Paslaugos

 

Rekomendacijos dėl neformalaus skelbimo į valstybės tarnybą parengimo

Konkurencija dėl geriausių darbuotojų nuolat stiprėja. Verslo darbdaviai nemažai investuoja į tai, kad pritrauktų į savo darbo konkursus talentingiausius, perspektyviausius žmones. Jie žino, kad tokie darbuotojai turi pasirinkimą, todėl reikia įdėti pastangų, kad jie susidomėtų būtent jų darbo skelbimu.

Valstybės tarnyba lygiai taip pat varžosi dėl darbuotojų kaip ir verslas. Todėl turime keisti požiūrį į valstybės tarnautojų paiešką. Dažnai, norint pritraukti pageidaujamų savybių, gebėjimų turinčių pretendentų, nebeužtenka sauso, formalaus skelbimo. Darbo rinka keičiasi ir jau ne tik darbuotojas turi „parduoti“ save darbdaviui, bet ir darbdavys turi patraukliai prisistatyti, sudominti, suintriguoti būsimą darbuotoją. Ir vienas iš tokių būdų – patrauklus, nestandartinis darbo skelbimas.

Nemažai įstaigų (Vyriausybės kanceliarija, Vilniaus miesto savivaldybės administracija, Viešųjų pirkimų tarnyba ir kt.), siekdamos atkreipti potencialių pretendentų dėmesį, šalia teisės aktuose nustatytos formos skelbimų naudoja ir laisvesnius, patrauklesnės formos skelbimus: skelbia juos savo interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, darbo paieškos portaluose. Jais siekiama patraukliai pristatyti savo įstaigą ir poziciją, į kurią ieškoma žmogaus, užtikrinti kuo didesnę skelbimo sklaidą ir pritraukti kuo daugiau pareigybės reikalavimus atitinkančių pretendentų.

Tačiau ne visi turi galimybę susikurti nuosavą skelbimo formą. Todėl Valstybės tarnybos departamentas kviečia įstaigas naudotis jo sukurtąja. Ši forma nėra privaloma – ji tik pagalbinė priemonė, galinti padėti Jums į savo konkursus pritraukti kuo daugiau pačių geriausių pretendentų, ją galima naudoti savo nuožiūra.

 

Keletas patarimų:

  • Tikrai verta investuoti šiek tiek laiko ir sukurti patrauklų darbo skelbimą. Galbūt potencialus darbuotojas net neieško darbo, bet Jūsų įstaigos ar darbo vietos pristatymas jį taip sudomins, kad jis ryšis dalyvauti konkurse? Be to, įdomiu skelbimu žmonės noriai dalijasi socialiniuose tinkluose, persiunčia draugams ir pažįstamiems, todėl išauga tikimybė, kad skelbimas pasieks būtent tą žmogų, kurio ieškote.
  • Gerai apgalvokite, kokio žmogaus ieškote, ir prie jo pritaikykite skelbimo kalbą. Juk su kūrybingu komunikacijos vadovu kalbėsite vienaip, o su būsimu apskaitos departamento vadovu kitaip. Parinkite būsimam pretendentui geriausiai suprantamą kalbą, patrauklų stilių.
  • Užmegzkite dialogą su pretendentu. „Užkabinkite“ jį. Nerašykite standartinėmis, biurokratinėmis frazėmis – kurkite gyvą, asmenišką kontaktą su pretendentu.
  • Parodykite pretendentams, kokie įdomiausi darbai jo laukia. „Organizuoti įstaigos veiklą ir vykdyti vadovo nurodymus“ tikriausiai nėra patrauklus iššūkis ambicingam ir norinčiam kurti vertę kandidatui? O juk mes greičiausiai būtent tokio ir ieškome? Kuo konkrečiau suformuluoti iššūkiai ar galimybės, tuo didesnė tikimybė sudominti pretendentus.
  • Pasistenkite maksimaliai užpildyti formą, nepalikite tuščių plotų, stenkitės, kad tekstas atrodytų tvarkingai. Juk vizualinis įspūdis irgi svarbu!
  • Patraukliai pristatykite savo įstaigą. Daugeliui vadovų tikrai ne vis viena, su kokiu kolektyvu dirbti. Kas gi nori vadovauti nuobodžiai, pasyviai, nelanksčiai organizacijai? Parodykite, kuo esate išskirtiniai, kodėl dirbti su jumis būtų įdomu, kokias vertybes puoselėjate. Juk visur, taip pat ir darbe, veikia kokybių trauka: kokie esame patys, tokius žmones (taip pat ir bendradarbius) pritraukiame!
  • Nepersistenkite! Atskleisti savo įstaigos ir siūlomos pozicijos gerąsias puses tikrai reikia, bet pernelyg pagražinti situacijos neverta. Jei skelbime pateikta informacija neatitiks tiesos, nuvilsite pretendentą ir greitu laiku Jums teks ieškotis naujo darbuotojo.

    Siūlome peržiūrėti kelis mūsų sukurtus skelbimų pavyzdžius (1.pdf, 2.pdf).

Sėkmės ieškant geriausio pretendento!

Reikia pagalbos, norite pasitarti? Jums mielai padės Valstybės tarnybos departamento Atrankų skyriaus specialistai tel. (8 5) 205 4880 (rinktis „1“).