Paslaugos
| Skelbimo nr.: | 62641 | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-04-03 | ||||
| Skelbimas galioja iki: | 2025-04-17 (imtinai) | ||||
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Palangos miesto savivaldybės administracija | ||||
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
| Pareigos: | Švietimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,15 | ||||
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2053,21 | ||||
| Darbo vieta (miestas): | Palanga | ||||
| Informacija apie įstaigą: | 1. Palangos miesto savivaldybės administracija (identifikavimo kodas 2519607, įregistravimo Nr. BD 02-1, įregistravimo data 2002 m. vasario 25 d.) (toliau tekste – Administracija) yra Palangos miesto savivaldybės (toliau tekste – Savivaldybė) įstaiga. 2. Administracija atlieka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo, kitų įstatymų bei teisės aktų jai pavestas funkcijas. Savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, poįstatyminiais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, šiais ir struktūrinių padalinių nuostatais, kitais jos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais. 3. Administraciją sudaro struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija. 4. Administracijos struktūrą, jos veiklos nuostatus ir darbo užmokesčio fondą, didžiausią leistiną valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių užmokestį iš Savivaldybės biudžeto (toliau tekste – darbuotojai), skaičių Administracijos direktoriaus (toliau tekste – Direktorius) siūlymu mero teikimu tvirtina ir keičia Savivaldybės taryba (toliau tekste – Taryba). 5. Administracija yra viešasis juridinis asmuo, turintis sąskaitų banke ir antspaudą su Savivaldybės herbu. Administracijos buveinė (adresas) – Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga. Administracijos struktūriniai padaliniai ir struktūrinis teritorinis padalinys – Šventosios seniūnija jų veiklos nuostatuose nustatyta tvarka gali turėti sąskaitų bankuose, antspaudą. 6. Administracija yra biudžetinė įstaiga, finansuojama iš Savivaldybės biudžeto. Nustatytas 3 mėnesių išbandymo terminas, siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui. |
||||
| Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Kūno kultūros ir sporto plėtojimo, gyventojų poilsio organizavimo srityje.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Kūno kultūros ir sporto plėtojimo, gyventojų poilsio organizavimo srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Dalyvauja nacionalinių informacinių sistemų kūrime, teikia siūlymus bei išvadas dėl jų veiklos gerinimo.
16. Dalyvauja pagal kompetenciją darbo grupių, komisijų veikloje.
17. Konsultuoja priskirtos srities klausimais ir (ar) priima, aptarnauja asmenis ir (ar) informuoja visuomenę apie valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų veiklą.
18. Nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus, skundus ar pasiūlymus ir teikia siūlymus dėl juose keliamų klausimų sprendimo būdų arba prireikus koordinuoja asmenų prašymų, pareiškimų, skundų ar pasiūlymų nagrinėjimą ir siūlymų dėl juose keliamų klausimų sprendimo būdų teikimą.
19. Organizuoja arba prireikus koordinuoja visuomenei skirtų iniciatyvų veiklą, vertina jos rezultatus.
20. Organizuoja ypatingos svarbos tarptautinius renginius, oficialius vizitus, rengia su jais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja ypatingos svarbos tarptautinių renginių, oficialių vizitų organizavimą, su jais susijusių dokumentų rengimą.
21. Organizuoja pagal kompetenciją posėdžius ir (ar) rengia su jais susijusius teisės aktų, išvadų bei kitų dokumentų projektus arba prireikus koordinuoja posėdžių organizavimą ir (ar) su jais susijusių teisės aktų, išvadų bei kitų dokumentų projektų rengimą.
22. Rengia ar dalyvauja rengiant pagal kompetenciją teisės aktų projektus arba prireikus koordinuoja pagal kompetenciją teisės aktų projektų rengimą.
23. Rengia dokumentus su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais arba prireikus koordinuoja dokumentų su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais rengimą.
24. Rengia ir teikia informaciją pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo ir nesudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo ar nesudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
25. Rengia pagal kompetenciją ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
26. Sistemina, analizuoja įstatymus, kitus norminius teisės aktus bei kitą informaciją pagal kompetenciją ir teikia pasiūlymus ir (ar) išvadas arba prireikus koordinuoja įstatymų, kitų norminių teisės aktų bei kitos informacijos pagal kompetenciją sisteminimą, analizavimą ir pasiūlymų ir (ar) išvadų teikimą.
27. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
28. Rengia savivaldybės sporto plėtros strateginius dokumentus (programas, projektus, strategijas ir kt.), organizuoja ir kontroliuoja jų įgyvendinimą.
29. Koordinuoja savivaldybėje veikiančių sporto, švietimo (vykdančių sporto veiklą) įstaigų, visuomeninių organizacijų, veikiančių sporto srityje, veiklą vykdant valstybės ir savivaldybės programas, projektus, konsultuoja jas pagal savo kompetenciją apie įvairių valstybinių ir tarptautinių fondų ir programų teikiamas finansavimo galimybes, padeda rengti dokumentus finansavimui gauti.
30. Tvarko savivaldybės sporto registro duomenis (SRD), rengia suvestines, metines veikos ataskaitas ir teikia jas Nacionalinei sporto agentūrai ir kitoms institucijoms, pagal poreikį rengia kitas su kūno kultūros duomenų bazėmis susijusias ataskaitas, rengia sutarčių projektus dėl sportinės veiklos projektų dalinio finansavimo, vykdo sutartyse numatytas funkcijas.
31. Koordinuoja sporto renginių organizavimą, rūpinasi miesto neįgaliųjų žmonių fiziniu aktyvumu ir sportu, inicijuoja, rengia ar dalyvauja rengiant savivaldybės projektus, programas, priemones, skirtus vaikų ir jaunimo fizinio aktyvumo skatinimui, sporto visiems populiarinimui, organizuoja ir kontroliuoja jų įgyvendinimą.
32. Bendradarbiauja su ugdymo ir sporto įstaigomis, klubais ir kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, vykdančiomis sporto veiklą ir konsultuoja kūno kultūros ir sporto klausimais.
33. Rengia skyriaus pirkimų dokumentus, susijusius su fizinio aktyvumo ir sporto renginių organizavimu ir koordinavimu, vykdo mažos vertės viešuosius pirkimus, rengia ir įgyvendina sutartis, koordinuoja fizinio ugdymo programos įgyvendinimą švietimo įstaigose, kuruoja šio dalyko metodinio būrelio veiklą.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
34. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
34.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
34.2.
studijų kryptis – pasiekimų sportas (arba);
34.3.
studijų kryptis – laisvalaikio sportas (arba);
34.4.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
34.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
34.6.
darbo patirties sritis – patirtis sporto srityje;
34.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
35. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
35.2.
organizuotumas - 3 lygis;
35.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
35.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
35.5.
komunikacija - 3 lygis.
36. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
36.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
36.2.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
37. Profesinė kompetencija:
37.1.
viešųjų pirkimų išmanymas - 3 lygis.
|
|||||
| Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami | ||||
| Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas |
|---|---|
| Vardas, Pavardė: | Aistė Viškelytė |
| Telefonas: | +37064816358 |
| El. paštas: | aiste.viskelyte@vva.gov.lt |
| Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų
Kvietimas registruotis 2025 m. į pakartotinę grįžtamojo ryšio apklausą dėl organizacinės kultūros pokyčių 2025-12-18 Viešojo valdymo agentūros metodinė konsultacija: Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimas 2026 m. – aktualijos, įrankiai ir atsakymai į Jūsų klausimus Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa