Paslaugos
Skelbimo nr.: | 63225 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-05-29 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-06-12 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos apeliacinis teismas | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos apeliacinis teismas | ||||
Pareigos: | Teismo raštinės skyriaus vyresnysis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,93 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1660,42 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Teikiant nustatytus dokumentus, taip pat prašome pateikti 1 m. darbo patirtį teismų sistemos veikloje patvirtinantį (-čius) dokumentą (-us). Mes siūlome: - įdomų ir dinamišką darbą; - galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliu; - asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes; - kolektyvą sutelkiančius renginius. Dėl papildomos informacijos kreipkitės: Jelena Vasilionokienė, jelena.vasilionokiene@apeliacinis.lt, 0 706 63230. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Teismų sistemos veikla.
4. Pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme.
5. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
6. teismo proceso dalyvių ir į teismo pirmininką besikreipiančių asmenų aptarnavimas, procesinių ir kitų dokumentų valdymas.
7. metodinė ir praktinė pagalba teisėjams, jiems vykdant Konstitucijos, įstatymų ir kitų teisės aktų pavestas funkcijas.
8. procesinių dokumentų įteikimo ir teismo proceso bylų duomenų teikimo nustatyta tvarka kontrolė, įgyvendinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
9. Konsultuoja priskirtos srities klausimais ir (ar) pagal kompetenciją aptarnauja asmenis ir (ar) informuoja visuomenę apie valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų veiklą.
10. Organizuoja pagal kompetenciją posėdžius ir (ar) rengia su jais susijusius teisės aktų, išvadų bei kitų dokumentų projektus.
11. Rengia arba dalyvauja rengiant dokumentus su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais.
12. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Registruoja Lietuvos teismų informacinėje sistemoje (toliau - LITEKO) gautas proceso bylas, procesinius ir kt. dokumentus, užtikrina jų perdavimą teisėjams, kt. teismo darbuotojams, vykdo vidaus teisės aktais pareigybei pavestas funkcijas, susijusias su LITEKO.
15. Reguliariai tikrina teismo paskyrą LITEKO Viešųjų elektroninių paslaugų posistemyje, el. paštą apeliacinisapeliacinis.lt, E. Pristatymas elektroninio pristatymo dėžutę ir registruoja teismui atsiųstus procesinius ir kitus dokumentus, juos perduoda teismo pirmininkui, teismo kancleriui ir kitiems darbuotojams pagal nustatytą tvarką.
16. Tvarko rašytinio proceso tvarka išnagrinėtas teismo proceso bylas: prideda reikalingus dokumentus prie bylos, paruošia raštus, procesinių sprendimų kopijas, tvirtina jų tikrumą, siunčia proceso dalyviams (šalims), atlieka žymėjimus LITEKO, išsiunčia išnagrinėtas bylas atitinkamos instancijos teismui ar kitai institucijai.
17. Organizuoja ir vykdo informacijos, susijusios su teismo administracinės veiklos planų, pavedimų ir užduočių įvykdymu, surinkimą ir sisteminimą, teikia informaciją teismo pirmininkui, teismo skyrių pirmininkams, teismo kancleriui apie pavedimų vykdymo eigą.
18. Koordinuoja informacijos apie teisėjų ir teismo darbuotojų mokymus rinkimą ir teikimą.
19. Užtikrina dokumentacijos plano taikymą formuojant išnagrinėtų bylų baigiamųjų teismo aktų bylas galutiniam saugojimui, taip pat išnagrinėtas ir sutvarkytas civilines bylas, kurios saugomos Lietuvos apeliaciniame teisme, perduoda į teismo archyvą.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.
išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.
darbo patirties sritis – teismų sistemos veikla;
20.3.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
vertės visuomenei kūrimas - 2 lygis;
21.2.
organizuotumas - 2 lygis;
21.3.
patikimumas ir atsakingumas - 2 lygis;
21.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
21.5.
komunikacija - 3 lygis.
22. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 2 lygis.
23. Profesinė kompetencija:
23.1.
dokumentų valdymas - 2 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Teismo kanclerio tarnybos Teismo kancleris |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Jelena Vasilionokienė |
Telefonas: | +37070663230 |
El. paštas: | jelena.vasilionokiene@apeliacinis.lt |
Adresas: | Gedimino pr. 40/1, 01503 Vilnius |
Nėra diskusijų