Paslaugos
Skelbimo nr.: | 63656 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-07-11 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-07-25 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyba prie Finansų ministerijos | ||||
Pareigos: | Teisės ir prevencijos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1785,40 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | https://vdtat.lrv.lt/lt/ Pagal Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymą bus nustatytas išbandymo terminas – 3 mėnesiai. Išsamesnę informaciją apie skelbiamą konkursą galima gauti Teisės ir prevencijos skyriuje telefonu +370 5 231 2332 |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas;
4.2.
pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme (atstovavimas teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose).
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. teisinio reguliavimo taikymo ir teisinio reglamentavimo veikimo saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų srityje priežiūra.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijų išdavimas / galiojimo sustabdymas / sustabdymo panaikinimas / panaikinimas;
6.2.
atstovavimas teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
11. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
13. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
15. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
17. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
18. Atstovauja valstybei, įstaigai nacionaliniuose teismuose ir ginčų sprendimo institucijose civilinėse ir administracinėse bylose, rengia procesinius dokumentus ir juos įteikia, dalyvauja posėdžiuose ir įgyvendina kitas bylos šalies atstovo procesines teises.
19. Prireikus, pagal padalinio kompetenciją atsižvelgdamas į teismų sprendimus teikia valstybės institucijoms ir įstaigoms pasiūlymus dėl įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų rengimo, galiojančių teisės aktų keitimo, papildymo ar pripažinimo netekusiais galios.
20. Renka iš valstybės ir savivaldybių institucijų valstybei ar įstaigai atstovauti reikalingą informaciją, dokumentus, mokslinę informaciją ir medžiagą, specialistų išvadas arba prireikus koordinuoja iš valstybės ir savivaldybių institucijų valstybei ar įstaigai atstovauti reikalingos informacijos, dokumentų, mokslinės informacijos ir medžiagos, specialistų išvadų rinkimą.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
22. Teikia pasiūlymus dėl saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų technologinę apsaugą, leidybą ir gamybą, verslo priežiūrą bei informacinių išteklių valdymą reglamentuojančių teisės aktų tobulinimo, pagal kompetenciją dalyvauja rengiant teisės aktų projektus.
23. Atlieka nuolatinę teisės aktų bei jų pakeitimų stebėseną, užtikrina įstaigos vidaus teisės aktų atitiktį galiojantiems norminiams teisės aktams.
24. Užtikrina saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos licencijų išdavimo, patikslinimo, galiojimo sustabdymo / sustabdymo panaikinimo / panaikinimo teisėtumą ir organizuoja susijusių dokumentų įforminimą.
25. Atlieka Vyriausybės vertybinių popierių, banderolių, keleivinio transporto bilietų, oficialiųjų žymėjimo ženklų, dokumentų blankų privalomąsias formas tvirtinančių įstaigų priežiūrą: vykdo prevencines priemones, atlieka tikrinimus.
26. Vertina ir rengia su įstaigos veikla susijusias sutartis.
27. Pagal kompetenciją tvarko duomenis Teisės aktų registre (TAR), Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS), Juridinių asmenų registre (JAR), Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformoje (VIISP), Licencijų informacinėje sistemoje (LIS), Elektroninėje draudėjų aptarnavimo sistemoje (EDAS).
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2.
studijų kryptis – teisė.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
29.2.
organizuotumas - 3 lygis;
29.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
29.5.
komunikacija - 3 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
30.2.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
31. Profesinė kompetencija:
31.1.
teisės išmanymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Teisės ir prevencijos skyriaus Patarėjas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Dainora Zizienė |
Telefonas: | +370 5 2312332 |
El. paštas: | dainora.ziziene@vdtat.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius |
Nėra diskusijų