Paslaugos
Skelbimo nr.: | 62323 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-05 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-03-20 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Tabako ir alkoholio kontrolės skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,20 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2142,48 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas nuo 1,20 iki 1,40 (nuo 2142,48 iki 2499,56 Eur neatskaičius mokesčių); Pareigų, kurioms eiti skelbiamas konkursas, darbo laiko norma – 40 val. per savaitę; Pareigybei nustatomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis. Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas siūlo: Draugišką ir palaikantį kolektyvą (mentoriaus skyrimą lengvesnei tavo adaptacijai įstaigoje); Lankstų darbo grafiką bei galimybę dalį laiko dirbti nuotoliu; Tobulėjimo ir karjeros galimybes; Galimybę realizuoti savo idėjas bei prisidėti prie įstaigos iššūkių įgyvendinimo; Papildomą sveikatos draudimą. Daugiau informacijos rasite: https://ntakd.lrv.lt/lt/administracine-informacija/karjeros-galimybes/darbuotoju-konkursai/ Kontaktai išsamesnei informacijai: Veiklos administravimo skyriaus vyriausioji specialistė Ineta Gimžauskienė Tel. Nr. +370 690 58 300, el. p. ineta.gimzauskiene@ntakd.lt |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Ūkio subjektų veiklos, susijusios su alkoholiu, tabaku, tabako gaminiais, su tabako gaminiais susijusiais gaminiais, priežiūros planavimas, organizavimas ir koordinavimas..
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Dalyvauja rengiant nacionalinio ir kito lygmens planavimo dokumentų, įstaigos planavimo dokumentų projektus, jų vykdymo ataskaitas..
15. Dalyvauja Europos Sąjungos institucijų, jų darbo organų, tarptautinių asociacijų, organizacijų ir darbo grupių veikloje, projektuose..
16. Dalyvauja rengiant ir derinant Lietuvos Respublikos pozicijas Europos Sąjungos institucijose ir jų darbo organuose nagrinėjamais klausimais teikia siūlymus, pastabas dėl kitų valstybės institucijų rengiamų Lietuvos Respublikos pozicijų..
17. Organizuoja ir vykdo mokymus, pasitarimus, konferencijas ir (ar) kitus renginius..
18. Dalyvauja planuojant, organizuojant ir koordinuojant Skyriui pavestų ūkio subjektų priežiūrą..
19. Atlieka Skyriaus vedėjo funkcijas jo ligos, atostogų, komandiruočių metu ar dėl kitų priežasčių jo nesant darbe..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.
studijų kryptis – teisė (arba);
20.3.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
20.4.
studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba);
20.5.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
20.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7.
darbo patirties sritis – ūkio subjektų licencijavimo ir veiklos priežiūros srityje;
20.8.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
21. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
21.1. anglų (B1).
22. Transporto priemonių pažymėjimai:
22.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1.
komunikacija - 4 lygis;
23.2.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
23.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
23.4.
organizuotumas - 4 lygis;
23.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis;
24.2.
informacijos valdymas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Brigita Gaižauskė |
Telefonas: | +37064816527 |
El. paštas: | brigita.gaizauske@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų