturi teisės sudaryti turtinių sandorių su socialinių paslaugų gavėjais ar besikreipiančiais dėl socialinių paslaugų. ______________________________________ Susipažinau ir sutinku: Parašas _____________________________________________ Vardas, pavardė ______________________________________ Data _______________________________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 247 9141 |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilnius, S. Stanevičiaus g. 57 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa