Paslaugos
Skelbimo nr.: | 60407 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-08-23 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-09-06 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos | ||||
Pareigos: | Teisių apsaugos politikos įgyvendinimo priemonių valdymo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,26 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2249,60 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) – biudžetinė įstaiga prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Agentūros veiklos tikslas – užtikrinti asmens su negalia teisių apsaugos politikos ir jos įgyvendinimo priemonių, programų ir (ar) projektų įgyvendinimą, skatinti asmens su negalia teisių apsaugos politikos valdymo tobulinimą, žiniomis ir faktais grįstą naujų priemonių, paslaugų kūrimą ir vykdyti asmens su negalia teisių apsaugos politikos stebėseną. Papildoma informacija: Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir, ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui, nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinis reglamentavimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Teisių apsaugos politikos įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo koordinavimas ir įgyvendinimas, sprendimų projektų rengimas ir priėmimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Teisių apsaugos politikos įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo reglamentavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
10. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
12. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
13. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
15. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
17. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
20. Rengia administracinius sprendimus, pasiūlymus dėl įstatymų ir kitų norminių teisės aktų projektų, kitus dokumentus, susijusius su asmenų su negalia reikalų koordinavimo funkcijos vykdymo savivaldybėse priemonės įgyvendinimu, koordinuoja šios priemonės įgyvendinimą..
21. Rengia norminius teisės aktų projektus, administracinius sprendimus, susijusius su lietuvių gestų kalbos vertėjų atestacija, organizuoja ir koordinuoja lietuvių gestų kalbos vertėjų atestacijos vykdymą..
22. Rengia administracinius sprendimus, kitus dokumentus, susijusius su atvejo vadybos ir psichologo paslaugų teikimo klausos negalią turintiems asmenims priemonių įgyvendinimu, organizuoja ir koordinuoja šių priemonių įgyvendinimą..
23. Vykdo koordinuojamų priemonių įgyvendinimo priežiūrą, kontroliuoja vykdytojų atsiskaitymą dėl priemonių įgyvendinimo, renka ir tikrina priemonių įgyvendinimo ataskaitas, nagrinėja ir derina priemonių vykdytojų teikiamus dokumentus.
24. Renka, kaupia, sistemina ir analizuoja duomenis dėl koordinuojamų priemonių įgyvendinimo, rengia siūlymus dėl koordinuojamų priemonių įgyvendinimo tobulinimo.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
25.3.
studijų kryptis – sociologija (arba);
25.4.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
25.5.
studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
arba:
25.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7.
darbo patirties sritis – neįgaliųjų socialinės integracijos srities patirtis;
25.8.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
26. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
26.1. anglų (B1).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
27.2.
organizuotumas - 4 lygis;
27.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
27.4.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
27.5.
komunikacija - 4 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
informacijos valdymas - 4 lygis.
29. Profesinė kompetencija:
29.1.
veiklos planavimas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Teisės ir personalo skyriaus Vyresnysis patarėjas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Jolanta Urbanovič |
Telefonas: | +37052106282 |
El. paštas: | jolanta.urbanovic@anta.lt |
Adresas: | Vilnius, Švitrigailos g. 11E, LT-03228 |
Nėra diskusijų